Κυριακή, 16 Μαΐου 2021

Ραγδαίες εξελίξεις με το εμβόλιο της AstraZeneca! Σταματάει η παραγωγή του;

Σε κατάσταση συναγερμού ο ΠΟΥ

23 Απριλίου 2021 10:23
Ραγδαίες εξελίξεις με το εμβόλιο της AstraZeneca! Σταματάει η παραγωγή του;
Από ATHENSMAGAZINE TEAM

Την ανάγκη να συγκεντρωθούν περισσότερα στοιχεία για την εμφάνιση θρομβώσεων σε άτομα εκτός Ευρώπης στα οποία χορηγήθηκε το εμβόλιο της AstraZeneca κατά της covid-19 τόνισαν οι ειδικοί στα εμβόλια του Παγκόσμιου Οργανισμού Υγείας (ΠΟΥ).

Η Στρατηγική Συμβουλευτική Ομάδα Ειδικών για τον Εμβολιασμό (SAGE) αναδιατύπωσε τις συστάσεις της σχετικά με τη χρήση του εμβολίου της AstraZeneca μετά τα δεδομένα για τις σπάνιες περιπτώσεις θρομβώσεων που παρατηρήθηκαν στην Ευρώπη.

«Ο ΠΟΥ εξακολουθεί να στηρίζει το συμπέρασμα ότι τα οφέλη των εμβολίων αυτών είναι περισσότερα από τους κινδύνους» υπογράμμισε ο οργανισμός, όπως μεταδίδει το ΑΜΠΕ.

Στις 7 Απριλίου η SAGE είχε εκτιμήσει ότι μια σύνδεση μεταξύ του εμβολίου και των θρομβώσεων που εμφανίστηκαν σε εμβολιασθέντες είναι πιθανή, αλλά όχι επιβεβαιωμένη, υπογραμμίζοντας ότι τα περιστατικά είναι «πολύ σπάνια».

 Ραγδαίες εξελίξεις με το εμβόλιο της AstraZeneca!

Ο ΠΟΥ επικαιροποίησε τις συστάσεις του μετά και τα νέα στοιχεία που συγκεντρώθηκαν από τις εμβολιαστικές εκστρατείες που διεξάγονται. Το εμβόλιο της AstraZeneca χορηγείται σε 157 περιφέρειες παγκοσμίως, σύμφωνα με καταμέτρηση του AFP.

Τα περισσότερα περιστατικά θρομβώσεων παρατηρήθηκαν στη Βρετανία και την ΕΕ, ενώ «πολύ λίγα» αναφέρθηκαν σε άλλες χώρες, επεσήμανε η SAGE.

Οι ειδικοί συνιστούν όσοι εμφάνισαν θρομβώσεις μετά την πρώτη δόση του εμβολίου της AstraZeneca να λάβουν ένα άλλο εμβόλιο στη δεύτερη δόση.

«Μια εκτίμηση κινδύνου εκτός Ευρώπης απαιτεί τη συλλογή περισσότερων στοιχείων και ανάλυση» τόνισαν οι ειδικοί στις νέες τους συστάσεις.

Οι περισσότερες δόσεις εμβολίων που χρησιμοποιούνται στο πρόγραμμα Covax, το οποίο προσφέρει εμβόλια στις φτωχές χώρες, είναι από αυτό της AstraZeneca.

Περισσότερες από 40,5 εκατομμύρια δόσεις του εν λόγω εμβολίου έχουν σταλεί μέχρι στιγμής σε 118 περιφέρειες σε όλο τον κόσμο στο πλαίσιο του προγράμματος Covax.

«Οι χώρες θα πρέπει να συνυπολογίσουν την επιδημιολογική τους κατάσταση, τους μεμονωμένους κινδύνους και σε επίπεδο πληθυσμού να εκτιμήσουν τη διαθεσιμότητα άλλων εμβολίων και άλλες επιλογές προκειμένου να αποτιμήσουν τον κίνδυνο» επεσήμανε η SAGE.

«Η αναλογία οφέλους- κινδύνου είναι πιο αυξημένη στις μεγαλύτερες ηλικιακές ομάδες» εκτίμησε, σημειώνοντας ότι μέχρι αυτή τη στιγμή αγνοούμε αν υπάρχει κίνδυνος (θρόμβωσης) μετά τη δεύτερη δόση του εμβολίου.

Σοκάρουν οι εικόνες 34χρονης που εμβολιάστηκε με AstraZeneca

Μια 34χρονη γυναίκα, έκανε το εμβόλιο της AstraZeneca και μετά από μια εβδομάδα το σώμα της γέμισε με φουσκάλες από αίμα.

Το περιστατικό συνέβη στη Σκωτία, πριν μερικές μέρες, και η γυναίκα αποφάσισε να δημοσιεύσει τις συγκεκριμένες φωτογραφίες, αλλά στόχος της δεν ήταν να τρομοκρατήσει τον κόσμο.

