Παρασκευή, 24 Σεπτεμβρίου 2021

Ρεκόρ πλημμυρών στη Γη το 2030 από το φαινόμενο της ταλάντευσης της Σελήνης!

Η έρευνα της NASA συνδέει την κλιματική αλλαγή

27 Ιουλίου 2021 10:08
Ρεκόρ πλημμυρών στη Γη το 2030 από το φαινόμενο της ταλάντευσης της Σελήνης!

Οι μεγάλες πλημμύρες ή αλλιώς παλίρροιες είναι ήδη ένα συνηθισμένο πρόβλημα σε πολλές πόλεις στις ακτές του Ατλαντικού και του Κόλπου των ΗΠΑ.

Ωστόσο, από τα μέσα της δεκαετίας του 2030, η ευθυγράμμιση της αύξησης της στάθμης της θάλασσας με τον σεληνιακό κύκλο θα φέρει στις παράκτιες πόλεις σε όλες τις ΗΠΑ ρεκόρ πλημμυρών, σύμφωνα με μελέτη της NASA, που λαμβάνει υπόψη όλες τις γνωστές ωκεάνιες και αστρονομικές αιτίες πλημμυρών.

Η έρευνα της NASA συνδέει την κλιματική αλλαγή και την αύξηση της στάθμης της θάλασσας με το φαινόμενο της ταλάντευσης της Σελήνης.

Η ταλάντευση της Σελήνης είναι ένα φυσικό φαινόμενο που εντοπίστηκε για πρώτη φορά το 1728 και χρειάζεται 18.6 χρόνια για να ολοκληρωθεί. Κατά το πρώτο μισό αυτής της διάρκειας οι παλίρροιες μειώνονται, ενώ στο δεύτερο μισό απελευθερώνονται και βλέπουμε πολύ μεγαλύτερη παλίρροια από το συνηθισμένο.

Η NASA προειδοποιεί για ρεκόρ πλημμυρών στη Γη οι οποίες θα διαρκέσουν 10 χρόνια. Οι πλημμύρες θα είναι πιο συχνές και πιο έντονες από ποτέ και θα επηρεάσουν κάθε πόλη και οικισμό που βρίσκεται σε ακτογραμμή, προκαλώντας σημαντικές ζημιές στις υποδομές και μετακινήσεις πληθυσμών.

Παράλληλα, τα λιμνάζοντα νερά θα γίνουν εστίες μόλυνσης. Οι ερευνητές μελέτησαν 89 τοποθεσίες σε παράκτιες περιοχές των ΗΠΑ σε βάθος χρόνου μέχρι το 2080. Ο διοικητής της NASA, Bill Nelson, τόνισε πως η έρευνα είναι κρίσιμη για να μελετήσουν οι παράκτιες περιοχές τα μέτρα που πρέπει να λάβουν.

Ρεκόρ πλημμυρών στη Γη το 2030 από το φαινόμενο της ταλάντευσης της Σελήνης!

NASA: Αυτό είναι το σχέδιο "Άρτεμις" για την εξερεύνηση της Σελήνης!

Αυτό είναι το σχέδιο "Άρτεμις" για την εξερεύνηση της Σελήνης από την NASA! Η συνεργασία Ρωσίας και Κίνας είναι πια γεγονός! Δείτε ακόμα: Τα μυστικά της υπόθεσης για την επιστήμονα της NASA, Ελένη Αντωνοπούλου!

Η ρωσική διαστημική υπηρεσία Roscosmos και η Εθνική Διαστημική Υπηρεσία της Κίνας υπέγραψαν στην Αγία Πετρούπολη δύο συμφωνίες συνεργασίας για έρευνα στη Σελήνη. Η μία συμφωνία προβλέπει τη δημιουργία και λειτουργία ενός κοινού κέντρου Δεδομένων Έρευνας Σελήνης και Βαθέος Διαστήματος, ενός συστήματος πληροφοριών που θα αποτελείται από δύο συνεργαζόμενα μεταξύ τους κέντρα, ένα στην Κίνα και ένα στη Ρωσία.
Στόχος δύο αποστολές στη σελήνη

Η δεύτερη συμφωνία προωθεί το συντονισμό δύο μελλοντικών σεληνιακών αποστολών, του ρωσικού διαστημικού σκάφους Luna Resurs-1 και του κινεζικού Chang'e 7. Το ρωσικό σκάφος Luna σε τροχιά γύρω από το φεγγάρι θα βοηθήσει τους Κινέζους να αναζητήσουν κατάλληλες περιοχές για την ασφαλή προσελήνωση του δικού τους σκάφους. Ακόμη θα εξετασθεί η δυνατότητα κοινών διαστημικών πειραμάτων και ανταλλαγής επιστημονικών οργάνων για τα δύο σκάφη.

