Δευτέρα, 29 Απριλίου 2024

Κορωνοϊός: Έρευνα δείχνει ότι ο ιός κατασκευάστηκε σε εργαστήριο της Ουχάν - «Πολλοί περισσότεροι θάνατοι μετά από εμβολιασμό με Pfizer»

Ανατρεπτική έρευνα

29 Μαΐου 2021 14:32

Νέα έρευνα υποστηρίζει ότι ο νέος κορωνοϊός δεν έχει φυσική προέλευση, αλλά δημιουργήθηκε από Κινέζους επιστήμονες στα εργαστήρια της Ουχάν.

Σύμφωνα με το δημοσίευμα, υπάρχει μία έκθεση 22 σελίδων την οποία συνυπογράφουν οι επιστήμονες, Angus Dalgleish από τη Βρετανία και Birger Sørensen από τη Νορβηγία. Η έκθεση αναμένεται να δημοσιευτεί στο επιστημονικό περιοδικό Quarterly Review of Biophysics Discovery.

Οι ίδιοι υποστηρίζουν ότι ο κορωνοϊός φαίνεται να προήλθε όταν Κινέζοι επιστήμονες σε εργαστήριο της Ουχάν έκαναν πειράματα σε έναν ιό που εντόπισαν σε νυχτερίδες, αυξάνοντας την μεταδοτικότητά του (Gain of function research), με σκοπό να μπορέσουν να προετοιμαστούν καλύτερα για μια πιθανή πανδημία.

Όμως, σύμφωνα με την εφημερίδα, οι Κινέζοι επιστήμονες προσπάθησαν στη συνέχεια με «ανάστροφη μηχανική» να δείξουν ότι ο ιός προήλθε από νυχτερίδες. Η εν λόγω μελέτη υποστηρίζει ακόμα ότι Κινέζοι επιστήμονες που ήθελαν να μοιραστούν τα ευρήματά τους δεν ήταν σε θέση να το πράξουν ή έχουν εξαφανιστεί. Μέχρι πρόσφατα, οι περισσότεροι ειδικοί υποστήριζαν ότι ο ιός έχει φυσική προέλευση, ωστόσο μόλις προσφάτως, ο επικεφαλής Αμερικανός επιδημιολόγος Άντονι Φάουτσι, αποκάλυψε ότι οι ΗΠΑ χρηματοδότησαν με 600.000 δολάρια το Ινστιτούτο Ιολογίας της Ουχάν σε μια περίοδο 5 ετών, ώστε να μελετηθεί αν οι κορωνοϊοί της νυχτερίδας μπορούν να προσβάλουν το ανθρώπινο σώμα.

«Κινέζοι έφτιαξαν τον ιό σε εργαστήριο»

Σύμφωνα με τους επιστήμονες, όλα τα στοιχεία δείχνουν ότι ο ιός έχει εργαστηριακή προέλευση. Οι ίδιοι υποστηρίζουν ότι προσπάθησαν να δημοσιεύσουν τα ευρήματά τους, αλλά συνάντησαν την αντίδραση μεγάλων επιστημονικών περιοδικών, αφού υπάρχει η κυρίαρχη άποψη ότι ο ιός έχει φυσική προέλευση. Σύμφωνα με την Daily Mail, πλέον όλο και περισσότεροι επιστήμονες και πολιτικοί εξετάζουν την πιθανότητα ο ιός να «ξέφυγε» από το εργαστήριο στην Ουχάν της Κίνας.

έρευνα δείχνει ότι ο κορωνοϊός έγινε σε εργαστήρι

Έρευνα δείχνει ότι ο κορωνοϊός έγινε σε εργαστήρι στην Ουχάν

Το Ινστιτούτο Ιολογίας της Ουχάν επέστρεψε στο προσκήνιο μετά από ένα ρεπορτάζ στην εφημερίδα The Wall Street Journal, σύμφωνα με το οποίο τρεις εργαζόμενοι εκεί νοσηλεύτηκαν τον Νοέμβριο του 2019 με συμπτώματα τύπου κορωνοϊού, μόλις ένα μήνα πριν από την επίσημη αναγνώριση κρουσμάτων της λοίμωξης. Υπενθυμίζεται ότι ο Αμερικανός Πρόεδρος Τζο Μπάιντεν ζήτησε από τις υπηρεσίες πληροφοριών της χώρας να εξετάσουν την προέλευση του ιού.

Στη μελέτη των 22 σελίδων αναφέρεται μεταξύ άλλων ότι Κινέζοι επιστήμονες, μερικοί από αυτούς μάλιστα συνεργάστηκαν και με αμερικανικά πανεπιστήμια, φέρεται να βρήκαν τα εργαλεία για τη δημιουργία του ιού.

