Δευτέρα, 03 Αυγούστου 2020

Ξεκίνησε να πιέζει μια φέτα ψωμί με το κουτάλι - Όταν είδαμε το γιατί...πάθαμε πλάκα

Θα γλείφετε τα δάχτυλά σας

7 Ιουλίου 2020 13:42
Ξεκίνησε να πιέζει μια φέτα ψωμί με το κουτάλι - Όταν είδαμε το γιατί...πάθαμε πλάκα
Αρθρογράφος: Δανάη Πάλμου
ΔΑΝΑΗ ΠΑΛΜΟΥ

ΣΥΝΤΑΚΤΡΙΑ ATHENSMAGAZINE.GR

Follow us on Google News

Αν αγαπάτε και εσείς τα πρωινά του Σαββατοκύριακου όσο κι εμείς, τότε αυτή τη συνταγή με ψωμί του τοστ θα την λατρέψετε.

Το πρωινό είναι μακράν από τα πιο νόστιμα και θρεπτικά γεύματα της ημέρας. Τα Σαββατοκύριακα ειδικά, οι περισσότεροι έχουμε το χρόνο να ετοιμάσουμε κάτι πιο γευστικό και εκλεκτό απ’ ότι ένα βαρετό μπολ δημητριακών ή ένα απλό σάντουιτς. Εμείς σας προτείνουμε ξεχωριστές συνταγές, όπως είναι αυτή για αυγοφέτες.

Τι χρειάζεστε:

  • ψωμί σε φέτες
  • βούτυρο
  • τριμμένο τυρί
  • αυγά
  • αλάτι και πιπέρι (προαιρετικά)

Βήμα 1

Πιέστε την ψύχα του ψωμιού απαλά προς τα κάτω με ένα κουτάλι, ώστε να δημιουργήσετε μία μικρή λακούβα.

Βήμα 2

Καλύψτε με βόυτυρο τις άκρες του ψωμιού και τοποθετήστε το σε ένα τηγάνι.

Βήμα 3

Σπάστε ένα αυγό στη λακούβα που έχετε φτιάξει στο ψωμί και πασπαλίστε με τυρί τις βουτυρομένες άκρες του.

Βήμα 4

Αφήστε το στο τηγάνι μέχρι το ασπράδι σας να είναι πλήρως μαγειρεμένο. Αφαιρέστε το τοστ από το τηγάνι και γαρνίρετε με λίγο αλάτι και μαύρο πιπέρι.

Cheesy Baked Egg Toast - This is my favorite breakfast from today

Posted by Delicious on Sunday, 17 April 2016

Ψωμί: Πότε μπορεί να αποτελέσει κίνδυνο για την υγεία;

Μπορεί μια φέτα ψωμί να γίνει κίνδυνος για την υγεία; Μπορεί και μάλιστα με πολλούς τρόπους. Κατ’ αρχήν, εξαρτάται από το είδος του ψωμιού: Όλες οι επιστημονικές και διατροφολογικές απόψεις συμφωνούν πλέον πως το λευκό ψωμί καλύτερα να… λείπει, αφού έχει πολλές θερμίδες και λίγη θρεπτική αξία.

Αντ’ αυτού, επιλέγουμε ψωμί ολικής άλεσης, μαύρο ή πολύσπορο που θα μας δώσει «καλούς» υδατάνθρακες και περισσότερες φυτικές ίνες.

Με την ευκαιρία δείτε 8 τρόπους για να αξιοποιήσετε το μπαγιάτικο ψωμί.

Ψωμί κίνδυνος για την υγεία

Καθοριστικό για την υγεία είναι και το τι θα βάλουμε πάνω στη φέτα του ψωμιού. Αυτό που θα βάλουμε έχει άμεση σχέση με την… περιφέρεια της μέσης μας! Είναι προφανές ότι αν επιλέξουμε πραλίνα, βούτυρο, αλλαντικά, κάθε άλλο παρά ένα ελαφρύ πιάτο θα έχουμε. Καλύτερα να συνοδέψουμε το ψωμί μας με τυρί cottage, μαρούλι, άπαχη γαλοπούλα, φιλέτο κοτόπουλο, συνδυασμοί που θα μας χορτάσουν χωρίς να βλάψουν την υγεία και τα κιλά μας.

Πολλή προσοχή χρειάζεται στο ψήσιμο του ψωμιού, ώστε αυτό να μη μαυρίσει. Με το υπερβολικό ψήσιμο απελευθερώνονται ουσίες που έχουν συσχετιστεί με βλάβες στην υγεία και πιθανό κίνδυνο καρκίνου.

Όσο για το μουχλιασμένο ψωμί, μην ακούς «κόλπα για να το καθαρίσεις» και άλλες παρόμοιες συμβουλές. Απλά, πέταξέ το!

TAGS
 

Γεύση & Συνταγές

Ροή ειδήσεων

Share