NASA Σελήνη

Το 1966 η πρώτη επιτυχημένη προσσελήνωση

Το 1966 η ΕΣΣΔ είχε κάνει την πρώτη επιτυχή προσελήνωση με το σκάφος Luna 9, που έστειλε στη Γη τις πρώτες εικόνες από την επιφάνεια του φεγγαριού. Η Σοβιετική Ένωση εξερεύνησε για περίπου μια δεκαετία τη Σελήνη, αλλά δεν έχει επιστρέψει εκεί από το 1976. Φέτος τον Ιανουάριο η Κίνα έγινε η τρίτη χώρα που έκανε επιτυχή προσελήνωση και η πρώτη που το πέτυχε στη «σκοτεινή» πλευρά του φεγγαριού, με το σκάφος Chang'e 4 και το μικρό ρόβερ Yutu 2.

Το φιλόδοξο πρόγραμμα της Κίνας για τη σελήνη

Η Κίνα έχει ένα φιλόδοξο πρόγραμμα, καθώς το 2020 θα στείλει το σκάφος Chang'e 5 με αποστολή να φέρει πίσω στη Γη τα πρώτα κινεζικά δείγματα σεληνιακού εδάφους. Θα ακολουθήσει το 2023 η αποστολή Chang'e 6 με στόχο να φέρει δείγματα από το νότιο πόλο της Σελήνης και στη συνέχεια η αποστολή Chang'e 7 θα εξερευνήσει ενδελεχώς αυτή την πολική περιοχή, με απώτερο στόχο τη δημιουργία μιας κινεζικής επιστημονικής βάσης στο φεγγάρι.
Από την άλλη, όπως ανακοίνωσε ο επικεφαλής της Roscosmos Νμίτρι Ρογκόζιν, η Ρωσία σχεδιάζει ένα σκάφος σε τροχιά γύρω από τη Σελήνη το 2024, μια αποστολή επιστροφής σεληνιακών δειγμάτων το 2028 και επανδρωμένες με αστροναύτες πτήσεις μεταξύ 2029-2030.

Τα σχέδια της NASA
Η πιο φιλόδοξη Αμερικανική Διαστημική Υπηρεσία (NASA), μετά από πιέσεις του προέδρου Τραμπ, έχει θέσει ως στόχο την αποστολή αστροναυτών στο φεγγάρι το 2024, αλλά πολλοί -ακόμη και μέσα στην ίδια τη NASA- αμφιβάλλουν κατά πόσο αυτό είναι εφικτό.

NASA Σελήνη

Έρχεται το πρόγραμμα «Αρτεμις»

Μετά το ιστορικό πρόγραμμα «Απόλλων», το νέο διαστημικό αμερικανικό πρόγραμμα έχει ένα άλλο αρχαιοελληνικό όνομα, «'Αρτεμις», το οποίο θέλει να χρησιμοποιήσει τη Σελήνη ως ενδιάμεσο στάδιο, με τελικό προορισμό την αποστολή ανθρώπων στον 'Αρη. Αν όλα πάνε σύμφωνα με το πρόγραμμα, η NASA θα έχει δημιουργήσει ένα μικρό διαστημικό σταθμό (Gateway) σε τροχιά γύρω από τη Σελήνη στις αρχές της επόμενης δεκαετίας. Από αυτό το σταθμό θα ξεκινούν πλέον οι αποστολές προσελήνωσης, επανδρωμένες και μη, και σε αυτόν θα επιστρέφουν μετά την ολοκλήρωση του έργου τους στη σεληνιακή επιφάνεια.

Στόχος της NASA είναι να στείλει το 2024 δύο αστροναύτες (οπωσδήποτε την πρώτη γυναίκα, μαζί με έναν άνδρα) κοντά στο νότιο πόλο του φεγγαριού και να έχει έως το 2028 εγκαθιδρύσει μια μόνιμη ανθρώπινη παρουσία γύρω και πάνω στη Σελήνη. Για να υλοποιηθούν αυτοί οι στόχοι του προγράμματος «'Αρτεμις», η NASA θα χρησιμοποιήσει τη διαστημική κάψουλα Orion (έχει ήδη κάνει μια μη επανδρωμένη δοκιμαστική πτήση), την οποία θα μεταφέρει ο υπό κατασκευή τεράστιος πύραυλος Space Launch System (SLS).
Στο τέλος του 2020 προγραμματίζεται η πρώτη πιλοτική πτήση του SLS με την ονομασία «'Αρτεμις 1», που θα στείλει γύρω από τη Σελήνη το μη επανδρωμένο Orion. Θα ακολουθήσει η αποστολή «'Αρτεμις 2» το 2022, που θα στείλει τέσσερις Αμερικανούς αστροναύτες γύρω από τη Σελήνη. Το 2024 η αποστολή «'Αρτεμις 3» θα μεταφέρει τέσσερις αστροναύτες στο σεληνιακό διαστημικό σταθμό Gateway, που στο μεταξύ θα έχει τεθεί σε τροχιά. Στη συνέχεια, την ίδια χρονιά, οι δύο από αυτούς τους τέσσερις αστροναύτες θα επιχειρήσουν την επιστροφή στη Σελήνη μέσα σε μια άκατο που θα έχει κατασκευασθεί από ιδιωτική εταιρεία.

Funny-Περίεργα