Πέμπτη, 25 Φεβρουαρίου 2021

Λυγίστε τον παράμεσο και κρατήστε τον λυγισμένο για 5 δευτερόλεπτα. Απίστευτο; Ούτε καν το είχαμε φανταστεί…

Απίστευτο!

5 Φεβρουαρίου 2020 13:18
Λυγίστε τον παράμεσο και κρατήστε τον λυγισμένο για 5 δευτερόλεπτα. Απίστευτο; Ούτε καν το είχαμε φανταστεί…

Είτε το πιστεύετε είτε όχι, τα χέρια σας μπορούν να σας βοηθήσουν να πετύχετε τέλεια αρμονία και ειρήνη. Τα Mudras ή οι διαφορετικές θέσεις των χεριών, είναι εξαιρετικά σημαντικές στη γιόγκα, και πιστεύεται ότι είναι «οι παραγωγοί της ευτυχίας».

Οι επιδράσεις τους οφείλονται στις πολλές νευρικές απολήξεις που συγκεντρώνεται στα δάχτυλα, τα οποία, όταν πιέζονται σχετίζονται με πολλά κανάλια που υποστηρίζουν την κυκλοφορία της ενέργειας σε όλο το σώμα.

Το καλύτερο είναι ότι μπορείτε να τα κάνετε οπουδήποτε και οποτεδήποτε, και απλά χρειάζεστε μερικά λεπτά και ένα μέρος για να χαλαρώσετε.

Θα σας δείξουμε πώς να εκτελέσετε τα mudras και ποια είναι τα οφέλη τους:

 Λυγίστε τον παράμεσο

Prana Healing (Mudra της Ζωής)

Οδηγίες:

Λυγίστε το μικρό δάχτυλο και τον παράμεσο. Αγγίξτε τις άκρες αυτών των δύο δάχτυλων, στην άκρη του αντίχειρα.

Oφέλη:

Η στάση αυτή θα αποτρέψει την κούραση και χαρίζει ενέργεια στο σώμα και ενισχύει το ανοσοποιητικό σύστημα.

Gyan Mudra για Ανάρρωση (Mudra της Γνώσης)

Οδηγίες:

Καθίστε σε στάση λωτού, τοποθετήστε το χέρι στο γόνατο. Στη συνέχεια, αγγίξτε την άκρη του αντίχειρα με την άκρη του δείκτη το δάχτυλό σας και κλείστε ή ισιώστε τα άλλα τρία δάχτυλα.

Οφέλη:

Αυτή η στάση χαλαρώνει το μυαλό και σας βοηθά να συγκεντρωθείτε. Υποστηρίζει την ευφυΐα, θεραπεύει την αϋπνία, διαχειρίζεται το στρες, και μειώνει την κατάθλιψη.

Prithvi Mudra για Θεραπεία (Mudra της Γης)

Οδηγίες:

Αγγίξτε την άκρη του παράμεσου σας με την άκρη του αντίχειρα. Στη συνέχεια, πιέστε και τα δύο δάχτυλα μεταξύ τους, και ισιώστε τα άλλα.

Οφέλη:

Αυτό θα ρυθμίζει την ισορροπία του στοιχείου της Γης στο σώμα σας, και θα βοηθήσει την πέψη σας.

Vayu Mudra (Mudra του Αέρα)

 

Funny-Περίεργα

Ροή ειδήσεων

Share