ΑΡΧΙΚΗ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Νέα εποχή για τα σούπερ μάρκετ: Σε εφαρμογή ο Κώδικας Δεοντολογίας προς όφελος των καταναλωτών

Οι τιμές στα ράφια των σούπερ μάρκετ (ΤΑΤΙΑΝΑ ΜΠΟΛΑΡΗ / EUROKINISSI)

Έχουν ήδη τοποθετηθεί στα ράφια ταμπελάκια που αναγράφουν την τιμή πριν και μετά την έκπτωση

Νέα δεδομένα θα ισχύσουν για τα σούπερ μάρκετ, σε ό,τι αφορά τις προωθητικές ενέργειες και τις προσφορές σε βασικά αγαθά που θα βρίσκουν οι καταναλωτές στα ράφια.

Ειδικότερα, ξεκίνησε η εφαρμογή του νέου Κώδικα Δεοντολογίας καθώς και οι αυστηροί έλεγχοι, με στόχο να εξαλειφθούν οριστικά οι παραπλανητικές πρακτικές. Ήδη στα καταστήματα μεγάλων αλυσίδων σούπερ μάρκετ έχουν τοποθετηθεί νέα ταμπελάκια στα προϊόντα κατ’ εφαρμογή του Κώδικα Δεοντολογίας, που αναγράφουν αναλυτικά την τιμή πριν και μετά την έκπτωση, προκειμένου να είναι όλα πιο ξεκάθαρα στον καταναλωτή.

Ποια προϊόντα εξαιρούνται

Από τον Κώδικα Δεοντολογίας εξαιρούνται τα ευαλλοίωτα προϊόντα, ιδίως όσα έχουν διάρκεια ζωής λιγότερο από 30 ημέρες. Ωστόσο, παραβιάσεις που αφορούν τις εκπτώσεις και τις προσφορές στα προϊόντα αυτά τιμωρούνται με τις γενικές διατάξεις περί αθέμιτων εμπορικών πρακτικών.

O οδηγός εστιάζει σε βασικές κατευθύνσεις, παρέχοντας παραδείγματα καλών πρακτικών, με σκοπό να αναδείξει νόμιμες και θεμιτές συμπεριφορές και να επιστήσει την προσοχή σε παράνομες και παραπλανητικές πρακτικές και συμπεριφορές, λαμβάνοντας υπόψη την εμπειρία από την έως τώρα εφαρμογή της σχετικής νομοθεσίας.