Παρασκευή, 19 Απριλίου 2024

Τα αστρονομικά ποσά που βγάζουν οι "Influencers"!

Θα πάθετε πλάκα!

17 Νοεμβρίου 2019 16:30
Τα αστρονομικά ποσά που βγάζουν οι

Οι Influencers ασκούν μεγάλη επίδραση στο κοινό τους, ειδικά στο Instagram. Θεωρείται πλέον επάγγελμα και τα χρήματα που βγάζουν από τις αναρτήσεις και τις φωτογραφίες τους είναι αστρονομικά!

Δείτε επίσης: 11+1 λογαριασμοί στο Ιnstagram που θα σου ανοίξουν την όρεξη!

Τα εισοδήματα των influencers έχουν αυξηθεί σε σχέση με το παρελθόν, όσο αναπτύσσεται και η τεχνολογία, τόσο μεγαλώνουν και αυτά, σύμφωνα με έκθεση. Η διαφημιστική εταιρεία Izea βρήκε ότι η μέση τιμή της χορηγίας για μια φωτογραφία στο Instagram έχει αυξηθεί από 121 ευρώ το 2014 σε 1.490 το 2019.

Οι μάρκες πληρώσουν μεγάλα ποσά ως χορηγοί δημοσιεύσεων, βίντεο, ιστοριών και μπλογκ, υποστηρίζει η ιστοσελίδα ενημέρωσης «Business Insider». Αλλά ένας ειδικός επιμένει ότι αυτό δεν σηματοδοτεί το τέλος της παραδοσιακής διαφήμισης. Instagram: Η "παρακολούθηση" απαγορεύεται αυστηρά!

«Η ψηφιακή διαφήμιση ισοδυναμεί με αυτό που γίνεται γνωστό από στόμα σε στόμα, αλλά πάντα θα συνδυάζεται με την παραδοσιακή διαφήμιση», είπε ο Γιουβάλ Μπεν - Ιτζχάκ, διευθύνων σύμβουλος διαφήμισης με τη χρήση μέσων κοινωνικής δικτύωσης της εταιρείας Socialbakers.

Η συγκεκριμένη έκθεση διερεύνησε το περιεχόμενο που καλύπτεται από χορηγίες στο Facebook, το YouTube, το Instagram και άλλα μπλογκ, εξετάζοντας τα ποσοστά από το 2014 έως το 2019. Από μικρο - influencers (με λιγότερους από 100.000 ακολούθους) μέχρι διασημότητες, διαπιστώθηκε ότι έβγαζαν σχετικά καλά χρήματα.

Συγκεκριμένα βρέθηκε ότι το μέσο κόστος της χορηγίας για μια φωτογραφία στο Instagram έχει αυξηθεί κατά 44% από το 2018 έως το 2019. Το κόστος της χορηγίας για μια ανάρτηση σε μπλογκ (ιστολόγιο) έχει αυξηθεί επίσης δραματικά από 6,71 ευρώ το 2006 σε 1.308 ευρώ το 2019. Τα βίντεο του YouTube προσφέρουν τις υψηλότερες αμοιβές από 381 ευρώ το 2014 σε 6.080 ευρώ το 2019. Η κοστολόγηση μιας ανάρτησης στο Facebook επίσης έχει αυξηθεί από 7,36 ευρώ το 2014 σε 358 ευρώ το 2019, ενώ την ίδια περίοδο αύξηση παρουσιάστηκε και στο κόστος των αναρτήσεων του Twitter και των μπλογκ. Σε ό,τι αφορά το Twitter η αύξηση που σημειώθηκε είναι από 26 ευρώ το 2014 σε 382 ευρώ το 2019, ενω για τα μπλογκ είναι από 369 ευρώ σε 1.308 ευρώ.

Όσο περισσότεροι άνθρωποι σπεύδουν να γίνουν influencers στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, τόσο η βιομηχανία αυτή ερευνάται από τους υπεύθυνους χάραξης πολιτικής. Τον προηγούμενο μήνα τρεις influencers είχαν αναρτήσεις στο Instagram που προωθούσαν κάποια προϊόντα που βοηθούν στην απώλεια βάρους, οι οποίες απαγορεύτηκαν από την υπεύθυνη Αρχή για την τήρηση της Διαφημιστικής Δεοντολογίας, καθώς κρίθηκαν «ανεύθυνες».

