Δευτέρα, 03 Αυγούστου 2020

Στο «κόκκινο» η κίνηση - Που παρατηρείται έντονο μποτιλιάρισμα (photo)

Ουρές χιλιομέτρων

15 Ιουλίου 2020 09:59
Στο «κόκκινο» η κίνηση - Που παρατηρείται έντονο μποτιλιάρισμα (photo)
Αρθρογράφος: Γιάννης Κυριακόπουλος
ΓΙΑΝΝΗΣ ΚΥΡΙΑΚΟΠΟΥΛΟΣ

ΣΥΝΤΑΚΤΗΣ ATHENSMAGAZINE.GR

Follow us on Google News

Αντιμέτωποι με νέα ταλαιπωρία βρίσκονται και σήμερα οι οδηγοί. Αυξημένη είναι η κίνηση αυτήν την ώρα στην άνοδο και κάθοδο του Κηφισού.

Σύμφωνα με την τροχαία, μποτιλιάρισμα υπάρχει και στο κέντρο της Αθήνας και συγκεκριμένα στα δύο ρεύματα της Κηφισίας, στην Βασιλίσσης Σοφίας, στην Αγίου Κωνσταντίνου και στην Αμαλίας. Τις τελευταίες μέρες, ενώ βρίσκονται σε εξέλιξη τα έργα γύρω από το Σύνταγμα για τον Μεγάλο Περίπατο, οι οδηγοί αντιμετωπίζουν καθημερινά μποτιλιάρισμα στους δρόμους.

Που παρατηρείται κίνηση στους δρόμους της Αθήνας

«Για αυτό το λόγο ξεκινήσαμε τώρα τα έργα» - Ο εμπνευστής του «Μεγάλου Περιπάτου της Αθήνας» εξηγεί

Ο «Μεγάλος Περίπατος» μπορεί να αλλάζει πλήρως την εικόνα της Αθήνας, αλλά την ίδια ώρα προκαλείται κυκλοφοριακό χάος, με τον εμπνευστή του έργου, τον Γιώργο Γιαννή, να εξηγεί τους λόγους που ξεκίνησαν τώρα τα έργα, ενώ ανέφερε και το ποια θα είναι η επέκτασή τους.

Ο κ. Γιαννής, μιλώντας στο Open, επέμεινε πως καλύτερη περίοδος ήταν ο Ιούνιος και όχι ο Αύγουστος για τα έργα, επισημαίνοντας πως αυτό είναι το σωστό, ενώ για τις επόμενες ημέρες ξεκαθάρισε πως θα επιχειρηθεί βελτίωση της κυκλοφορίας με εναλλακτικές διαδρομές και άλλες πρακτικές.

Στο ρεπορτάζ του Open, βέβαια, φαίνεται αρχικά στο πλάνο ο χωρισμός των πέντε λωρίδων της οδού Πανεπιστημίου. Η πράσινη που θα δείτε στο βίντεο είναι για τους πεζούς, μία υπάρχει για τα ποδήλατα και μια τρίτη για τα λεωφορεία, για να μείνουν άλλες δύο για τα αυτοκίνητα.

«Κάνουμε το πολύ σωστό, απλά χρειάζεται λίγη υπομονή», εξηγεί ο κ. Γιαννής, με τον καθηγητή Συγκοινωνιολόγο να εξηγεί, σχετικά με την κυκλοφοριακή συμφόρηση, ότι «είναι το τίμημα, οι παιδικές αρρώστιες ενός μεγάλου έργου, που μετά θα αναπτυχθεί και θα εξυπηρετήσει πολλούς πολίτες».

Σύμφωνα με τον ίδιο, υπάρχουν και διορθωτικές αλλαγές στην προσπάθεια αποφυγής κομφούζιο, όπως «εναλλακτικές διαδρομές και βελτιστοποίηση της σηματοδότησης, ενώ θα αλλάξουμε και τις εσοχές των λεωφορείων για την επιβίβαση και την αποβίβαση. Κάθε εβδομάδα θέλουμε να γινόμαστε καλύτεροι στο έργο, ώστε το Σεπτέμβριο να έχει ισορροπήσει η κυκλοφορία».

Ο Άκης Παυλόπουλος, σε εκείνο το σημείο αναρωτήθηκε εύλογα σχετικά με το λόγο, που τα έργα ξεκίνησαν τώρα, καθώς ακόμη πολύς κόσμος πηγαίνει στη δουλειά του και, παράλληλα, δεν υπάρχει Δακτύλιος, ενώ τον Αύγουστο δε θα υπήρχε τέτοια συμφόρηση. Ο κ. Γιαννής απάντησε πως «αυτό εφαρμόζουν σε όλες τις χώρες λόγω του κορωνοϊού, ώστε να υπάρξει καλύτερη προσαρμογή στην χρήση του μεταφορικού μέσου, αλλά και να εκπαιδευτούν οι οδηγοί στο να συνηθίσουν σε συνθήκες λίγο χαμηλότερες από το κανονικό. Θεωρώ, ότι συνεχώς θα είμαστε σε καλύτερη κατάσταση».

Αναφορικά με το ποια σημεία ήταν τα χειρότερα στην κίνηση τη Δευτέρα (15/6), ο Συγκοινωνιολόγος επεσήμανε την είσοδο από τα Βόρεια προάστια προς το κέντρο και από τα Νότια προς τη Συγγρού. Από σήμερα (16/6), όμως, υπάρχουν εναλλακτικές διαδρομές για τη βελτίωση της κυκλοφορίας.

Όσο για το πού θα επεκταθεί στη συνέχεια ο «Μεγάλος Περίπατος»; «Την επόμενη εβδομάδα θα προχωρήσουμε στο κάτω μέρος της Πλατείας Συντάγματος και μετά θα απελευθερώσουμε το Εμπορικό Τρίγωνο και την Πλάκα από τα αυτοκίνητα», είπε.

 

Ειδήσεις

Ροή ειδήσεων

Share