Κυριακή, 19 Σεπτεμβρίου 2021

Η αντιοξειδωτική δίαιτα χωρίς κρέας που έχουν λατρέψει όλες οι celebrities

Θα αποβάλετε το περιττό λίπος σε χρόνο μηδέν

28 Απριλίου 2020 12:36
Η αντιοξειδωτική δίαιτα χωρίς κρέας που έχουν λατρέψει όλες οι celebrities
Από Νάντια Ξυθάλη Τσουκνάκη

Στην περίοδο της καραντίνας όλοι παρεκτραπήκαμε και βγήκαμε εκτός από το καθημερινό μας διατροφολόγιο και κάναμε ατασθαλίες αρκετές. Καιρός όμως να το μαζέψουμε λιγάκι και να προσπαθήσουμε να αποχωριστούμε τα λίγα ή πολλά κιλάκια που βάλαμε όπως και το περιττό λίπος. Το Athensmagazine.gr σήμερα βρήκε για εσάς μια αντιοξειδωτική και αποτοξινωτική δίαιτα χωρίς κρέας που έχουν λατρέψει όλες οι celebrities μιας και τα αποτελέσματα της είναι θεαματικά και άμεσα. Αν πάλι ανήκεις στην κατηγορία των ατόμων που δεν αντέχουν αυτή τη διαδικασία, τότε δες εδώ τη θαυματουργή δίαιτα των 5 ημερών.

ΤΟ ΠΛΗΡΕΣ ΔΙΑΤΡΟΦΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ

ΔΕΥΤΕΡΑ

ΠΡΩΙΝΟ: 2 ρυζογκοφρέτες, 1 κ.γ. μαλακή Μαργαρίνη & 1 κ.γ. Μαρμελάδα χωρίς ζάχαρη, 1 ποτήρι ρόφημα αμυγδάλου, στιγμιαίος καφές

ΔΕΚΑΤΙΑΝΟ: 3 καρύδια & 4 αποξ. Δαμάσκηνα & 1 ρόφημα κρόκου Κοζάνης

ΜΕΣΗΜΕΡΙΑΝΟ: 1 μερίδα αρακά & τυρί light & 5-6 ελιές

ΑΠΟΓΕΥΜΑΤΙΝΟ: 1 ακτινίδιο & 1 πορτοκάλι

ΒΡΑΔΙΝΟ: 1 μερίδα μανιτάρια ψητά με μπαλσάμικο, Σαλάτα μαρούλι – ρόκα & αβοκάντο

ΤΡΙΤΗ

ΠΡΩΙΝΟ: 1 Ποτήρι ρόφημα αμυγδάλου & κανέλα & 4 κ.σ. Νιφάδες δημητριακών με σιτάρι και βρώμη ολικής άλεσης, Στιγμιαίος καφές

ΔΕΚΑΤΙΑΝΟ: 1 μπανάνα & 10 ανάλατα κάσιους

ΜΕΣΗΜΕΡΙΑΝΟ: Μπιφτέκια σόγιας & σαλάτα μπρόκολο-κουνουπίδι & 5-6 ελιές & 1 φέτα ψωμί εμπλουτισμένο με βιταμίνες & μέταλλα

ΑΠΟΓΕΥΜΑΤΙΝΟ: 4 αποξ. δαμάσκηνα & 3 καρύδια & 1 φλ. πράσινο τσάι

ΒΡΑΔΙΝΟ: Γλυκοπατάτα ψητή & σαλάτα ρόκα-σπανάκι-καρότο & τριμμένο καρύδι & αβοκάντο

ΤΕΤΑΡΤΗ

ΠΡΩΙΝΟ: 1 κ.γ. ταχίνι ολικής αλέσεως με μέλι & 1 φέτα ψωμί εμπλουτισμένο με βιταμίνες & μέταλλα & 1 ποτήρι χυμό, Στιγμιαίος καφές

ΔΕΚΑΤΙΑΝΟ: 4 φράουλες & 3 καρύδια & 1 φλ. ρόφημα κρόκου Κοζάνης

ΜΕΣΗΜΕΡΙΑΝΟ: Μακαρόνια ολικής αλέσεως & 4 κ.σ. σάλτσα λαχανικών, Σαλάτα λάχανο-καρότο-καλαμπόκι

