Πέμπτη, 12 Δεκεμβρίου 2019

Ο απίστευτος λόγος που σε όλες τις διαφημίσεις της Apple οι οθόνες γράφουν 09:41!

Ούτε που πάει το μυαλό σας!

12 Νοεμβρίου 2019 12:34
Ο απίστευτος λόγος που σε όλες τις διαφημίσεις της Apple οι οθόνες γράφουν 09:41!

Αν είσαι παρατηρητικός σίγουρα θα το έχεις προσέξει, αν όχι ήρθε η ώρα να σου κάνουμε εμείς τη μεγάλη αποκάλυψη. Σίγουρα, έχεις δει πολλές διαφημίσεις για τα προϊόντα της Apple, είτε στην τηλεόραση, είτε στο δρόμο, είτε διαδικτυακά. Πρόσεξες όμως πως πάντα η ώρα που αναγράφεται στις συσκευές της είναι 09:41;

Η ερώτηση που έκανε ο Στιβ Τζομπς κι έσωσε την Apple από το χείλος της χρεοκοπίας!

Η ιστορία της όχι και τόσο τυχαίας επιλογής των ρολογιών ξεκινάει από παλιά. Συγκεκριμένα, το πρώτο νούμερο των προϊόντων έδειχνε ένα λεπτό αργότερα (σσ. 9:42). Όλα ξεκίνησαν όταν ένα πρωινό του 2007, ο Steve Jobs ανακοίνωσε την κυκλοφορία του πρώτου iPhone, λέγοντας τη μαγική φράση "Σήμερα η Apple θα ξανάεφεύρει το τηλέφωνο"... Από τότε εμφανίστηκε στη γιγανοοθόνη πίσω τους το πρώτο iPhone, με ώρα φυσικά 9:42. Η ώρα όμως, άλλαξε το 2010, όταν παρουσιάστηκε το πρώτο iPad. Τη στιγμή των αποκαλυπτηρίων, το ρολόι έδειχνε 09:41. Από τότε καθιερώθηκε χωρίς κάποιο συγκεκριμένο λόγο, η ώρα των 09:41. Μάλιστα, αν παρατηρήσετε την ιστοσελίδα της Apple, τα iPhones, τα Macs αλλά και τα iPad, δείχνουν πάντα τη συγκεκριμένη ώρα.

apple

"Σχεδιάζουμε έτσι τις κεντρικές ομιλίες ώστε τα αποκαλυπτήρια των προϊόντων να γίνονται γύρω στις "...: 40", γιατί όταν εμφανιζεται το προϊόν στη γιγαντοοθόνη θέλουμε η ώρα που θα γράφει επάνω να είναι κοντά στην αληθινή ώρα που δείχνουν τα ρολόγια του ακροατηρίου. Ξέρουμε πάντως ότι δεν θα είναι ακριβώς και 40΄", αναφέρει ο πρώην iOS chief, Scott Forstall, σχετικά με την επιλογή της ώρας.

Τι σημαίνει το δαγκωμένο μήλο της Apple;

Οι ιστορίες που προσπάθησαν να εξηγήσουν πως οι δημιουργοί της Apple εμπνεύστηκαν το "δαγκωμένο μήλο" για λογότυπο της εταιρίας τους είναι πολλές. Η επικρατέστερη όμως έχει τις ρίζες της στον Β' Παγκόσμιο Πόλεμο.

Μήνυσε την Apple για μια εφαρμογή που.. τον έκανε γκέι!

Το χαριτωμένο "μήλο" στο πίσω μέρος του iPhone, προέρχεται από την θλιβερή ιστορία του Άλαν Τούρινγκ, του ανθρώπου που έθεσε τις βάσεις του σημερινού υπολογιστή, διεκπεραίωσε έρευνες σχετικά με την τεχνητή νοημοσύνη και έλυσε κωδικούς-γρίφους των Γερμανών κατά τη διάρκεια του Πολέμου.

Ο Τούρινγκ αυτοκτόνησε το 1954, χωρίς να έχει αναγνωριστεί για τη δουλειά του όταν βρέθηκε αντιμέτωπος με τη φυλακή εξαιτίας της ομοφυλοφιλίας του. Πως αυτοκτόνησε; Έκανε ένεση δηλητηρίου σε ένα μήλο και το έφαγε. Ως φόρος τιμής λοιπόν στον επιστήμονα αυτόν αποδόθηκε το δαγκωμένο μήλο ως σήμα της Apple.

Το Facebook αλλάζει εμφάνιση! Νέο λογότυπο για το δημοφιλές social media!

Ξεχάστε το Facebook που ξέρατε! Το δημοφιλές παγκοσμίως social media αποφάσισε να αλλάξει εμφάνιση ξεκινώντας από το λογότυπό του.

Θέλετε να διαγραφείτε από το Facebook; Δείτε τι συνέβη σε κάποιους που το έκαναν!

Μέχρι πρότινος αυτό που όλοι γνωρίζαμε ήταν το μπλε φόντο με τα λευκά γράμματα, στο επόμενο χρονικό διάστημα το λογότυπο αυτό θα καταργηθεί και στη θέση του θα μπουν κεφαλαία πολύχρωμα γράμματα τα οποία θα συναντάμε σε όλες τις υπηρεσίες του μέσου κοινωνική δικτύωσης!

facebook logo

Το Instagram και το Whatsapp, τα οποία ανήκουν στην εταιρεία, θα ενημερώνουν τους χρήστες τους ότι οι υπηρεσίες τους προέρχονται «από το FACEBOOK».

facebook νέο

Γιατί όμως FACEBOOK; Το νέο σήμα σχεδιάστηκε με «σαφήνεια και ειλικρίνεια» και με «αρμονικά κεφαλαία» γράμματα, αναφέρει ένας από τους σχεδιαστές του, στο blog της εταιρείας. Επίσης, όπως αναφέρεται, στο λογότυπο χρησιμοποιούνται «δυναμικά» χρώματα που αλλάζουν «ανάλογα με το περιβάλλον του».

«Οι χρήστες πρέπει να ξέρουν ποιες εταιρείες φτιάχνουν τα προϊόντα που χρησιμοποιούν» γράφει ο Αντόνιο Λούτσιο, υπεύθυνος μάρκετινγκ του κολοσσού.

Ο Λούτσιο δήλωσε στο Bloomberg ότι υπήρξε η σκέψη να αλλάξει το όνομα της «μητρικής εταιρείας», αλλά τελικώς αποφασίστηκε πως κάτι τέτοιο μπορεί να έκανε τους χρήστες να πιστέψουν πως η Facebook κρύβεται από τα προβλήματά της.

 

TECH

Ροή ειδήσεων

Share