Κυριακή, 17 Νοεμβρίου 2019

Αυτά είναι τα τρόφιμα που θα σας κρατήσουν για πάντα νέους!

Τα πιο υγιεινά αντιγηραντικά όπλα!

9 Νοεμβρίου 2019 13:18
Αυτά είναι τα τρόφιμα που θα σας κρατήσουν για πάντα νέους!

Το Athensmagazine.gr βρήκε ποια είναι τα τρόφιμα που έχουν απίστευτες αντιγηραντικές ιδιότητες και θα σας κάνουν να φαίνεστε για πάντα νέοι! 4+1 φοβερά μυστικά αντιγήρανσης που πρέπει να ξέρει κάθε γυναίκα!

Ποιος δεν επιθυμεί να είναι πάντα όμορφος με λαμπερή και φρέσκια επιδερμίδα; Αν είστε ένας από αυτούς που θέλουν κάτι τέτοιο θα πρέπει απλά να εντάξετε κάποιες τροφές στην καθημερινότητα σας!

Υιοθετώντας μια υγιεινή διατροφή που περιλαμβάνει τις παρακάτω τροφές, θα είστε σε θέση να καθυστερήσετε τη γήρανση.

Αντιγήρανση τρόφιμα

Εξαιρετικά παρθένο ελαιόλαδο:

Το ελαιόλαδο έχει ισχυρές αντιφλεγμονώδεις ιδιότητες που προστατεύουν την ελαστικότητα του δέρματός σας και μειώνουν τον κίνδυνο φθοράς από την ηλιακή ακτινοβολία.

Πράσινο τσάι:

Πλούσιο σε αντιοξειδωτικά, το πράσινο τσάι προστατεύει το κολλαγόνο του δέρματος από τον ήλιο και μπορεί να μειώσει τα σημάδια γήρανσης. Προσπαθήστε να πίνετε μια κούπα με πράσινο τσάι καθημερινά.

Λιπαρά ψάρια:

Προστατεύουν το δέρμα από τη φθορά που προκαλούν οι φλεγμονές και ο ήλιος. Η ασταξανθίνη στον σολομό μπορεί επίσης να βελτιώσει την ελαστικότητα και την ενυδάτωση της επιδερμίδας σας.

Μαύρη σοκολάτα:

Νόστιμη και ωφέλιμη, η μαύρη σοκολάτα, χάρη στην περιεκτικότητά της σε φλαβονόλες, προστατεύει το δέρμα από τον ήλιο και ενισχύει την ενυδάτωση και την ποιότητα του δέρματος.

Τέρμα τα μπότοξ: Βάψε τα μαλλιά σου σε αυτό το χρώμα και θα γίνεις 10 χρόνια νεότερη!

Λαχανικά:

Πλούσια σε θρεπτικά συστατικά και φτωχά σε θερμίδες, τα λαχανικά δεν κάνουν καλό μόνο στη σιλουέτα σας, αλλά και στο δέρμα σας. Τα λαχανικά που είναι πλούσια σε καροτενοειδή, όπως τα καρότα, οι κολοκύθες και οι γλυκοπατάτες, προστατεύουν το δέρμα από τη φθορά του ήλιου, ενώ τα λαχανικά με υψηλή περιεκτικότητα σε βιταμίνη C, ενισχύουν την παραγωγή κολλαγόνου και έχουν ισχυρά αντιοξειδωτικά οφέλη.

Ρόδια:

Με αντιοξειδωτική δράση ισχυρότερη και από εκείνη του πράσινου τσαγιού, τα ρόδια δεν πρέπει να λείπουν από τη διατροφή σας. Όχι μόνο προστατεύουν το δέρμα από τον ήλιο, αλλά μπορούν επίσης να επανορθώσουν τις φθορές που ήδη έχει.

Ντομάτες:

Το λυκοπένιο, το οποίο εντοπίζεται σε μεγάλες ποσότητες στην ντομάτα, προστατεύει το δέρμα σας από τον ήλιο και μπορεί να βοηθήσει στη μείωση των ρυτίδων.

Μπαχαρικά:

Τα μπαχαρικά κάνουν περισσότερα από το να προσθέτουν απλώς γεύση στο φαγητό σας. Περιέχουν διάφορες φυτικές ενώσεις που μπορεί να έχουν ευεργετικές επιδράσεις στην υγεία σας, ενώ είναι αρκετά ενδιαφέρον ότι οι έρευνες έχουν δείξει ότι μερικά μπαχαρικά μπορεί ακόμη και να βοηθήσουν το δέρμα σας να δείχνει νεότερο. Η κανέλα έχει αποδειχθεί ότι αυξάνει την παραγωγή κολλαγόνου και κατ’ επέκταση σε αυξημένη ελαστικότητα του δέρματος.

Τονώστε τον οργανισμό σας μόνο με βιταμίνη d! Τα τρόφιμα που θα σας σώσουν!

Είναι η εποχή θέλετε να τονώσετε τον οργανισμό σας; Τότε σας βρήκαμε ποια τρόφιμα είναι πλούσια σε βιταμίνη d και θα σας βοηθήσουν αυτήν την εποχή! Πρέπει να τα εντάξετε στις διατροφικές σας συνήθειες αν θέλετε να είστε υγειείς! Τα επικίνδυνα "Ε" που αναγράφονται στις συσκευασίες τροφίμων!

Η διατροφή θεωρείται ότι καλύπτει σε ένα μικρό μόνο ποσοστό τις ανάγκες μας σε βιταμίνη D, ωστόσο τους χειμερινούς μήνες η σημασία της είναι πολύ μεγάλη.

Δεδομένου ότι η συγκεκριμένη βιταμίνη προστατεύει από πληθώρα παθήσεων, από την οστεοπόρωση, την υπέρταση και τον καρκίνο μέχρι την κατάθλιψη και την άνοια, πρέπει να φροντίζουμε να λαμβάνουμε καθημερινά τουλάχιστον 600 IU (800 IU για τα άτομα 70 ετών και άνω).

Τρόφιμα βιταμίνη d γάλα ψάρι αυγά

Φρέσκο ψάρι: 425 IU σε ένα φιλέτο σολομό 90 γρ., 547 IU σε ένα φιλέτο σκουμπρί 90 γρ.

Συκώτι μοσχαρίσιο: 42 IU σε μερίδα 90 γρ.

Κρόκος αυγού: 41 IU σε έναν κρόκο

Ψάρι σε κονσέρβα: 154 IU σε μερίδα τόνο 90 γρ., 270 IU σε μερίδα σαρδέλες 100 γρ.

Γάλα (πλήρες, άπαχο ή με λίγα λιπαρά): 100 IU ανά ποτήρι 240 ml

Πουτίγκα με γάλα: 49-60 IU ανά μισό φλιτζάνι

Δημητριακά: 50-100 IU ανά ένα φλιτζάνι

Ενισχυμένο τόφου: 80 IU ανά μερίδα 90 γρ.

 

Ομορφιά & Υγεία

Ροή ειδήσεων

Share