Παρασκευή, 29 Μαρτίου 2024

"Ελαττωματικό προϊόν και...": Χαμός με την καταγγελία βόμβα για τα Lidl

Τι συμβαίνει;

3 Δεκεμβρίου 2020 07:02
Από ATHENSMAGAZINE TEAM

Αρκετές είναι οι καταγγελίες που γίνονται από πελάτες για τα καταστήματα Lidl. Μάλιστα, ένας πελάτης μίλησε για ένα ελαττωματικό προϊόν, το οποίο δεν αντικαταστάθηκε, λόγω της... εφαρμογής.

Συγκεκριμένα, μέσα από την επίσημη σελίδα της γνωστής αλυσίδας στο Facebook, είδαμε έναν πελάτη να καταγγέλλει την εφαρμογή Lidl plus, αλλά και τα καταστήματα διότι, όταν θέλησε να αλλάξει ένα προϊόν, δημιουργήθηκε θέμα γιατί η εταιρεία δεν έκανε δεκτό το αντίγραφο αγορών εκτυπωμένο από την εφαρμογή. Εκτός από αυτή την καταγγελία, διαβάστε εδώ όσα ειπώθηκαν για τις προσφορές.

Δείτε όσα έγραψε ο πελάτη παρακάτω:

Προσοχή: Σούσουρο με την ανακοίνωση των Lidl - Σας αφορά όλους

Κατάστημα Lidl, της Θεσσαλονίκης αναζητά προσωπικό! Αυτή η περίοδος είναι πολύ δύσκολη και πιεστική για όλα τα super market και στην προσπάθειά της η εταιρεία να εξυπηρετήσει τον κόσμο όσο πιο σωστά γίνεται άνοιξε θέσεις εργασίας.

Με βάση τις εξελίξεις αναφορικά με τον COViD-19, οι συνεντεύξεις και τα assessment centers γίνονται online. Παρόλα αυτά, υπάρχουν περιπτώσεις που κρίνεται απαραίτητη η συνέντευξη με φυσική παρουσία. Τότε ακολουθούν τους παρακάτω κανόνες:

  • Αερίζουμε τους χώρους και τηρούμε την απαραίτητη απόσταση μεταξύ μας σε όλες τις συναντήσεις.
  • Αποφεύγουμε τις χειραψίες.
  • Πλένουμε τακτικά τα χέρια μας και χρησιμοποιούμε αντισηπτικό, που υπάρχει σε κάθε χώρο. Απολυμαίνουμε τη γραφική ύλη που παρέχουμε. Εάν θέλεις μπορείς να έχεις μαζί σου τα δικά σου αντικείμενα (πχ. στυλό, σημειωματάριο). Μιας και αναφερθήκαμε στα Lidl, δείτε εδώ μια έκτακτη ανακοίνωση.

Σε αυτό το κατάστημα ψάχνουν προσωπικό

"Ας το κλείσουν...": Απίστευτη καταγγελία για τα Lidl

Αρκετές είναι οι καταγγελίες που γίνονται γνωστές για την αλυσίδα σούπερ μάρκετ, Lidl. Τι συμβαίνει; Ποιος είναι ο λόγος που οι πελάτες έγραψαν κάποια αρνητικά σχόλια;

Συγκεκριμένα, μέσα από την επίσημη σελίδα των Lidl, είδαμε κάποια σχόλια, τα οποία αναφέρονται στην εφαρμογή. Οι πελάτες αναφέρουν ότι παρόλο που ψωνίζουν δεν κερδίζουν κάποια αξιόλογη προσφορά σε είδη πρώτης ανάγκης.

Ειδικότερα, αναφέρουν "Έχω ψωνίσει για πάνω από 2 μήνες συνεχόμενα και το μόνο που κέρδισα ήτανε μια έκπτωση σε ένα κιβώτιο μπύρες και αυτό στο ταμείο δεν το πέρασε το μηχάνημα και αναγκαστικά έπρεπε να γυρίσω πίσω. Μάλλον θέλει δουλειά από τους υπεύθυνους της πλατφόρμας αλλιώς ας το κλείσουν". Μιας και αναφερθήκαμε στα σούπερ μάρκετ Lidl, δείτε εδώ μια έκτακτη ανακοίνωση.

Δείτε και τα υπόλοιπα σχόλια παρακάτω:

TAGS
 

Ειδήσεις

Ροή ειδήσεων

Share