Δευτέρα, 15 Αυγούστου 2022

Δηλητήριο στο πιάτο μας! Οι καθημερινές μας τροφές που περιέχουν αρσενικό

Μεγάλη προσοχή

9 Σεπτεμβρίου 2020 11:52
Δηλητήριο στο πιάτο μας! Οι καθημερινές μας τροφές που περιέχουν αρσενικό
Από ATHENSMAGAZINE TEAM

Ένα από τα πιο γνωστά δηλητήρια, που ενοχοποιείται για πολλές ασθένειες μεταξύ των οποίων και ο καρκίνος, είναι το αρσενικό, το οποίο εμπεριέχεται σε καθημερινές μας τροφές.

Πρόκειται για μεταλλοειδές στοιχείο που υπάρχει σε πολλά πετρώματα, τα οποία κατά τη διάβρωσή τους το απελευθερώνουν, με αποτέλεσμα να περνά στο χώμα και από εκεί στις τροφές. Επίσης, δείτε εδώ τις 4 τροφές που καταστρέφουν τον ανθρώπινο εγκέφαλο.

Σε ποια τρόφιμα εντοπίζονται μεγάλες συγκεντρώσεις αρσενικού

Σύμφωνα με έρευνες, το αρσενικό υπάρχει σε πολλές τροφές, ιδιαίτερα στα ψάρια, τα οστρακοειδή, το κρέας, τα πουλερικά και τα γαλακτοκομικά.

Σε αυτές, ωστόσο, τις τροφές, το αρσενικό είναι οργανικής μορφής και αποβάλλεται μέσω των ούρων από το σώμα, χωρίς να εμφανίζει τοξικότητα.

Με ποιες τροφές θα πρέπει να είμαστε ιδιαίτερα προσεκτικοί

Ρύζι

Το ρύζι έχει αρκετά υψηλότερες συγκεντρώσεις αρσενικού σε σχέση με άλλα δημητριακά, φρούτα και λαχανικά. Μάλιστα, το καστανό ρύζι περιέχει περισσότερο αρσενικό από το άσπρο, γιατί το δηλητήριο έχει την τάση να συσσωρεύεται στη φλούδα.

Αυτό συμβαίνει διότι πρώτον το ρύζι μερικές φορές καλλιεργείται σε μέρη που έχουν υποστεί στο παρελθόν επεξεργασία με φυτοφάρμακα που περιείχαν αρσενικό και δεύτερον επειδή το ρύζι απορροφά περισσότερο αρσενικό από το έδαφος σε σχέση με άλλα φυτά.

Κόκκινο κρασί

Μία έρευνα που δημοσιεύθηκε στο Journal of Environmental Health, ανίχνευσε υψηλά ποσοστά αρσενικού σε αμερικανικά κόκκινα κρασιά.

Συγκεκριμένα, οι ερευνητές εξέτασαν 65 κρασιά και διαπίστωσαν ότι όλα εκτός από ένα περιείχαν αρσενικό σε δόσεις υψηλότερες από τα όρια που επιτρέπονται στο πόσιμο νερό.

Άλλες τροφές που περιέχουν αρσενικό είναι κυρίως ο χυμός μήλου, οι μπάρες δημητριακών και ο σολομός.

Νιώθετε μονίμως κουρασμένοι; Οι 5 τροφές που κρύβονται πίσω από την εξάντληση

Η κούραση που νιώθετε μπορεί να έχει πολλές αιτίες και μία από αυτές μπορεί να είναι και η διατροφή σας. Το φαγητό πρέπει να σας δίνει ενέργεια, όμως κάθε τροφή που επιλέγετε μπορεί να το αλλάξει κι αυτό και να σας δημιουργήσει μεγαλύτερη αίσθηση κόπωσης. Ποιες είναι οι τροφές που μπορεί να κρύβονται πίσω από την αδικαιολόγητη κούραση που νιώθετε;

Η διατροφή μας είναι άρρηκτα συνδεδεμένη με την γενική εικόνα του οργανισμού μας γι' αυτό θα πρέπει να δείχνουμε ιδιαίτερη προσοχή στις τροφές που καταναλώνουμε μέσα στη διάρκεια της ημέρας, δείτε εδώ ποια είναι τα τρόφιμα που θωρακίζουν και προστατεύουν τον οργανισμό. Πάμε να δούμε όμως ποια είναι τα τρόφιμα που πρέπει να αποφύγουμε αν θέλουμε να ξεπεράσουμε την αίσθηση της κόπωσης.

Επεξεργασμένοι υδατάνθρακες

Οι τροφές που περιέχουν πολλούς υδατάνθρακες που είναι επεξεργασμένοι (κατά την επεξεργασία έχουν αφαιρεθεί οι φυτικές ίνες και άλλα πολύτιμα θρεπτικά συστατικά) όπως είναι τα λευκά μακαρόνια, το λευκό ψωμί και το ρύζι ανεβάζει τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα με αποτέλεσμα όταν γίνει η πέψη να έχετε λιγότερη ενέργεια.

Καφεΐνη

Η καφεΐνη μπορεί να σας ξυπνάει και να σας κάνει να νιώθετε ότι έχετε περισσότερη ενέργεια, όμως όταν περάσει η «επίδρασή» της νιώθετε περισσότερο κουρασμένοι. Οι ειδικοί μάλιστα τονίζουν ότι ο οργανισμός συνηθίζει γρήγορα την καφεΐνη με αποτέλεσμα κάθε φορά να χρειάζεστε περισσότερη για να νιώσετε ενέργεια.

Αλκοόλ

Το αλκοόλ μπορεί να χαλαρώνει τον οργανισμό, αλλά μόνο στην αρχή! Σύμφωνα με έρευνες, το αλκοόλ αποτρέπει το σώμα να ξεκουραστεί- ειδικά το βράδυ- κάτι που σας κάνει να νιώθετε πιο κουρασμένοι ακόμα κι αν έχετε κοιμηθεί όλο το βράδυ.

γλυκά εξάντληση

Ζάχαρη

Η ζάχαρη δεν κάνει μόνο κακό στη σιλουέτα αλλά και στον οργανισμό σας. Οι τροφές που περιέχουν ζάχαρη σας δίνουν ένα boost αλλά αργότερα σας αφήνουν με λιγότερη ενέργεια. Για αυτό προσπαθήστε να επιλέγετε τροφές με φυσικά σάκχαρα, όπως τα φρούτα.

Τηγανητά φαγητά

Τα τηγανητά φαγητά είναι πλούσια σε λιπαρά για αυτό χρειάζονται περισσότερη ενέργεια για τη διαδικασία της πέψης. Για αυτό κάθε φορά που τρώτε πατάτες τηγανητές ή τηγανητό κρέας…μπορείτε μετά να θέλετε να κοιμηθείτε!

 

Ομορφιά & Υγεία

Ροή ειδήσεων

Share