Μεγάλο μέρος της εργασίας επικεντρώθηκε στην αμφιλεγόμενη έρευνα «Gain of Function» - η οποία απαγορεύτηκε στις ΗΠΑ υπό την κυβέρνηση Ομπάμα. Με τη συγκεκριμένη διαδικασία οι επιστήμονες προσπαθούν να τροποποιήσουν ιούς που εντοπίζονται στη φύση, κάνοντάς τους περισσότερο μολυσματικούς, ώστε να μπορούν να αναπαραχθούν σε ανθρώπινα κύτταρα σε ένα εργαστήριο, με σκοπό να κατανοήσουν καλύτερα την πιθανή επίδρασή τους στους ανθρώπους.

Η βασικότερη ένδειξη για την εργαστηριακή προέλευση του ιού ήταν μια σειρά αμινοξέων που βρήκαν στην ακίδα του SARS-Cov-2, υποστηρίζουν οι επιστήμονες.

Ο ιός κατασκευάστηκε σε εργαστήρι της Ουχάν

Σύμφωνα με τον Νορβηγό καθηγητή ιολογίας Sørensen, ο οποίος μίλησε στην DailyMail.com, όλα τα αμινοξέα έχουν θετικό φορτίο, το οποίο προκαλεί τον ιό να προσκολληθεί στα ανθρώπινα κύτταρα, όπως ένας μαγνήτης.

Αλλά επειδή, όπως οι μαγνήτες, τα θετικά φορτισμένα αμινοξέα απωθούν το ένα το άλλο, είναι σπάνιο να βρεθούν ακόμη και τρία στη σειρά σε φυσικούς οργανισμούς, ενώ τέσσερα στη σειρά είναι «εξαιρετικά απίθανο», είπε ο επιστήμονας. «Οι νόμοι της φυσικής λένε ότι δεν μπορείτε να έχετε τέσσερα θετικά φορτισμένα αμινοξέα στη σειρά. Ο μόνος τρόπος για να το πετύχεις αυτό είναι εάν το κατασκευάσετε τεχνητά», δήλωσε χαρακτηριστικά ο ίδιος.

Ανατρεπτική έρευνα: «Πολλοί περισσότεροι θάνατοι μετά από εμβολιασμό με Pfizer παρά με AstraZeneca!»

Περισσότεροι θάνατοι συνδέονται με το εμβόλιο της Pfizer, παρά με αυτό της AstraZeneca, αυτό τονίζει έρευνα, η οποία μελετάει την θνησιμότητα σε έξι ευρωπαϊκές χώρες. Ενώ, παράλληλα η παράδοση της νέας παρτίδας των εμβολίων της Johnson & Johnson στην Ελλάδα, έφερε και το άνοιγμα ραντεβού στο emvolio.gov.gr, για την ηλικιακή ομάδα 18 έως 29 ετών, την ίδια ώρα που είνια διαθέσιμα όλα τα εμβόλια για την ηλικιακή ομάδα 30-34. Με τον ΕΟΦ να κρούει καμπανάκι για δύο νέα περιστατικά θρομβώσεων έπειτα από εμβολιασμούς.

Συγκεκριμένα, η έκθεση 12 σελίδων, με τίτλο «Αποκατάσταση της εμπιστοσύνης στα εμβόλια της νόσου COVID-19 και βελτιωμένη συνεργασία μεταξύ ρυθμιστικών, υγειονομικών υπηρεσιών και φαρμακευτικών εταιρειών - Μια πρόσκληση για δράση», παρέχει στατιστικά στοιχεία που δείχνουν ότι ο συνολικός αριθμός θανατηφόρων περιπτώσεων ανά εκατομμύριο χορηγούμενων δόσεων του εμβολίου στη Γαλλία, στη Γερμανία, στο Ηνωμένο Βασίλειο, στη Νορβηγία, στην Αυστρία και στην Ιταλία είναι σχεδόν τρεις φορές υψηλότερες για το εμβόλιο της Pfizer σε σχέση με αυτό της AstraZeneca.

