Σάββατο, 31 Ιουλίου 2021

Κετογονική δίαιτα: 3 γαλακτοκομικά που σαμποτάρουν το αποτέλεσμα

Δείτε ποια είναι αυτά

30 Δεκεμβρίου 2020 15:10
Κετογονική δίαιτα: 3 γαλακτοκομικά που σαμποτάρουν το αποτέλεσμα
Από ATHENSMAGAZINE TEAM

Κετογονική δίαιτα: Όσοι ακολουθούν κετογονική δίαιτα ή θέλουν να ξεκινήσουν οφείλουν να γνωρίζουν ότι πρέπει να είναι πολύ προσεκτικοί με τις τροφές που επιλέγουν, καθώς ακόμη και η κατανάλωση μιας μπανάνας, μπορεί να υπονομεύσει την προσπάθειά τους λόγω των υδατανθράκων που περιέχει.

Οι άνθρωποι που ακολουθούν κετογονική δίαιτα πρέπει να περιορίζουν την πρόσληψη υδατανθράκων σε λιγότερο από 30 γραμμάρια την ημέρα. Ο υπολογισμός των υδατανθράκων είναι σημαντικός για την επίτευξη της κέτωσης, δηλαδή της χρήσης λίπους αντί υδατανθράκων από τον οργανισμό για ενέργεια.

Ορισμένα τρόφιμα, όπως το γάλα ή το γιαούρτι, περιέχουν έως και 24 γραμμάρια υδατανθράκων και μπορούν να σαμποτάρουν το αποτέλεσμα της κετογονικής δίαιτας. Παράλληλα το Athensmagazine.gr σας προτείνει να δοκιμάσετε και μια μεταβολική δίαιτα για τέλεια αποτελέσματα μέσα στα Χριστούγεννα.

Κετογονική δίαιτα: Τι πρέπει να ξέρετε για τα παρακάτω τρία γαλακτοκομικά προϊόντα

Γάλα

Το γάλα είναι καλή πηγή πρωτεΐνης και λιπαρών, αλλά 1 φλιτζάνι γάλακτος με 2% λιπαρά περιέχει 13 γραμμάρια υδατανθράκων.

Δεδομένου ότι είναι πιθανό να καταναλώσετε και άλλες τροφές με υδατάνθρακες μέσα στην ημέρα, όπως λαχανικά ή ξηρούς καρπούς, ένα ποτήρι γάλα μπορεί να εκτοξεύσει την ποσότητα των συνιστώμενων ημερήσιων υδατανθράκων.

Τα 3 γαλακτοκομικά που σαμποτάρουν την κετογονική δίαιτα

Τυρί cottage

Είναι χαμηλής περιεκτικότητας σε λιπαρά και πλούσιο σε πρωτεΐνες, γι’ αυτό πολλοί το προτιμούν στην κετογονική δίαιτα.

Πρέπει όμως να γνωρίζετε ότι ένα μικρό φλιτζάνι δίνει 8 γραμμάρια υδατανθράκων, γι’ αυτό είναι προτιμότερο να το τρώτε μόνο του ως σνακ και να αποφεύγετε να το χρησιμοποιείτε σε δημοφιλείς συνδυασμούς, π.χ. με αβοκάντο ή ξηρούς καρπούς.

Γιαούρτι

Τι καλύτερο σνακ από ένα γιαούρτι με ξηρούς καρπούς. Να θυμάστε ωστόσο, ότι τα 150 γραμμάρια γιαουρτιού έχουν 12 γραμμάρια υδατανθράκων.

Αν επιλέξετε γιαούρτι με γεύση, ο αριθμός υδατανθράκων διπλασιάζεται. Το καλύτερο για σας που κάνετε κετογονική δίαιτα είναι το κλασικό ελληνικό γιαούρτι που έχει πέντε γραμμάρια υδατανθράκων ανά 200 γραμμάρια.

Κετογονική δίαιτα: Τι είναι

Η κετογονική δίαιτα είναι κατά βάση μια δίαιτα χαμηλών υδατανθράκων, με υψηλή περιεκτικότητα σε λιπαρά και μέτρια πρόσληψη πρωτεϊνών. Σκοπός της είναι να θέσει τον οργανισμό σε κατάσταση «κέτωσης».

Η χαμηλή πρόσληψη υδατανθράκων σε συνδυασμό με την υψηλή πρόσληψη λιπαρών έχει σαν αποτέλεσμα το συκώτι να παράγει κετόνες, ουσίες που προκύπτουν από τον μεταβολισμό των λιπαρών για την παραγωγή ενέργειας.

Επί της ουσίας, στην κετογονική δίαιτα βασική πηγή ενέργειας για τον οργανισμό είναι τα λιπαρά αντί για τους υδατάνθρακες, όπως συμβαίνει συνήθως.

 

Ομορφιά & Υγεία

Ροή ειδήσεων

Share