Δευτέρα, 13 Μαΐου 2024

Αστεροειδής - "τέρας" θα περάσει απόψε δίπλα από την Γη!

Για τέταρτη φορά μας "επισκέπτεται" το συγκεκριμένο αστρονομικό σώμα

21 Νοεμβρίου 2021 17:43
Αστεροειδής -

Ένας πελώριος αστεροειδής αναμένεται να περάσει το σήμερα (21/11) το βράδυ σε «κοντινή απόσταση» από την Γη, σύμφωνα με την Αμερικανική Διαστημική Υπηρεσία (NASA).

Σας θυμίζουμε και το μέγεθος αντίστοιχου αστεροειδούς που είχε περάσει "ξυστά" από τον πλανήτη μας.

Ανακαλύφθηκε για πρώτη φορά το 1982 και έχει περάσει από τον πλανήτη μας άλλες τέσσερις φορές. Ο αστεροειδής αποκαλείται «3361 Ορφεύς» και ταξιδεύει με ταχύτητα 29.000 χιλιομέτρων την ώρα.

αστεροειδησ-γη

Όπως αναφέρει δημοσίευμα του "Independent", είναι τρεις φορές μεγαλύτερος από το "Μπιγκ Μπεν". Το εν λόγω αστρονομικό σώμα, σύμφωνα με την NASA, βρίσκεται στη λίστα «κοντινής προσέγγισης» του πλανήτη Γη.

O αστεροειδής ανακαλύφθηκε πρώτη φορά πριν από 39 χρόνια, το μακρινό 1982 στο Εθνικό Αστρονομικό Παρατηρητήριο της Χιλής. Βρίσκεται σε τροχιά εκατομμύρια χρόνια, περνώντας από τον Ήλιο περίπου κάθε 486 μέρες και στο «ταξίδι» του επισκέπτεται τακτικά τον Άρη, την Γη ακόμα και την Αφροδίτη.

αστεροειδησ-πλανητησ-γη

Έχει «περάσει» ξανά από τη Γη το 1937, το 1978, το 1982 και αυτό αναμένεται να συμβεί ξανά το 2025.

Αν και βρίσκεται στην λίστα "NΕΟ" (Near Earth Objects) της NASA – η οποία συμπεριλαμβάνει τα σώματα σε «κοντινή απόσταση» από τη Γη, η διέλευση του διαστημικού βράχου από τον πλανήτη μας δεν χρειάζεται να μας ανησυχεί μιας και αναμένεται να περάσει εκατομμύρια χιλιόμετρα μακριά μας (περίπου 5,6 εκατομμύρια).

Κόσμος