ΑΠΟΓΕΥΜΑΤΙΝΟ: 1 μήλο & 10 ανάλατα αμύγδαλα

ΒΡΑΔΙΝΟ: Μανιτάρια ψητά, Σαλάτα ρόκα – σπανάκι – καρότο, 2 φέτες αβοκάντο

δίαιτα

ΠΕΜΠΤΗ

ΠΡΩΙΝΟ: 2 ρυζογκοφρέτες, 1 κ.γ. φυστικοβούτυρο, 1 ποτήρι ρόφημα αμυγδάλου, Στιγμιαίος καφές

ΔΕΚΑΤΙΑΝΟ: 1 μήλο & 10 ανάλατα αμύγδαλα

ΜΕΣΗΜΕΡΙΑΝΟ: Κινόα με Σαλάτα ρόκα – καρότο- σπανάκι- αβοκάντο

ΑΠΟΓΕΥΜΑΤΙΝΟ: 3 καρύδια & 2 αποξ. σύκα & 1 φλ. πράσινο τσάι

ΒΡΑΔΙΝΟ: Κολοκυθόσουπα με τζίντζερ & τυρί φυτικό

ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ

ΠΡΩΙΝΟ: 1 Ποτήρι χυμό, 1 μπάρα δημητριακών με σιτάρι και βρώμη ολικής άλεσης, στιγμιαίος καφές

ΔΕΚΑΤΙΑΝΟ: 3 καρύδια & 1 ακτινίδιο

ΜΕΣΗΜΕΡΙΑΝΟ: 1 μερίδα φακόρυζο με καστανό ρύζι , τυρί, 5-6 ελιές

ΑΠΟΓΕΥΜΑΤΙΝΟ: 4 φράουλες & 10 ανάλατα αμύγδαλα & 1 φλ. ρόφημα κρόκου Κοζάνης

ΒΡΑΔΙΝΟ: 1 μερίδα μανιτάρια ψητά, Σαλάτα λάχανο – καρότο – μαρούλι-αβοκάντο

ΣΑΒΒΑΤΟ

ΠΡΩΙΝΟ: 2 ρυζογκοφρέτες, 1 κ.γ. μέλι & ταχίνι ολικής αλέσεως, 1 ποτήρι ρόφημα βρώμης, Στιγμιαίος καφές

ΔΕΚΑΤΙΑΝΟ: 1 ποτήρι χυμό ρόδι & 2 cream crackers σίκαλης

ΜΕΣΗΜΕΡΙΑΝΟ: πατάτες φούρνου λαδορίγανη με ψητά μανιτάρια & πιπεριές & 4-5 ελιές

ΑΠΟΓΕΥΜΑΤΙΝΟ: 10 ανάλατα αμύγδαλα & 3 αποξ. βερίκοκα & 1 φλ. ρόφημα κρόκου Κοζάνης

ΒΡΑΔΙΝΟ: Κολοκυθόσουπα με τζίντζερ & τυρί

ΚΥΡΙΑΚΗ

ΠΡΩΙΝΟ: 1 Ποτήρι ρόφημα αμυγδάλου & κανέλα & 4 κ.σ. Νιφάδες δημητριακών με σιτάρι και βρώμη ολικής άλεσης, Στιγμιαίος καφές

ΔΕΚΑΤΙΑΝΟ: 2 ακτινίδια & 1 φλ. πράσινο τσάι

ΜΕΣΗΜΕΡΙΑΝΟ: 1 μερίδα Ρεβιθοκεφτέδες & σαλάτα μαρούλι, καρότο, ρόκα, τυρί, 5-6 ελιές

ΑΠΟΓΕΥΜΑΤΙΝΟ: 50 γρ. παστέλι

ΒΡΑΔΙΝΟ: Φρουτοσαλάτα με κανέλα, μέλι & τριμμένο καρύδι

 

Ομορφιά & Υγεία

Ροή ειδήσεων

Share