Σάββατο, 27 Απριλίου 2024

Γιατί οι πλούσιοι δεν καλύπτουν με κουρτίνες τα παράθυρά τους;

Τα παράθυρα που δεν έχουν κουρτίνες έχουν γίνει χαρακτηριστικό των πολυτελών κατοικιών

26 Μαρτίου 2024 14:33
Γιατί οι πλούσιοι δεν καλύπτουν με κουρτίνες τα παράθυρά τους;
Από ATHENSMAGAZINE TEAM

Μια βόλτα σε μια πλούσια γειτονιά στις Ηνωμένες Πολιτείες Αμερικής είναι αρκετή για να εκπλαγεί κανείς από το πόσα μπορεί να δει μέσα από τα παράθυρα των σπιτιών.

Κάποιες κουρτίνες είναι κλειστές, αλλά πολλές παραμένουν ανοιχτές και οι εσωτερικοί χώροι του σπιτιού είναι εκτεθειμένοι

Δείτε επίσης τους πιο πλούσιους ανθρώπους του κόσμου.

Σαν να κοιτάς σε έναν εκθεσιακό χώρο...

Τα ακάλυπτα παράθυρα έχουν γίνει αθόρυβα ένα χαρακτηριστικό των πολυτελών κατοικιών στην Αμερική.

Αν και αυτό το φαινόμενο είναι πιο ορατό στις πόλεις, η σύνδεση μεταξύ του πλούτου και των εκτεθειμένων παραθύρων εκτείνεται σε όλες τις Ηνωμένες Πολιτείες Αμερικής.

Οι περισσότεροι άνθρωποι εξακολουθούν να κλείνουν τις κουρτίνες τους, αλλά οι Αμερικανοί που κερδίζουν περισσότερα από 150.000 δολάρια έχουν σχεδόν διπλάσιες πιθανότητες να αφήσουν ακάλυπτα τα παράθυρα από εκείνους που βγάζουν 20.000 έως 29.000 δολάρια, σύμφωνα με μια μεγάλη μελέτη του 2013 για το Υπουργείο Ενέργειας των ΗΠΑ.

Δεν χρειάζεται να ανησυχούν

Το να μην κλείνεις τις κουρτίνες έχει πάντως πολλά θετικά, ανεξάρτητα από το ποιος είσαι.

Τα ακάλυπτα παράθυρα φέρνουν φυσικό φως, ενισχύουν την ευεξία και προσφέρουν θέα στον έξω κόσμο.

Τα εκτεθειμένα παράθυρα εκθέτουν βέβαια και αυτά που βρίσκονται στο εσωτερικό στους περαστικούς και το καλοκαίρι διοχετεύουν τη ζέστη.

Για πολλούς, οι ανησυχίες για την ιδιωτική ζωή και τα οικονομικά υπερτερούν των πλεονεκτημάτων αισθητικής και ψυχικής υγείας.

Αλλά για όσους ανήκουν στα υψηλότερα εισοδηματικά κλιμάκια, ο λογισμός είναι διαφορετικός:

Τα άτομα με ένα μεγάλο σπίτι μπορούν να αποκτήσουν πιο εύκολα φυσικό φως και την ιδιωτικότητα και δεν χρειάζεται να ανησυχούν τόσο πολύ για το κόστος θέρμανσης και ψύξης.

Πολυτελή σπίτια

Αυστραλός μεγιστάνας ετοιμάζει τον «Τιτανικό ΙΙ», με κόστος ναυπήγησης 1,2 δισ. δολάρια

Για περισσότερο από μια δεκαετία, ο Αυστραλός δισεκατομμυριούχος Clive Palmer ήταν η κινητήρια δύναμη πίσω από τα σχέδια για την κατασκευή του "Τιτανικός ΙΙ" - ένα αντίγραφο του κακότυχου πλοίου που βυθίστηκε το 1912 με περισσότερους από 2.200 επιβαίνοντες.

Μόνο περίπου 700 επέζησαν, δημιουργώντας την ιστορία για το πιο καταστροφικό ταξίδι στον κόσμο που είναιο γνωστή σε όλους.

Ο Palmer ξεκίνησε για πρώτη φορά τα σχέδια για τον Τιτανικό ΙΙ το 2012 και ξανά το 2018.

Έξι χρόνια μετά, το έκανε ξανά, επαναφέροντας το σχέδιο την Τετάρτη κατά τη διάρκεια μιας συνέντευξης Τύπου στην Όπερα του Σίδνεϊ με φόντο το φημισμένο λιμάνι της πόλης.

Όταν δεν έχεις τι να κάνεις τα λεφτά σου...

