Απολύσεις στα Lidl - Φωτογραφία ντοκουμέντο

Αντιμέτωποι με το φάσμα της ανεργίας!

Lidl: Ύστερα από 15 χρόνια, η γνωστή αλυσίδα διέκοψε τη συνεργασία της με μεταφορική εταιρεία των Τρικάλων. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα επαγγελματίες οδηγοί να βρίσκονται αντιμέτωποι με την ανεργία.

Expand player

Πιο αναλυτικά, σύμφωνα με την ιστοσελίδα trikalavoice.gr, το Σάββατο, κατά τη διάρκεια της επίσκεψης του πρωθυπουργού, ύψωσαν πανό απέναντι από το Μουσείο Τσιτσάνη, για να γνωστοποιήσουν το πρόβλημά τους.

Μάλιστα, προχθές (01/02) το μεσημέρι, οι οδηγοί πραγματοποίησαν πορεία διαμαρτυρίας με τα φορτηγά τους, στο κέντρο της πόλης. Ωστόσο, μιας και αναφερθήκαμε στα Lidl, δείτε εδώ την απίστευτη κίνηση που έκαναν για τους εργαζόμενους τους.

Δείτε τη φωτογραφία με το πανό:

Lidl: Αυτά τα προϊόντα σαρώνουν και κάνουν τους ανταγωνιστές να τρέμουν

Σε ποια προϊόντα "έκπληξη" σαρώνουν τα Lidl και αναμένεται να τα ενισχύσουν σε βάρος των ανταγωνιστών τους; Το Athensmagazine.gr έμαθε και σας παρουσιάζει παρακάτω.

Οι Ευρωπαίοι καταναλωτές ολοένα και περισσότερο εμπιστεύονται τις εκπτωτικές αλυσίδες σούπερ μάρκετ για την αγορά φρούτων και λαχανικών, όπως προκύπτει από μελέτη της εταιρείας Oliver Wyman. Αν και πολλοί θα περίμεναν ότι τα Lidl θα επιλέγονταν για προϊόντα όπως χαρτιά, μπίρες και σνακς, η γνωστή αλυσίδα φαίνεται ότι σαρώνει στα φρούτα και στα λαχανικά στην Ευρώπη.

Σύμφωνα με έρευνα, οι Δανοί αγόρασαν το 41% των φρέσκων φρούτων και λαχανικών από εκπτωτικές αλυσίδες το 2017, οι Γερμανοί σε ποσοστό 39% και οι Πολωνοί κατά 31%. Στον αντίποδα, μόλις το 5% των Ισπανών προμηθεύτηκε οπωροκηπευτικά από discount stores, καθώς οι κάτοικοι της Ιβηρικής και οι Ιταλοί εξακολουθούν να προτιμούν τις λαϊκές αγορές ή τα μικρά μαγαζιά.

Στην έκθεση τονίζεται πως στη Γερμανία το 57% των καρότων αγοράζεται από εκπτωτικές αλυσίδες, ενώ το αντίστοιχο ποσοστό ανέρχεται στην Ισπανία σε 14%. Παρόμοια είναι η εικόνα και στα φρέσκα φρούτα: το 47% των μήλων και το 54% των πορτοκαλιών πωλούνται σε καταστήματα με χαμηλές τιμές στη Γερμανία. Τα αντίστοιχα ποσοστά στην Ισπανία είναι 12% για τα μήλα και 8% για τα πορτοκάλια.

Υπογραμμίζεται ότι οι μπανάνες είναι το φρούτο με τις μεγαλύτερες πωλήσεις, και σε ό,τι αφορά τα λαχανικά πιο δημοφιλή είναι τα καρότα, οι ντομάτες και τα αγγούρια. Σημειώνεται, επίσης, ότι μέχρι τη δεκαετία του 1970 οι αλυσίδες με χαμηλότερες τιμές δεν πουλούσαν σχεδόν καθόλου φρούτα και λαχανικά.

Η γκάμα των πελατών

Σήμερα οι εκπτωτικές αλυσίδες, όπως οι Lidl, δουλεύουν προς την κατεύθυνση της επέκτασης του τομέα των φρούτων και λαχανικών που προσφέρουν, ώστε να απευθυνθούν και σε καταναλωτές της ανώτερης και μεσαίας τάξης σε αστικές περιοχές, προσφέροντας καλής ποιότητας φρέσκα φρούτα και λαχανικά σε πιο προσιτές τιμές. Πρόκειται για ένα τοπίο ιδιαίτερα ανταγωνιστικό. Ωστόσο, μιας και αναφερθήκαμε στα Lidl, διαβάστε εδώ κάποιες καταγγελίες πελατών.

Δείτε επίσης στο Athensmagazine.gr:

Ανακοίνωση - έκπληξη από τα σούπερ μάρκετ Lidl: Προσφέρει 50.000 ευρώ

Χαμός με τα Lidl: Βάζει στα ράφια τσιγάρα... κάνναβης - Ποια η τιμή έκπληξη ανά πακέτο;