Netflix Houses: Τα διαδραστικά πάρκα των 3.000 τ.μ. όπου θα ζεις ό,τι βλέπεις στην οθόνη

Ο κολοσσός του streaming φέρνει τον ψηφιακό του κόσμο στον πραγματικό
Μια ανάσα από τη δημιουργία θεματικών πάρκων για τις αγαπημένες μας σειρές βρισκόμαστε σύμφωνα με το Netflix, που έδωσε λεπτομέρειες για το μεγαλεπήβολο project «Netflix Houses», τους φυσικούς χώρους όπου οι επισκέπτες θα μπορούν να ψωνίσουν, να φάνε, να παίξουν και να αλληλεπιδράσουν με τα σύμπαντα των αγαπημένων τους σειρών.
Με αυτή την πρωτοβουλία, ο κολοσσός του streaming κάνει ένα αποφασιστικό βήμα έξω από την οθόνη, φέρνοντας τον ψηφιακό του κόσμο στον πραγματικό, για να ζουν οι θεατές την εμπειρία από μέσα.
Μέχρι το τέλος του 2025, δύο Netflix Houses θα ανοίξουν τις πόρτες τους στην Φιλαδέλφεια και στο Ντάλας, με μια τρίτη τοποθεσία να ετοιμάζεται για το Λας Βέγκας. Στόχος είναι η μετατροπή επιτυχημένων σειρών και ταινιών σε ζωντανές εμπειρίες.
Οι χώροι αυτοί έχουν σχεδιαστεί ως διαδραστικά hubs ψυχαγωγίας, διαδραστικά πάρκα 3.000 τ.μ. όπου οι φαν μπορούν να ζήσουν από κοντά τους κόσμους που μέχρι τώρα έβλεπαν μόνο στις οθόνες.
Όπως δήλωσε η Chief Marketing Officer της Netflix, Marian Lee: «Επιτέλους, ένας χώρος όπου οι ιστορίες που αγαπάς γίνονται πραγματικότητα. Μπορείς να τις αγγίξεις, να τις γευτείς, να παίξεις μέσα τους. Αυτό είναι fandom που ζωντανεύει».
Οι επισκέπτες θα μπορούν να συμμετέχουν σε VR παιχνίδια παίζοντας ως οι αγαπημένοι τους χαρακτήρες, να δοκιμάσουν διαδραστικά challenges, να συμμετάσχουν σε βραδιές κουίζ, να δουν ταινίες και να απολαύσουν φαγητό εμπνευσμένο από δημοφιλείς σειρές.
Η στρατηγική που θυμίζει Disneyland
Η δημιουργία των μόνιμων αυτών χώρων δεν είναι απλώς μια πρωτοβουλία ψυχαγωγίας – είναι στρατηγική επένδυση στο χτίσιμο ενός πολιτισμικού brand. Η Netflix φιλοδοξεί να ακολουθήσει το παράδειγμα της Disney, η οποία επεκτάθηκε από το περιεχόμενο στους θεματικούς κόσμους, μετατρέποντας την ψυχαγωγία σε μέρος της καθημερινής ζωής μικρών και μεγάλων. Αντίστοιχα, η Netflix επιδιώκει να γίνει ένα αναγνωρίσιμο lifestyle brand, με παρουσία όχι μόνο στις οθόνες αλλά και στον φυσικό χώρο.
Σε μια εποχή που οι συνδρομητικές πλατφόρμες ανταγωνίζονται σκληρά για την προσοχή του κοινού, η Netflix επενδύει σε έναν νέο τρόπο δέσμευσης του χρήστη. Οι φυσικοί χώροι εμπειρίας προσφέρουν κάτι που καμία εφαρμογή δεν μπορεί να αντικαταστήσει: αμεσότητα, διαδραστικότητα και αναμνήσεις. Ειδικά για τη Gen Z, που αναζητά εμπειρίες που αξίζουν να μοιραστεί στα social media, τα «Netflix Houses» υπόσχονται να γίνουν hot spots πολιτιστικής έκφρασης.