Για άλλη μια φορά, το ερώτημα είναι «ποιο είναι το σκεπτικό που κρύβεται από πίσω;»

«Είναι πολύ πιο διασκεδαστικό να κάνω τον Τιτανικό από το να κάθομαι στο σπίτι και να μετράω τα λεφτά μου», φέρεται να δήλωσε ο Palmer στα τοπικά μέσα ενημέρωσης με την ωμή ειλικρίνεια του ανθρώπου που κερδίζει σχεδόν μισό δισεκατομμύριο δολάρια από τα δικαιώματα εξόρυξης κάθε χρόνο.

Για τον Palmer το ερώτημα δεν είναι πώς θα κερδίσει χρήματα, αλλά πού θα τα ξοδέψει.

Όταν πρωτοεμφάνισε το όνειρό του να κατασκευάσει μια πιο πλευστή εκδοχή του Τιτανικού πριν από μια δεκαετία, η κοινή άποψη ήταν ότι ήταν αρκετά πλούσιος και εκκεντρικός για να το κάνει.

Όμως οι αντίθετοι άνεμοι της πανδημίας χτύπησαν και το έργο πολλών εκατομμυρίων δολαρίων μπήκε σε αναμονή, καθώς τα λιμάνια έκλειναν και οι επιβάτες επαναξιολογούσαν τη διάθεση τους να διακινδυνεύσουν να βρεθούν σε καραντίνα στη θάλασσα.

Ποια είναι τα σχέδια του για τον «Τιτανικό ΙΙ»

Τώρα που η πανδημία έχει ξεπεραστεί και τα κρουαζιερόπλοια είναι και πάλι στη θάλασσα, ο Πάλμερ δήλωσε ότι είναι η κατάλληλη στιγμή να αναβιώσει το όνειρό του για τον Τιτανικό.

«Είμαστε στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσουμε ότι μετά από απρόβλεπτες παγκόσμιες καθυστερήσεις, έχουμε επανασυνδεθεί με εταίρους για να ζωντανέψουμε το όνειρο του Τιτανικού ΙΙ. Ας αρχίσει το ταξίδι», δήλωσε ο Πάλμερ σε δελτίο τύπου.

Τα σχέδια είναι πολύ παρόμοια με τις προηγούμενες επαναλήψεις, τα οποία έχουν ελεγχθεί για να εξασφαλιστεί η συμμόρφωσή τους με τους ισχύοντες κανονισμούς.

Αναζητούνται προσφορές, με τα σχέδια να επιβεβαιώνουν έναν κατασκευαστή πλοίων μέχρι το τέλος του έτους, ώστε να ξεκινήσουν οι εργασίες το πρώτο τρίμηνο του 2025.

Αυτή τη στιγμή, ο Palmer αναμένει ότι οι νικητές θα έχουν έδρα στην Ευρώπη.

Δεν πιστεύει ότι τα κινεζικά πρότυπα ανταποκρίνονται στο έργο, δήλωσε στους δημοσιογράφους.

Κατά την επαναλειτουργία, η ομάδα του διένειμε ένα οκτάλεπτο βίντεο που κυκλοφορεί εδώ και αρκετά χρόνια και δείχνει τη διαρρύθμιση του πλοίου και πώς θα φαίνεται κάθε δωμάτιο, με ηθοποιούς ντυμένους με κοστούμια εποχής.

Οι επιβάτες θα ενθαρρύνονται να ντυθούν με τα πρότυπα της δεκαετίας του 1900, αλλά δεν θα είναι υποχρεωτικό, δήλωσε εκπρόσωπος.

Το ίδιο το πλοίο θα έχει μήκος 269 μέτρα (833 πόδια) και πλάτος 32,2 μέτρα (105 πόδια) - ελαφρώς μεγαλύτερο από το πρωτότυπο.

Η χωρητικότητά του θα είναι 2.345 επιβάτες που θα κατανέμονται σε εννέα καταστρώματα με 835 καμπίνες.

Σχεδόν οι μισές από αυτές θα προορίζονται για τους επιβάτες της πρώτης θέσης.

Οι επιβάτες της τρίτης θέσης θα τρώνε στιφάδο και πουρέ σε μακριά τραπέζια σε μια κοινή τραπεζαρία - όπως γινόταν και στο αρχικό πλοίο - αν και ένας εκπρόσωπος δήλωσε ότι θα υπάρχουν και άλλα γεύματα για όσους θέλουν μια λιγότερο αυθεντική εμπειρία.

«Εκατομμύρια άνθρωποι έχουν ονειρευτεί να ταξιδέψουν με αυτό, να το δουν στο λιμάνι και να βιώσουν το μοναδικό του μεγαλείο. Ο Τιτανικός ΙΙ θα είναι το πλοίο όπου αυτά τα όνειρα θα γίνουν πραγματικότητα», δήλωσε ο Πάλμερ.

 

Viral

Ροή ειδήσεων

Share