Πέμπτη, 25 Απριλίου 2024

"Είναι απάτη!": Έξαλλοι οι πελάτες με τα σούπερ μάρκετ Lidl

Τι συνέβη;

25 Δεκεμβρίου 2020 07:58
Από ATHENSMAGAZINE TEAM

Καταγγελίες έκαναν στα social media πελάτες των σούπερ μάρκετ Lidl, καθώς οι ίδιοι έβαλαν στο στόχαστρό τους την εφαρμογή Lidl plus -δείτε εδώ μια ανακοίνωση που "έσκασε"-.

Συγκεκριμένα, μετά τον χαρακτηρισμό ως εφαρμογή με προσφορές "κοροϊδία", τονίζουν:

"Κοροϊδεύετε τον κόσμο με αυτή την εφαρμογή! Τρεις φορές δεν μου έχει γίνει έκπτωση. Στο κατάστημα προσπαθούν να με βγάλουν τρελό. Όταν βλέπουν ότι δεν τους παίρνει μου λένε να πάρω τηλέφωνο τη γραμμή επικοινωνίας. Πήρα τηλέφωνο. Ακόμα περιμένω την απάντησή σας…"

"Πιο απάτη δε γίνεται! Έχω ψωνίσει με τα κουπόνια της εφαρμογής πάνω από δέκα φορές και σε διάστημα εβδομάδων και ΟΛΕΣ τις φορές το ξυστό έγραφε δοκιμάστε ξανά!"

"Να κερδίσεις τι; Έκπτωση σε μπάμιες και σοκολατάκια; Είναι μια εφαρμογή που καταγράφει με την έγκρισή σου πλέον τις καταναλωτικές συνήθειές σου". Αυτά είναι κάποια από τα αρνητικά σχόλια των πελατών! Διαβάστε παρακάτω αναλυτικά όσα έγραψαν:

Lidl: Η ανακοίνωση των σούπερ μάρκετ που εξόργισε τους πάντες

Την ώρα που τα Jumbo άνοιξαν το e-shop τους με την ελπίδα να μειώσουν τη… χασούρα από το lockdown, γνωστή αλυσίδα σούπερ μάρκετ ξεπουλάει από παιχνίδια! Δείτε στο xristika.gr ποιο είναι το κατάστημα που λατρεύουν οι γονείς!

Τα σούπερ μάρκετ εξακολουθούν να μην έχουν τη δυνατότητα να πουλήσουν από τα φυσικά τους καταστήματα διαρκή αγαθά, μεταξύ των οποίων είναι και τα παιχνίδια.

Έτσι, προκειμένου να ικανοποιήσει τους πελάτες της, η γνωστή αλυσίδα καταστημάτων, Lidl, φρόντισε να θέσει τα παιχνίδια στη διάθεση του κοινoύ με click away.

Πώς θα ψωνίσετε με click away από τα Lidl:

Για να επιλέξουν οι καταναλωτές τα προϊόντα που τους ενδιαφέρουν, μπορούν να επισκεφθούν την ιστοσελίδα της εταιρίας lidl-hellas.gr, το Οnline Click Away Φυλλάδιο Lidl ή το Lidl app.

Στη συνέχεια, καλώντας από σταθερό στη γραμμή εξυπηρέτησης πελατών της Lidl Ελλάς στο τηλέφωνο 800 111 3333 (χωρίς χρέωση, Δευτέρα έως Σάββατο 08:00–18:00) μπορούν να ενημερώνουν για τα προϊόντα που επιθυμούν να παραγγείλουν, αναφέροντας την περιγραφή και τον κωδικό τους καθώς και το κατάστημα παραλαβής.

Η επιβεβαίωση της παραγγελίας θα γίνεται μέσω SMS που θα αναφέρει την ημέρα και ώρα παραλαβής, ώστε οι καταναλωτές να προσέλθουν στο ειδικά διαμορφωμένο Click Away Σημείο Παραλαβής Παραγγελιών εξωτερικά του καταστήματος και να παραλάβουν την παραγγελία τους, πληρώνοντας με πιστωτική ή χρεωστική κάρτα.

Η Lidl Ελλάς, όπως πάντα, παραμένει και σε αυτές τις γιορτές δίπλα στην Ελληνίδα και στον Έλληνα καταναλωτή, προσαρμοζόμενη με αμεσότητα και ευελιξία στις νέες συνθήκες, με στόχο την άρτια και ασφαλή εξυπηρέτησή τους.

Την ίδια ώρα, σε μια πρόταση που θα συζητηθεί, προχώρησε ο ιδιοκτήτης των Jumbo, Απόστολος Βακάκης.

Η Jumbo μπορεί να βγήκε «νοκ άουτ» απ’ την αδυναμία των logistics της να ανταποκριθούν όχι μόνο στις ηλεκτρονικές παραγγελίες αλλά ακόμα και στο click away, όμως ο μεγαλομέτοχος της Απόστολος Βακάκης βρήκε τη λύση:

να δουλεύουν οι εργαζόμενοι επτά μέρες την εβδομάδα και 12ωρα -με τη σύμφωνη πάντα γνώμη τους- προκειμένου να υποστηριχθεί όπως λέει το λιανεμπόριο…

Την πρόταση προς την κυβέρνηση την διατύπωσε σε συνέντευξη του στο euro2day.gr.

Αναφέρει χαρακτηριστικά ο κ. Βακάκης:

«Εάν τα μέτρα του lockdown αρθούν, θα πρέπει να δοθεί η δυνατότητα λειτουργίας 7 ημέρες την εβδομάδα και 12 ώρες ημερησίως, φυσικά για όσους το θελήσουν και για χρονική περίοδο που θα καλύψει και τη ζήτηση του Πάσχα.(…)

Εάν το lockdown παραταθεί, θα πρέπει όλος ο κλάδος της λιανικής πώλησης να λειτουργήσει εναλλάξ.

Είτε τα καταστήματα που ήδη λειτουργούν θα πρέπει να είναι ανοιχτά 4 ημέρες την εβδομάδα (Δευτέρα, Τρίτη, Πέμπτη και Παρασκευή), το δε υπόλοιπο λιανεμπόριο που δεν λειτουργεί σήμερα, να είναι ανοιχτό Τετάρτη, Σάββατο και Κυριακή όλη την ημέρα (12 ώρες), είτε τα σήμερα λειτουργούντα καταστήματα να είναι ανοιχτά 4 ημέρες την πρώτη εβδομάδα έναντι 3 ημερών για τα υπόλοιπα, σήμερα μη λειτουργούντα καταστήματα, αντίστροφα την επόμενη εβδομάδα, κ.ο.κ».

Την ίδια ώρα, δεν φτάνουν στην εταιρεία Jumbo τα προβλήματα με το e-shop και το click away, χάνοντας τεράστια ποσά από τον τζίρο της, ήρθε και ένας νέος… πονοκέφαλος!

 

Ειδήσεις

Ροή ειδήσεων

Share