Χωρίς μαθητές η παρέλαση στη Γαύδο – Τη σημαία κράτησαν οι κάτοικοι

Η σημαία στα χέρια των κατοίκων της Γαύδου για την εθνική επέτειο της 28ης Οκτωβρίου
Athensmagazine
Ορίστε μας ως προτεινόμενη πηγή ειδήσεων στο Google
Ιδιαίτερη ήταν φέτος η παρέλαση στην ακριτική Γαύδο για την εθνική επέτειο της 28ης Οκτωβρίου, καθώς για πρώτη φορά μετά από πολύ καιρό, έγινε χωρίς μαθητές. Το κλίμα ήταν συγκινητικό και οι κάτοικοι του νησιού, με υπερηφάνεια, κράτησαν την ελληνική σημαία στα χέρια τους.
Νωρίτερα, πραγματοποιήθηκε δοξολογία στον Ιερό Ναό του Καστριού, παρουσία της δημάρχου του νησιού, Λίλιαν Στεφανάκη, εκπροσώπων τοπικών φορέων, των ενόπλων δυνάμεων και πολιτών.






0 ΣΧΟΛΙΑ