Παρασκευή, 10 Απριλίου 2020

Έχετε παρατηρήσει ότι τα καθίσματα στα αεροπλάνα είναι μπλε; Δεν φαντάζεστε τον λόγο!

Δεν πάει το μυαλό σας!

6 Φεβρουαρίου 2020 13:23
Έχετε παρατηρήσει ότι τα καθίσματα στα αεροπλάνα είναι μπλε; Δεν φαντάζεστε τον λόγο!

Οι εταιρείες έχουν κάνει τις απαραίτητες ενέργειες για να διατηρούν τους επιβάτες ψύχραιμους. Αν έχετε παρατηρήσει τα καθίσματα είναι μπλε σχεδόν στις περισσότερες αεροπορικές, και υπάρχει σοβαρός λόγος!

Ο λόγος που τα καθίσματα στα αεροπλάνα είναι μπλε, είναι επειδή το μπλε έχει χαλαρωτική επίδραση στο σώμα. Ειδικοί στην Ψυχολογία Χρωμάτων λένε: «Το μπλε είναι ένα χρώμα που θυμίζει ειρήνη. Είναι το χρώμα της ήρεμης θάλασσας και του καθαρού ουρανού. Αυτά τα δυο συνδέονται με την εσωτερική γαλήνη, την ηρεμία και την καθαρότητα.

Υπάρχουν επίσης ενδείξεις ότι το μπλε επιβραδύνει τους χτύπους της καρδιάς και την αναπνοή, γεγονός που μπορεί να είναι ευεργετικό στον διαλογισμό και την χαλάρωση». Το μπλε θεωρείται χρώμα που μαρτυρεί την εμπιστοσύνη, γεγονός που ας είμαστε ειλικρινείς, βοηθάει σε μια αεροπορική εταιρεία, μιας και πολλά μπορούν να συμβούν, όπως πρόσφατα κάποιος έκανε φάρσα ότι έχει τον κορωναιό, σπέρνοντας τον πανικό!

Λυγίστε τον παράμεσο και κρατήστε τον λυγισμένο για 5 δευτερόλεπτα. Απίστευτο; Ούτε καν το είχαμε φανταστεί…

Είτε το πιστεύετε είτε όχι, τα χέρια σας μπορούν να σας βοηθήσουν να πετύχετε τέλεια αρμονία και ειρήνη. Τα Mudras ή οι διαφορετικές θέσεις των χεριών, είναι εξαιρετικά σημαντικές στη γιόγκα, και πιστεύεται ότι είναι «οι παραγωγοί της ευτυχίας».

Οι επιδράσεις τους οφείλονται στις πολλές νευρικές απολήξεις που συγκεντρώνεται στα δάχτυλα, τα οποία, όταν πιέζονται σχετίζονται με πολλά κανάλια που υποστηρίζουν την κυκλοφορία της ενέργειας σε όλο το σώμα.

Το καλύτερο είναι ότι μπορείτε να τα κάνετε οπουδήποτε και οποτεδήποτε, και απλά χρειάζεστε μερικά λεπτά και ένα μέρος για να χαλαρώσετε.

Θα σας δείξουμε πώς να εκτελέσετε τα mudras και ποια είναι τα οφέλη τους:

 Λυγίστε τον παράμεσο

Prana Healing (Mudra της Ζωής)

Οδηγίες:

Λυγίστε το μικρό δάχτυλο και τον παράμεσο. Αγγίξτε τις άκρες αυτών των δύο δάχτυλων, στην άκρη του αντίχειρα.

Oφέλη:

Η στάση αυτή θα αποτρέψει την κούραση και χαρίζει ενέργεια στο σώμα και ενισχύει το ανοσοποιητικό σύστημα.

Gyan Mudra για Ανάρρωση (Mudra της Γνώσης)

Οδηγίες:

Καθίστε σε στάση λωτού, τοποθετήστε το χέρι στο γόνατο. Στη συνέχεια, αγγίξτε την άκρη του αντίχειρα με την άκρη του δείκτη το δάχτυλό σας και κλείστε ή ισιώστε τα άλλα τρία δάχτυλα.

Οφέλη:

Αυτή η στάση χαλαρώνει το μυαλό και σας βοηθά να συγκεντρωθείτε. Υποστηρίζει την ευφυΐα, θεραπεύει την αϋπνία, διαχειρίζεται το στρες, και μειώνει την κατάθλιψη.

Prithvi Mudra για Θεραπεία (Mudra της Γης)

Οδηγίες:

Αγγίξτε την άκρη του παράμεσου σας με την άκρη του αντίχειρα. Στη συνέχεια, πιέστε και τα δύο δάχτυλα μεταξύ τους, και ισιώστε τα άλλα.

Οφέλη:

Αυτό θα ρυθμίζει την ισορροπία του στοιχείου της Γης στο σώμα σας, και θα βοηθήσει την πέψη σας.

Vayu Mudra (Mudra του Αέρα)

 

Περίεργα-Funny

Ροή ειδήσεων

Share