Τετάρτη, 03 Μαρτίου 2021

Lidl Ελλάς: Η απίστευτη κίνηση που "έλιωσε" τον ανταγωνισμό

Η νέα καμπάνια της αλυσίδας, συγκινεί!

19 Ιανουαρίου 2021 11:59
Lidl Ελλάς: Η απίστευτη κίνηση που
Από ATHENSMAGAZINE TEAM

Σε μια απίστευτη κίνηση προχώρησε η Lidl Ελλάς, καθώς η νέα καμπάνια της είναι αφιερωμένη στους εργαζομένους της, με τίτλο "Ένα μεγάλο ευχαριστώ", λέγοντάς τους ένα μεγάλο ευχαριστώ, όχι μόνο με λόγια, αλλά και με πράξεις.

Κάθε μέρα οι άνθρωποι της Lidl Ελλάς -δείτε εδώ τις προσφορές της εβδομάδας- δίνουν τον καλύτερο τους εαυτό για να προσφέρουν σε όλους το καλύτερο. Και το κάνουν με συνέπεια, αποτελεσματικότητα και πάθος. Είναι πάντα στην πρώτη γραμμή, όποτε χρειάζεται. Συνεπείς σε αυτό που κάνουν, πιστοί στις αξίες της εταιρίας και αφοσιωμένοι στο έργο τους, που σήμερα είναι σημαντικότερο από ποτέ.

Lidl Ελλάς εργαζόμενοι

Για αυτό, σε αυτές τις πρωτόγνωρες ημέρες που η δουλειά είναι κάτι παραπάνω από μια απλή δουλειά, η Lidl αναγνωρίζει το θάρρος, τη συνέπεια και την προσπάθεια των εργαζομένων της, προσφέροντάς τους:

  • Έκτακτες παροχές συνολικής αξίας 6 εκατομμυρίων ευρώ
  • 24ωρη τηλεφωνική γραμμή συμβουλευτικής υποστήριξης

Η Lidl Ελλάς στέκεται και θα στέκεται πάντα δίπλα στους εργαζομένους της αναγνωρίζοντας την αδιάκοπη προσπάθειά τους και επιβραβεύοντάς τους με πράξεις και όχι μόνο με λόγια, για την προσφορά τους, τον επαγγελματισμό και τον ζήλο που επιδεικνύουν καθημερινά.

Lidl: Αυτά τα προϊόντα σαρώνουν και κάνουν τους ανταγωνιστές να τρέμουν

Σε ποια προϊόντα "έκπληξη" σαρώνουν τα Lidl και αναμένεται να τα ενισχύσουν σε βάρος των ανταγωνιστών τους; Το Athensmagazine.gr έμαθε και σας παρουσιάζει παρακάτω.

Οι Ευρωπαίοι καταναλωτές ολοένα και περισσότερο εμπιστεύονται τις εκπτωτικές αλυσίδες σούπερ μάρκετ για την αγορά φρούτων και λαχανικών, όπως προκύπτει από μελέτη της εταιρείας Oliver Wyman. Αν και πολλοί θα περίμεναν ότι τα Lidl θα επιλέγονταν για προϊόντα όπως χαρτιά, μπίρες και σνακς, η γνωστή αλυσίδα φαίνεται ότι σαρώνει στα φρούτα και στα λαχανικά στην Ευρώπη.

Σύμφωνα με έρευνα, οι Δανοί αγόρασαν το 41% των φρέσκων φρούτων και λαχανικών από εκπτωτικές αλυσίδες το 2017, οι Γερμανοί σε ποσοστό 39% και οι Πολωνοί κατά 31%. Στον αντίποδα, μόλις το 5% των Ισπανών προμηθεύτηκε οπωροκηπευτικά από discount stores, καθώς οι κάτοικοι της Ιβηρικής και οι Ιταλοί εξακολουθούν να προτιμούν τις λαϊκές αγορές ή τα μικρά μαγαζιά.

κέρδη Lidl

Στην έκθεση τονίζεται πως στη Γερμανία το 57% των καρότων αγοράζεται από εκπτωτικές αλυσίδες, ενώ το αντίστοιχο ποσοστό ανέρχεται στην Ισπανία σε 14%. Παρόμοια είναι η εικόνα και στα φρέσκα φρούτα: το 47% των μήλων και το 54% των πορτοκαλιών πωλούνται σε καταστήματα με χαμηλές τιμές στη Γερμανία. Τα αντίστοιχα ποσοστά στην Ισπανία είναι 12% για τα μήλα και 8% για τα πορτοκάλια.

Υπογραμμίζεται ότι οι μπανάνες είναι το φρούτο με τις μεγαλύτερες πωλήσεις, και σε ό,τι αφορά τα λαχανικά πιο δημοφιλή είναι τα καρότα, οι ντομάτες και τα αγγούρια. Σημειώνεται, επίσης, ότι μέχρι τη δεκαετία του 1970 οι αλυσίδες με χαμηλότερες τιμές δεν πουλούσαν σχεδόν καθόλου φρούτα και λαχανικά.

Η γκάμα των πελατών

Σήμερα οι εκπτωτικές αλυσίδες, όπως οι Lidl, δουλεύουν προς την κατεύθυνση της επέκτασης του τομέα των φρούτων και λαχανικών που προσφέρουν, ώστε να απευθυνθούν και σε καταναλωτές της ανώτερης και μεσαίας τάξης σε αστικές περιοχές, προσφέροντας καλής ποιότητας φρέσκα φρούτα και λαχανικά σε πιο προσιτές τιμές. Πρόκειται για ένα τοπίο ιδιαίτερα ανταγωνιστικό. Ωστόσο, μιας και αναφερθήκαμε στα Lidl, διαβάστε εδώ κάποιες καταγγελίες πελατών.

TAGS
 

Ειδήσεις

Ροή ειδήσεων

Share