Πάντως, σύμφωνα με τα στατιστικά στοιχεία που υπέβαλαν οι κυβερνήσεις και οι σχετικές ιατρικές Αρχές, η Γαλλία κατέγραψε 45,3 θανατηφόρες περιπτώσεις ανά εκατομμύριο δόσεις για το εμβόλιο της Pfizer έναντι 17,9 γι' αυτό της AstraZeneca, η Γερμανία 29,9 και 6,5 αντίστοιχα, το Ηνωμένο Βασίλειο 20,7 και 24,2 αντίστοιχα, η Νορβηγία 164,3 και 44,6 αντίστοιχα, η Αυστρία 47,5 και 7,5 αντίστοιχα και η Ιταλία 10,9 και 7,3 αντίστοιχα.

Ταυτόχρονα, το Ηνωμένο Βασίλειο δίνει προτεραιότητα στη χρήση του AstraZeneca για την εκστρατεία μαζικού εμβολιασμού και το εν λόγω σκεύασμα είναι το κύριο για πολλές κατηγορίες ατόμων.

Μάλιστα, έως τις 26 Μαΐου, το 72,9% του ενήλικου πληθυσμού στη χώρα έχει εμβολιαστεί με μία δόση του εμβολίου, και 44,8% και με τις δύο δόσεις.

Περισσότεροι θάνατοι από Pfizer παρά με Astrazeneca

Σε αντίθεση με τις δηλώσεις των ευρωπαϊκών χωρών σχετικά με τους κινδύνους του εμβολίου της AstraZeneca και την άρνηση της χρήσης του, τα στατιστικά στοιχεία της εταιρείας δείχνουν ότι ο κίνδυνος για όσους έλαβαν το Pfizer είναι υψηλότερος.

Ακόμα, η εταιρεία τόνισε ότι δεν είναι η μόνη που είναι στο επίκεντρο κακής δημοσιότητας και, όπως επισημαίνεται, οι κατηγορίες κατά του εμβολίου της επηρεάζουν την αξιοπιστία των εμβολίων από άλλους κατασκευαστές και -κατά συνέπεια- μειώνουν την προθυμία των ανθρώπων να εμβολιαστούν.

Χαρακτηριστικά, στην προαναφερθείσα έκθεση σημειώνεται: «Μια απόφαση που λαμβάνεται κατά ενός εμβολίου, μπορεί ενδεχομένως να διαβρώσει περαιτέρω την εμπιστοσύνη του κοινού έναντι όλων των εμβολίων, υπό την προοπτική δημόσιας υγείας. Η έλλειψη εκτεταμένου εμβολιασμού θα παρατείνει άσκοπα την πανδημία».

Η AstraZeneca ανέφερε, επίσης, ότι η βρετανική Αρχή φαρμάκων και οι επιστήμονες έχουν επανειλημμένα δηλώσει ότι ο κίνδυνος εμφάνισης της νόσου COVID-19 υπερτερεί σε μεγάλο βαθμό του κινδύνου σοβαρών παρενεργειών από τους εμβολιασμούς.

Μάλιστα, η εταιρεία επιβεβαίωσε περαιτέρω την ετοιμότητά της να συνεργαστεί με οποιονδήποτε επιστημονικό φορέα προκειμένου να διασφαλίσει την ασφάλεια του εμβολιασμού βάσει των αρχών της πλήρους διαφάνειας.

Στην προαναφερθείσα έκθεση, ακόμα, τονίζεται: «Η AstraZeneca έχει δεσμευτεί να συνεργαστεί με NITAG [Εθνική Τεχνική Συμβουλευτική Ομάδα Ανοσοποίησης] και ρυθμιστικούς φορείς για την αποκατάσταση της εμπιστοσύνης στα εμβόλια και τον εμβολιασμό κατά της νόσου COVID-19».

Η AstraZeneca δηλώνει ότι είναι απαραίτητο να ενοποιηθούν οι προσπάθειες για τη συλλογή και την αξιολόγηση σχετικών δεδομένων ώστε να μπορούν να παρέχονται «σαφείς και συνεπείς οδηγίες χρήσης από τις υπηρεσίες υγείας».

Κατά την AstraZeneca, «ο εμβολιασμός είναι απαραίτητος για τη μείωση του αντίκτυπου της πανδημίας της νόσου COVID-19 και έχει ήδη παρατηρηθεί μεγάλες μειώσεις στις εισαγωγές, στις νοσηλείες και στους θανάτους σε χώρες με εκτεταμένα προγράμματα εμβολιασμού.

Επισημαίνεται ότι το γραφείο της εταιρείας στη Μόσχα επιβεβαίωσε την αυθεντικότητα της έκθεσης και εκπρόσωπος της εταιρείας δήλωσε: «Η AstraZeneca επιβεβαιώνει ότι συνέταξε το έγγραφο. Αυτές οι πληροφορίες δεν προορίζονταν για δημοσιοποίηση».

Κόσμος