Στην αρχή του έτους η Αρχή Ανταγωνισμού και Αγορών προειδοποίησε ότι ορισμένες δημοσιεύσεις των influencers μπορεί να παραβιάζουν το νόμο της κατανάλωσης, αν δεν καθιστούν φανερό πότε τα προϊόντα που παρουσιάζουν έχουν πράγματι ως στόχο τη διαφήμιση.

Στην έρευνα που έγινε από την εταιρεία Socialbakers φάνηκε ότι μέσα στον προηγούμενο χρόνο οι δημοσιεύσεις των influencers αυξήθηκαν κατά 150%, με τη χρήση του hashtag #ad να υπερδιπλασιάζεται. Προβλέπεται ότι οι μάρκες θα συνεχίσουν να δαπανούν πολλά χρήματα στη διαφήμιση μέσω των social media μέχρι το 2020 με τα ποσά αυτά να προσεγγίζουν το ένα δισεκατομμύριο.

Το Instagram δοκιμάζει να κρύψει τα likes από τις δημοσιεύσεις, αλλά ο Ιτζχάκ δεν πιστεύει ότι αυτό θα επηρεάσει τη νέα βιομηχανία των influencers!

«Αυτό που μένει να δούμε είναι αν οι καταναλωτές θα συνεχίσουν να έλκονται από τα προϊόντα αν δεν μπορούν να δουν τα likes», κατέληξε ο Ιτζχάκ.

Σοκαριστικές αλλαγές στο Instagram! Τέλος τα likes από σήμερα!

Τέλος μπαίνει στα ορατά likes στις φωτογραφίες, μια αλλαγή του Instagram που έχει σοκάρει τον κόσμο! Η αρχή έγινε από τον περασμένο Απρίλιο στον Καναδά και ακολούθησαν τον Ιούλιο η Ιταλία, η Ιαπωνία, η Βραζιλία, η Αυστραλία και η Νέα Ζηλανδία. Από σήμερα οι αλλαγές έρχονται και στην Ελλάδα!

Δείτε επίσης: Τέλος τα likes στο Facebook!

Οι αλλαγές σε πειραματικό στάδιο έγιναν αυτήν την εβδομάδα στις ΗΠΑ, όμως όπως φαίνεται ο προγραμματισμός αφορούσε και τη χώρα μας, και οι Ε΄λληνες παλεύουν να προσαρμοστούν στα νέα δεδομένα της κατάστασης. Γενική ανατσάτωση επικρατεί..

Από σήμερα ένας μικρός αριθμός ατόμων παγκοσμίως δεν θα μπορεί να βλέπει τον αριθμό των likes που παίρνουν οι άλλοι για τις φωτογραφίες τους. Θα μπορούν ωστόσο να βλέπουν τα likes στις δικές του φωτογραφίες!

Τι θα είναι ορατό στους χρήστες στο νέο Instagram

Κάτω από κάθε ανάρτηση που εμφανίζεται έχει αντικατασταθεί ο αριθμός των likes από τη λέξη «περισσότερα» («more»). Αν ο χρήστης πατήσει πάνω στη λέξη αυτή βλέπει σε σειρά τους λογαριασμούς που έχουν κάνει like στην ανάρτηση, χωρίς τον ακριβή αριθμό τους.

Στις προσωπικές αναρτήσεις οι χρήστες δεν βλέπουν τον αριθμό των likes που συγκεντρώνουν. Μόνο αν πατήσουν πάνω στη λέξη «more» θα δουν στο παράθυρο που ανοίγει το συνολικό αριθμό.

Οι υπεύθυνοι υποστηρίζουν ότι η αλλαγή αυτή θα κάνει τους χρήστες να νοιώθουν πιο άνετα με τον εαυτό τους και στο να μοιράζονται φωτογραφίες τους χωρίς τον φόβο να λάβουν μικρό αριθμό likes!

Ήδη έχουν δημιουργηθεί προβλήματα..Influencers έχασαν ήδη το 3% με 15% των likes τους σε χώρες που ξεκίνησαν να εφαρμόζουν την απόκρυψη. Θα δημιουρηθεί πρόβλημα με αυτό τον τρόπο, διότι μέσω της απήχησης που έχουν πουλάνε τα προιόντα τους, και φαίενται η ανταπόκριση που έχουν στο κοινό.

TAGS
 

Τεχνολογία

Ροή ειδήσεων

Share