Τρίτη, 23 Απριλίου 2024

Χαμός με τα Lidl: Βάζει στα ράφια τσιγάρα... κάνναβης - Ποια η τιμή έκπληξη ανά πακέτο;

Φυσικά, πρόκειται για τα καταστήματα του εξωτερικού!

10 Ιανουαρίου 2021 06:58
Χαμός με τα Lidl: Βάζει στα ράφια τσιγάρα... κάνναβης - Ποια η τιμή έκπληξη ανά πακέτο;
Από ATHENSMAGAZINE TEAM

Ποια η τιμή έκπληξη στα τσιγάρα κάνναβης που θα πουλάει το LIDL του εξωτερικού; Το Athensmagazine.gr έμαθε και θα σας παρουσιάσει παρακάτω τα πάντα, όπως έκανε και με τις XXL προσφορές της γνωστής αλυσίδας.

Μια νεοφυής επιχείρηση με το όνομα Botanicals από το Thurgau στη βορειοανατολική Ελβετία, θα προμηθεύει τα καταστήματα της αλυσίδας Lidl με πακέτα που περιέχουν αποξηραμένα άνθη κάνναβης, τα οποία καλλιεργούνται αποκλειστικά στην Ελβετία σε μερικώς αυτοματοποιημένα θερμοκήπια και ειδικά σχεδιασμένες εσωτερικές εγκαταστάσεις.

σούπερ μάρκετ Lidl προϊόντα

Oι παραγωγοί του εν λόγω προϊόντος υποστηρίζουν, ότι ακολουθούν πρακτικές βιώσιμης γεωργίας και αποποιούνται πλήρως τη χρήση χημικών, συνθετικών ή γενετικώς τροποποιημένων ουσιών. Για να εξασφαλιστεί η καλύτερη δυνατή κάνναβη, τηρούνται όλες οι κατευθυντήριες γραμμές της Ευρωπαϊκής Υπηρεσίας Φαρμάκων για την καλή γεωργία και την πρακτική συλλογής.

Τα άνθη κάνναβης, τα οποία παράγονται ως υποκατάστατα καπνού και προορίζονται να χρησιμοποιηθούν ως στριφτά τσιγάρα, διατίθενται στα καταστήματα Lidl στη γαλλική και τη γερμανόφωνη Ελβετία. Ένα πακέτο 1,5 γραμμάρια κοστίζει 17,99 ελβετικά φράγκα ή ​​15 ευρώ.

Lidl: Αυτά τα προϊόντα σαρώνουν και κάνουν τους ανταγωνιστές να τρέμουν

Σε ποια προϊόντα "έκπληξη" σαρώνουν τα Lidl και αναμένεται να τα ενισχύσουν σε βάρος των ανταγωνιστών τους; Το Athensmagazine.gr έμαθε και σας παρουσιάζει παρακάτω.

Οι Ευρωπαίοι καταναλωτές ολοένα και περισσότερο εμπιστεύονται τις εκπτωτικές αλυσίδες σούπερ μάρκετ για την αγορά φρούτων και λαχανικών, όπως προκύπτει από μελέτη της εταιρείας Oliver Wyman. Αν και πολλοί θα περίμεναν ότι τα Lidl θα επιλέγονταν για προϊόντα όπως χαρτιά, μπίρες και σνακς, η γνωστή αλυσίδα φαίνεται ότι σαρώνει στα φρούτα και στα λαχανικά στην Ευρώπη.

Σύμφωνα με έρευνα, οι Δανοί αγόρασαν το 41% των φρέσκων φρούτων και λαχανικών από εκπτωτικές αλυσίδες το 2017, οι Γερμανοί σε ποσοστό 39% και οι Πολωνοί κατά 31%. Στον αντίποδα, μόλις το 5% των Ισπανών προμηθεύτηκε οπωροκηπευτικά από discount stores, καθώς οι κάτοικοι της Ιβηρικής και οι Ιταλοί εξακολουθούν να προτιμούν τις λαϊκές αγορές ή τα μικρά μαγαζιά.

Lidl Hellas

Στην έκθεση τονίζεται πως στη Γερμανία το 57% των καρότων αγοράζεται από εκπτωτικές αλυσίδες, ενώ το αντίστοιχο ποσοστό ανέρχεται στην Ισπανία σε 14%. Παρόμοια είναι η εικόνα και στα φρέσκα φρούτα: το 47% των μήλων και το 54% των πορτοκαλιών πωλούνται σε καταστήματα με χαμηλές τιμές στη Γερμανία. Τα αντίστοιχα ποσοστά στην Ισπανία είναι 12% για τα μήλα και 8% για τα πορτοκάλια.

Υπογραμμίζεται ότι οι μπανάνες είναι το φρούτο με τις μεγαλύτερες πωλήσεις, και σε ό,τι αφορά τα λαχανικά πιο δημοφιλή είναι τα καρότα, οι ντομάτες και τα αγγούρια. Σημειώνεται, επίσης, ότι μέχρι τη δεκαετία του 1970 οι αλυσίδες με χαμηλότερες τιμές δεν πουλούσαν σχεδόν καθόλου φρούτα και λαχανικά.

Lidl: Η γκάμα των πελατών

Σήμερα οι εκπτωτικές αλυσίδες, όπως οι Lidl, δουλεύουν προς την κατεύθυνση της επέκτασης του τομέα των φρούτων και λαχανικών που προσφέρουν, ώστε να απευθυνθούν και σε καταναλωτές της ανώτερης και μεσαίας τάξης σε αστικές περιοχές, προσφέροντας καλής ποιότητας φρέσκα φρούτα και λαχανικά σε πιο προσιτές τιμές. Πρόκειται για ένα τοπίο ιδιαίτερα ανταγωνιστικό. Ωστόσο, μιας και αναφερθήκαμε στα Lidl, διαβάστε εδώ κάποιες καταγγελίες πελατών.

TAGS
 

Ειδήσεις

Ροή ειδήσεων

Share