Τρίτη, 11 Αυγούστου 2020

5 τροφές που πρέπει να τρώτε οπωσδήποτε το πρωί - Θα χτίσετε μυς

Σας αφορά!

8 Ιουλίου 2020 07:46
5 τροφές που πρέπει να τρώτε οπωσδήποτε το πρωί - Θα χτίσετε μυς
Αρθρογράφος: ATHENSMAGAZINE TEAM
ATHENSMAGAZINE TEAM

ΣΥΝΤΑΚΤΙΚΗ ΟΜΑΔΑ

Follow us on Google News

Θέλετε να χτίσετε μυς και όγκο; Τότε το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να προσθέσετε στο πρωινό σας τις παρακάτω 5 τροφές. Το Athensmagazine.gr τις βρήκε και θα σας τις παρουσιάσει, όπως έκανε και με τα τρόφιμα που πρέπει να πετάξετε.

Σίγουρα θα έχετε ακούσει, ότι το πρωινό είναι το πιο σημαντικό γεύμα της ημέρας και όντως ισχύει. Το τι θα φάτε το πρωί καθορίζει τα επίπεδα της ενέργειας. Εκτός όμως, από αυτό ενεργοποιεί τον μεταβολισμό και βοηθάει στην γρήγορη ανάπτυξη των μυών.

Άρα, το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να εντάξετε στην πρωινή σας διατροφή τις 5 παρακάτω τροφές. Διαβάστε αναλυτικά:

Αυγά

Μία ωραία πλούσια ομελέτα με όποιον τρόπο και αν σας αρέσει να την απολαμβάνετε, είναι ιδανική για το πρωινό σας. Τα αυγά είναι η τέλεια φιλική τροφή προς τους μυς.

Τα αυγά είναι γεμάτα από ωμέγα-3 λιπαρά οξέα, πρωτεΐνες αλλά και αμινοξέα. Αυτές οι ενώσεις είναι ζωτικής σημασίας για όποιον θέλει να διατηρήσει την μυϊκή του μάζα.

αυγά οφέλη

Ένα πρωτεϊνούχο πρωινό θα επιταχύνει όχι μόνο τη μυϊκή αποκατάσταση από τη χθεσινή σας προπόνηση, αλλά και θα σας δώσει την ενέργεια που χρειάζεστε, ενώ θα προετοιμάσει το σώμα σας για την εξαντλητική προπόνηση της ημέρας.

Άπαχο γιαούρτι με μούρα

Άλλος ένας υπέροχος τρόπος για να ξεκινήσετε τη μέρα σας, είναι ένα μπολ με άπαχο γιαούρτι όπου μπορείτε να προσθέσετε μια μερίδα από φρέσκα μούρα.

Μπορεί να σας φαίνεται άδικος κόπος έτσι όπως το ακούτε, αλλά να ξέρετε, ότι αυτός ο συνδυασμός τροφοδοτεί το σώμα με πρωτεΐνες, ασβέστιο αλλά και σίδηρο. Αν θέλετε να χτίσετε μυς απαιτείτε η πρωτεΐνη σε αφθονία, όμως είναι εξίσου σημαντικό να εξισορροπήσεις τα γεύματα με υδατάνθρακες, ώστε να έχετε ενέργεια και γι’αυτόν τον λόγο υπάρχουν τα μούρα.

Ρόφημα πρωτεϊνών

Ένα καλό πρωτεϊνούχο ρόφημα θα αυξήσει τη ροή του αίματος στους μυς σας, ενώ θα σας εφοδιάσει με ενέργεια και θα βοηθήσει το σώμα σας να επεξεργάζεται και να χρησιμοποιεί ευκολότερα, τους υδατάνθρακες κατά τη διάρκεια των ωρών της προπόνηση.

Πρωτεϊνούχα Pancakes

Τα Pancakes δεν είναι μόνο για το κυριακάτικο πρωινό. Με τον σωστό συνδυασμό, οι τηγανίτες μπορούν να παρέχουν στο σώμα σας μεγάλα ποσά πρωτεΐνης αλλά και υγιεινών υδατανθράκων.

Πώς να φτιάξω pancakes;

Θα πρέπει φυσικά να παρακάμψετε τις προκατασκευασμένες με άσπρο αλεύρι. Αντ 'αυτού, επιλέξτε ένα μείγμα με υψηλή περιεκτικότητα σε πρωτεΐνες και συμπεριέλαβε αυγά, μπέικον, κοτόπουλο, ακόμη και άπαχο τυρί.

Φυστικοβούτυρο

Κάθε πρωί μπορείτε να βάζετε φυστικοβούτυρο στο ψωμί του τοστ, με την μόνη προϋπόθεση το ψωμί να είναι ολικής άλεσης. Εναλλακτικά μπορείτε να το προσθέσετε και αυτό στο πρωτεϊνούχο ρόφημα.

Αυτή η τροφή είναι γεμάτη με επτά διαφορετικούς ξηρούς καρπούς, κάποιοι από τους οποίους είναι τα φιστίκια, τα κάσιους, τα αμύγδαλα, ο λιναρόσπορος, τα φουντούκια, αλλά και οι ηλιόσποροι. Μια μερίδα περιέχει περίπου 7 γραμμάρια πρωτεϊνών, συν μια δόση του υγιούς λίπους, ιδανικό λοιπόν για τους μυς.

 

Ομορφιά & Υγεία

Ροή ειδήσεων

Share