Τρίτη, 03 Αυγούστου 2021

Κορωνοϊός: Σπαραγμός στην κηδεία της 44χρονης Γλυκερίας που πέθανε μετά το AstraZeneca - Σοκαριστική μαρτυρία γυναίκας από την Ηλεία

Ράγισαν... μέχρι και οι πέτρες για το θάνατο της νεαρής γυναίκας

1 Ιουνίου 2021 20:00
Κορωνοϊός: Σπαραγμός στην κηδεία της 44χρονης Γλυκερίας που πέθανε μετά το AstraZeneca - Σοκαριστική μαρτυρία γυναίκας από την Ηλεία
Από Ραφαήλ Αλαγάς

Σπαραγμός επικράτησε στην κηδεία της 44χρονης Γλυκερίας στο Ρέθυμνο, με την άτυχη γυναίκα να έχει χάσει τη ζωή της από επιπλοκές, μετά τον εμβολιασμό της κατά του κορωνοϊού με AstraZeneca.

Η κηδεία της άτυχης γυναίκας έγινε στον τόπο καταγωγής της, την Λοχριά Ρεθύμνου, όπου πλήθος κόσμου βρέθηκε προκειμένου να τη συντροφέψει στην τελευταία της κατοικία.

Τραγική φιγούρα ο σύζυγός της, ο οποίος με γραπτή του ανακοίνωση, είχε καταγγείλει την πολιτεία για τη συνέχιση της χορήγησης του εμβολίου της Astrazeneca, σε γυναίκες κάτω των 50 ετών.

Μετά από πολυήμερη νοσηλεία στο ΠΑΓΝΗ, η 44χρονη Γλυκερία άφησε την τελευταία της πνοή.

Η γυναίκα, μητέρα τριών παιδιών, πέθανε λίγες ημέρες αφότου εμφάνισε «το σπάνιο σύνδρομο θρόμβωσης με θρομβοπενία που οφείλεται στο εμβόλιο AstraZeneca», όπως ανέφερε στην ενημέρωση της Δευτέρας (31/5) η πρόεδρος της Εθνικής Επιτροπής Εμβολιασμών, Μαρία Θεοδωρίδου.

Υπενθυμίζεται ότι η άτυχη γυναίκα ήταν εγκεφαλικά νεκρή από τις 22 Μαΐου, ωστόσο σύμφωνα με τα ιατρικά πρωτόκολλα, έπρεπε να σταματήσουν να της χορηγούνται τα υποστηρικτικά φαρμακευτικά σκευάσματα ώστε να επιβεβαιωθεί και τυπικά το μοιραίο.

Συγκλονιστική μαρτυρία γυναίκας στην Ηλεία: «Τα έβλεπα όλα διπλά με AstraZeneca»

Παρενέργειες είχε μετά τον εμβολιασμό της κατά του κορωνοϊού μια γυναίκα από τη Ζαχάρω Ηλείας. Τρεις ημέρες αφότου έκανε το εμβόλιο της AstraZeneca τα έβλεπε όλα διπλά.

Η γυναίκα σύμφωνα με όσα μεταδίδει το ilialive.gr έκανε το εμβόλιο της AstraZeneca στο εμβολιαστικό κέντρο Ζαχάρως και εμφάνισε διπλωπία, τα έβλεπε δηλαδή όλα διπλά, καθώς παρατήρησε ότι δεν μπορούσε να εστιάσει σε ένα αντικείμενο.

Σύμφωνα με το ίδιο ρεπορτάζ η γυναίκα αντιμετωπίζει ενδοκρινολογικό πρόβλημα και ο ενδοκρινολόγος της εντόπισε πως απορυθμίστηκε αισθητά ο θυρεοειδής, αλλά μετά από τη χορήγηση κορτιζόνης το πρόβλημα διπλωπίας βελτιώθηκε.

Κατά τις ίδιες πληροφορίες αν και δεν έχει ακόμα διαπιστωθεί αν ευθύνεται το εμβόλιο της AstraZeneca για τις συγκεκριμένες επιπλοκές, για το περιστατικό εκδόθηκε «κίτρινη κάρτα» από τον ΕΟΦ με στόχο να διερευνηθεί εκτενώς αν όντως αυτές οι επιπλοκές οφείλονται στο σκεύασμα.

 

Ελλάδα

Ροή ειδήσεων

Share