Πέμπτη, 18 Απριλίου 2024

Κακοκαιρία «Ελπίδα»: «Παράθυρο» Κώστα Σκρέκα για αποζημίωση σε όσους έμειναν χωρίς ρεύμα πάνω από 24 ώρες

Όλα όσα προανήγγειλε ο υπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας

29 Ιανουαρίου 2022 13:35
Κακοκαιρία «Ελπίδα»: «Παράθυρο» Κώστα Σκρέκα για αποζημίωση σε όσους έμειναν χωρίς ρεύμα πάνω από 24 ώρες
Από ATHENSMAGAZINE TEAM

Αποζημίωση για τα προβλήματα ηλεκτροδότησης, λόγω της κακοκαιρίας «Ελπίδα», σε όσους έμειναν χωρίς ρεύμα για περισσότερες από 24 ώρες, εξετάζει η κυβέρνηση, όπως ανέφερε ο υπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας Κώστας Σκρέκας.

Συγκεκριμένα, όπως δήλωσε ο ίδιος, μιλώντας στον ANT1, για τις οικιακές συσκευές που υπέστησαν ζημιές από τις διακοπές ρεύματος, υπάρχει ήδη ηλεκτρονική πλατφόρμα, όπου οι πολίτες μπορούν να υποβάλουν τα στοιχεία τους και για να δηλώσουν τη ζημιά. Ακόμα, η δήλωση της ζημιάς μπορεί να γίνει και με φυσική παρουσία σε κατάστημα του ΔΕΔΔΗΕ.

«Αυτό θα το οργανώσουμε ακόμα καλύτερα τις επόμενες ημέρες» είπε.

Επίσης, ο ίδιος άνοιξε «παράθυρο» για στήριξη σε εκείνους που έμειναν χωρίς ρεύμα για μερικά 24ωρα και πιο συγκεκριμένα, όπως είπε, «πάνω από μία ημέρα».

Όσον αφορά στα βήματα που πρέπει να ακολουθούν οι πολίτες, σε σχετικές οδηγίες του ο ΔΕΔΔΗΕ αναφέρει ότι σε ό,τι αφορά, λοιπόν, τις βλάβες σε ηλεκτρικές συσκευές, οι πολίτες θα πρέπει, εντός 10 ημερών από το συμβάν, να υποβάλουν αίτηση αποζημίωσης στο τοπικό γραφείο του ΔΕΔΔΗΕ, από το οποίο εξυπηρετείται το ακίνητό τους.

Σύμφωνα με τον ΔΕΔΔΗΕ, εφόσον η βλάβη των συσκευών οφείλεται σε τυχαία βλάβη του ουδετέρου αγωγού του δικτύου χαμηλής τάσης χορηγείται, αναλόγως της ζημιάς, χρηματικό ποσό έως 600 ευρώ, ανεξαρτήτως τύπου παροχής.

«Παράθυρο» Κώστα Σκρέκα για αποζημίωση σε όσους έμειναν χωρίς ρεύμα

Για την καταβολή της αποζημίωσης ή του χρηματικού ποσού, οι πολίτες θα πρέπει:

  • Να υποβάλουν έγκαιρα αίτηση αποζημίωσης.
  • Να θέσουν στη διάθεση του ΔΕΔΔΗΕ, εφόσον ζητηθεί, τις συσκευές ή τον εξοπλισμό που έχει υποστεί βλάβη, για έλεγχο πριν από την επισκευή τους.
  • Να θέσουν στη διάθεση του ΔΕΔΔΗΕ, όταν ζητηθεί, παραστατικά ηλεκτρολογικού συνεργείου τεκμηρίωσης της βλάβης και του κόστους επισκευής ή αντικατάστασης των συσκευών με άλλα παρόμοιων προδιαγραφών (τιμολόγια κ.λπ.).
  • Να υπογράψουν Υπεύθυνη Δήλωση αποδοχής της αποζημίωσης ή του χρηματικού ποσού που χορηγεί ο ΔΕΔΔΗΕ.

Ο ΔΕΔΔΗΕ αποφασίζει επί των αιτήσεων αποζημίωσης εντός 15 εργάσιμων ημερών από την υποβολή τους, προστιθέμενου του χρόνου τυχόν καθυστέρησης από πλευράς σας για την υποβολή στοιχείων που σας ζητούνται.

Σε περίπτωση αποδοχής της αίτησης, το χρηματικό ποσό καταβάλλεται εντός ενός μήνα από την απόφαση επί της αίτησης.

 

Οικονομία

Ροή ειδήσεων

Share