Οι εικόνες προκαλούν σοκ, καθώς όλο το σώμα της 34χρονης είναι γεμάτο με φουσκάλες και η ίδια τρόμαξε ότι οι γιατροί μπορεί να προχωρήσουν σε ακρωτηριασμό. Ωστόσο, κάτι τέτοιο δεν συνέβη, καθώς πρόκειται για μια σπάνια αλλεργική αντίδραση που οι γιατροί εικάζουν πώς προέκυψε από το εμβόλιο, αφού δεν είχαν περάσει πολλές μέρες όπου είχε κάνει την πρώτη δόση. Παράλληλα, διαβάστε εδώ για τη νέα εποχή μετά το εμβόλιο.

Δείτε τις εικόνες παρακάτω:

«Είχα τρομακτικό πονοκέφαλο, πονούσε φριχτά στο πόδι μου»: Συγκλονίζει γυναίκα μετά το εμβόλιο της AstraZeneca!

Ένας σπάνιος θρόμβος αίματος που εμφανίστηκε μετά τον εμβολιασμό της με AstraZeneca, παραλίγο να της στοιχίσει τη ζωή της, λέει μια μητέρα δύο παιδιών από τη Βρετανία. Επιμένει ωστόσο ότι ο κόσμος θα πρέπει να συνεχίσει να εμβολιάζεται.

Η Λόρεν Μπριγκς εμφάνισε μια σειρά από συμπτώματα κάποιες ημέρες μετά τον εμβολιασμό της. Ξεκίνησαν με «τρομακτικό πονοκέφαλο», ενώ στη συνέχεια άρχισαν οι πόνοι στο κάτω μέρος του σώματός της. Ένιωθε ότι στο πόδι της γινόταν «έκρηξη», όπως λέει.

Κορωνοϊός: Πρόβλεψη-«βόμβα» - «Θα ζούμε για δεκαετίες μαζί του, κάθε χρόνο ο εμβολιασμός»

Εξαιτίας του πόνου πήγε στο νοσοκομείο, από όπου προειδοποίησε την οικογένειά της μέσω βιντεοκλήσης ότι μπορεί να μην επέστρεφε σπίτι. Η 32χρονη ήταν απολύτως υγιής όταν έλαβε ένα μήνυμα για τον εμβολιασμό της τον Μάρτιο. Θεώρησε ότι ήταν τυχερή όταν την ενημέρωσαν να κάνει το εμβόλιο τόσο νωρίς και πήγε να εμβολιαστεί, σύμφωνα με δημοσίευμα της Daily Mail.

Εννιά μέρες αργότερα όμως, η Λόρεν άρχισε να έχει τρομακτικά συμπτώματα και πίστεψε ότι είχε κολλήσει κορωνοϊό. «Ξύπνησε εκείνο το πρωί με έναν τρομακτικό πονοκέφαλο. Είχα φαγούρα παντού και ζαλιζόμουν λίγο. Δεν μπορούσα να φάω και πέρασα όλη τη μέρα στο κρεβάτι. Με το ζόρι μπορούσα να σηκώσω το κεφάλι μου από το μαξιλάρι. Η πρώτη μου σκέψη ήταν ότι είχα κορωνοϊό».


Έκλεισε ραντεβού για να κάνει τεστ και πήρε αρνητικό αποτέλεσμα 24 ώρες μετά. Τότε άρχισε να πονάει φριχτά στο αριστερό πόδι της και δύο μέρες μετά πρόσεξε μια κόκκινη, πρησμένη φλέβα την ώρα που έκανε μπάνιο. «Το ήξερα ότι δεν ήταν φυσιολογικό αλλά δεν σκέφτηκε ότι είχε να κάνει με το εμβόλιο».

Πήγε τελικά στο νοσοκομείο όπου διαπιστώθηκε πως είχε εμφανίσει θρόμβωση. Οι εξετάσεις έδειξαν «αρκετούς» θρόμβους αίματος στο πόδι της και «αρκετούς» στους πνεύμονές της. Είχε θρόμβωση στις βαθιές φλέβες (Deep Vein Thrombosis) και πνευμονική εμβολή.

Παρά την περιπέτειά της, η Λόρεν λέει πως πιστεύει ακόμη ότι οι άνθρωποι πρέπει να εμβολιαστούν. «Στο νοσοκομείο μου είπαν πως ήμουν απλώς άτυχη, η μία στο εκατομμύριο που θα εμφανίσω θρόμβωση. Ακόμα πιστεύω στο πρόγραμμα. Αν δεν είχα πάει στο νοσοκομείο, πιθανότατα θα είχα πεθάνει».

Η Λόρεν πήρε εξιτήριο στις 13 Απριλίου. Επισήμως έγινε η διάγνωση ότι εμφάνισε «θρόμβωση και πνευμονική θρομβοπενία που προκαλείται από εμβόλιο». Θα λαμβάνει το φάρμακο warfarin για τους επόμενους έξι τουλάχιστον μήνες.

 

Ελλάδα

Ροή ειδήσεων

Share