Τρίτη, 21 Μαΐου 2024

Συναγερμός στη Γραμμή 3 του Μετρό: Αναστάτωση λόγω άρνησης επιβάτη να αποβιβαστεί - Επέμβαση της αστυνομίας

Το δίκτυο χρειάστηκε να μονοδρομηθεί

13 Μαρτίου 2023 19:41
Συναγερμός στη Γραμμή 3 του Μετρό: Αναστάτωση λόγω άρνησης επιβάτη να αποβιβαστεί - Επέμβαση της αστυνομίας
Πηγή φωτογραφίας: EUROKINISSI
Από ATHENSMAGAZINE TEAM

Αναστάτωση στα δρομολόγια του Μετρό έφερε η άρνηση επιβάτη να αποβιβαστεί από συρμό. Για περίπου μισή ώρα, ο επιβάτης ήταν σε άσχημη κατάσταση και λόγω της άρνησής του να αποβιβαστεί χρειάστηκε η συνδρομή της Αστυνομίας.

Το δίκτυο χρειάστηκε να μονοδρομηθεί στο τμήμα Κατεχάκη – Αγία Παρασκευή και οι επιβάτες έπρεπε να αλλάζουν αποβάθρες, σύμφωνα με ενημέρωση της ΣΤΑΣΥ. Τα δρομολόγια έχουν πλέον αποκατασταθεί και η κυκλοφορία γίνεται σε διπλή γραμμή.

«Γολγοθάς» το Μετρό για χιλιάδες Αθηναίους - Τεράστιο πρόβλημα με τα χάρτινα εισιτήρια

Συρμός μετρό
EUROKINISSI

Το Σωματείο Εργαζομένων στο μετρό μιλά για «ολιγωρία της καθ’ ύλην αρμόδιας Γενικής Διεύθυνσης Εταιρικής Υποστήριξης της ΣΤΑ.ΣΥ, η οποία ξεκίνησε τις διαδικασίες για παραγγελία την τελευταία στιγμή».

«Τα αυτόματα μηχανήματα πώλησης τροφοδοτούνται με «ρετάλια» από ρολά εισιτηρίων, ενώ ταυτόχρονα δεν υπάρχουν λειτουργικά χάρτινα εισιτήρια για να πωλούνται στα εκδοτήρια», όπως καταγγέλλει σε ανακοίνωσή του το σωματείο εργαζομένων στη λειτουργία του μετρό (ΣΕΛΜΑ), το οποίο προειδοποιεί ότι «κοντεύουμε να ξεμείνουμε από χάρτινα εισιτήρια», γεγονός που «θα έχει ως αποτέλεσμα την τεράστια ταλαιπωρία και ουρές για το επιβατικό κοινό στα εκδοτήρια»

Το ΣΕΛΜΑ κάνει λόγο δε για «ολιγωρία της καθ’ ύλην αρμόδιας Γενικής Διεύθυνσης Εταιρικής Υποστήριξης της ΣΤΑ.ΣΥ, η οποία ξεκίνησε τις διαδικασίες για παραγγελία την τελευταία στιγμή και συγκεκριμένα στις 9/11/22». Παράλληλα, «παίρνει μπρος» η Γραμμή 4 του Μετρό - Οι πρώτες αλλαγές στη ζωή των Αθηναίων!

Η ανακοίνωση των εργαζόμενων του μετρό

«Πρώτη φορά στα χρονικά οι Σταθερές Συγκοινωνίες έφτασαν σε τόσο δυσμενή κατάσταση, ώστε τα αυτόματα μηχανήματα πώλησης να τροφοδοτούνται με «ρετάλια» από ρολά εισιτηρίων, ενώ ταυτόχρονα να μην υπάρχουν λειτουργικά χάρτινα εισιτήρια για να πωλούνται στα εκδοτήρια.

Αξίζει να σημειωθεί ότι οι εργαζόμενοι είχαμε εκφράσει την ανησυχία μας, ότι τα αποθέματα λιγοστεύουν, πριν τουλάχιστον 8 μήνες.

Έκπληκτους μας αφήνει η ολιγωρία της καθ’ ύλην αρμόδιας Γενικής Διεύθυνσης Εταιρικής Υποστήριξης της ΣΤΑ.ΣΥ, η οποία ξεκίνησε τις διαδικασίες για παραγγελία την τελευταία στιγμή και συγκεκριμένα
στις: (9/11/22 με Αριθμό Πρωτοκόλλου 15430).

Η εν λόγω Γενική Διεύθυνση μεταξύ άλλων, έχει την αποκλειστική ευθύνη και την εποπτεία των οικονομικών, καθώς και ‘όλων των προμηθειών της εταιρείας ΣΤΑ.ΣΥ. Μας δημιουργεί έντονο προβληματισμό το γεγονός ότι ενώ θα πρέπει να έχει σφαιρική εικόνα και άποψη επί των θεμάτων των εισιτηρίων, το αποτέλεσμα είναι να κοντεύουμε να ξεμείνουμε από χάρτινα εισιτήρια, κάτι που θα έχει ως αποτέλεσμα την τεράστια ταλαιπωρία και ουρές για το επιβατικό κοινό στα εκδοτήρια, ενώ ταυτόχρονα υπάρχει η πιθανότητα για μια πολύ μεγάλου μεγέθους οικονομική ζημιά για την εταιρία.

Τέλος ενημερώνουμε άπαντες πως οι εργαζόμενοι θα πράξουμε ότι χρειαστεί, προκειμένου να διαφυλάξουμε την εύρυθμη λειτουργία της εταιρίας και πως αν κριθεί απαραίτητο θα ασκήσουμε κάθε μέσο που διαθέτουμε για την επίτευξη του καλύτερου δυνατού αποτελέσματος και την προστασία τόσο των επιβατών όσο και των συμφερόντων της εταιρίας ΣΤΑ.ΣΥ.»

 

Ελλάδα

Ροή ειδήσεων

Share