Δευτέρα, 12 Απριλίου 2021

Η ερώτηση που έκανε ο Στιβ Τζομπς κι έσωσε την Apple από το χείλος της χρεοκοπίας!

Κάποτε φλέρταρε με το λουκέτο!

30 Σεπτεμβρίου 2018 13:05
Η ερώτηση που έκανε ο Στιβ Τζομπς κι έσωσε την Apple από το χείλος της χρεοκοπίας!

Σήμερα που η Apple έχει σκαρφαλώσει στο 1 τρισ. δολάρια είναι εύκολο να ξεχάσει κανείς πως κάποτε φλέρταρε επικινδύνως πολύ με το λουκέτο, όταν η εταιρία δεν είχε ρευστότητα και προοπτικές. Και τότε ρώτησε ο Στιβ Τζομπς αυτή τη βαθυστόχαστη ερώτηση που την επανέφερε σε τροχιά ανάκαμψης.

Είμαστε σε ένα μικρό εταιρικό meeting στις 23 Σεπτεμβρίου 1997, με τον Τζομπς να έχει επιστρέψει εδώ και μόλις δυο μήνες στην Apple, καθώς τον είχαν διώξει το 1985. Η Apple είχε στην τράπεζα ρευστό να καλύψει τις υποχρεώσεις της για τις επόμενες 90 μέρες και το μέλλον φάνταζε το λιγότερο δυσοίωνο.

Ο Τζομπς, όπως θα δείτε στο σχετικό βίντεο, καταφεύγει σε έναν παθιασμένο λόγο και ρωτά την ερώτηση όχι του ενός εκατομμυρίου, αλλά του ενός τρισεκατομμυρίου, όπως αποδείχτηκε.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Θλίψη: Πέθανε ο Γιώργος Λαγκαδινός!

Αφού τους εκμυστηρευτεί πως έχει εξαλείψει το 70% σχεδόν των προϊόντων της εταιρίας, λέγοντας πως «παραείναι πολλά αυτά τα πράγματα. Η Apple έχει απομακρυνθεί από το να κάνει τα απλά πράγματα πολύ καλά», ρωτά: «Ποια είναι η Apple και ποια η θέση μας σε αυτόν τον κόσμο;».

Η απάντηση στην ερώτηση θα οδηγούσε στην εμβληματική σήμερα καμπάνια «Think Different» (Σκέψου Διαφορετικά), αυτή που την έστειλε σε τροχιά ανάπτυξης και την έκανε τη μεγαλύτερη εταιρία των ΗΠΑ. Να και η δική του απάντηση:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Γιάννης Τσιμιτσέλης: Η αποκάλυψη βόμβα για την Βάσω Λασκαράκη! - «Παντρευτήκαμε επειδή...»

«Δεν είμαστε εδώ για να φτιάχνουμε κουτιά για τους ανθρώπους ώστε να κάνουν τις δουλειές τους, αν και το κάνουμε αυτό καλά. Η Apple είναι για κάτι περισσότερο από αυτό. Ο αξιακός πυρήνας της Apple είναι ότι πιστεύουμε ότι οι άνθρωποι με πάθος μπορούν να αλλάξουν τον κόσμο προς το καλύτερο. Αυτοί οι άνθρωποι που είναι αρκετά τρελοί ώστε να πιστεύουν πως μπορούν να αλλάξουν τον κόσμο είναι αυτοί που το κάνουν τελικά».

Και μετά κατέληξε πως η Apple δεν θα διαφήμιζε πια τις ταχύτητες και τις δυνατότητες των υπολογιστών της, παρά μόνο πώς τα προϊόντα της μπορούν να βοηθήσουν τους πελάτες της, αυτούς τους τρελούς που θα αλλάξουν τον κόσμο…

Πηγή: news.gr

TAGS
 

Τεχνολογία

Ροή ειδήσεων

Share