Πέμπτη, 28 Μαρτίου 2024

Σκλαβενίτης: Μοιράζει 5.000.000 ευρώ - Κίνηση ματ

Τρομερό

11 Μαΐου 2020 08:04
Σκλαβενίτης: Μοιράζει 5.000.000 ευρώ - Κίνηση ματ
Από ATHENSMAGAZINE TEAM

Σκλαβενίτης: Ενα μπόνους που έρχεται ως αναγνώριση και επιβράβευση της μεγάλης προσπάθειας που έχουν καταβάλλει εν μέσω της επέλασης του κορωνοϊού στην Ελλάδα.

Εκτακτο bonus ύψους 5 εκατ. ευρώ στους 25.000 εργαζομένους της μοίρασε η Σκλαβενίτης, σύμφωνα με πηγές κοντά στην εταιρεία. Οι ίδιες πηγές αναφέρουν ότι έχει ήδη καταβληθεί και τονίζουν πως γίνεται ως αναγνώριση και επιβράβευση της μεγάλης προσπάθειας που έχουν καταβάλλει.

Υπενθυμίζεται πως η Σκλαβενίτης σύμφωνα με πληροφορίες της αγοράς δρομολογεί έκτακτες προσλήψεις άνω των 1.000 εργαζομένων, προκειμένου να ανταποκριθεί στην αυξημένη ζήτηση. Επιπλέον, με επίσημη ανακοίνωση δήλωσε υπέρμαχος των περιοριστικών μέτρων που έλαβε η κυβέρνηση για την αποσυμφόρηση των καταστημάτων των σούπερ μάρκετ, από την αθρόα προσέλευση των καταναλωτών αφότου ξέσπασε και στην Ελλάδα η υγειονομική κρίση του κορωνοϊού.

Μάλιστα, το πρώτο κατάστημα που ολοκλήρωσε το σχεδιασμό της υλοποίησης της ελεγχόμενης εισόδου καταναλωτών με το σύστημα των καρτών ήταν αυτό της Σκλαβενίτης στην Χαλκηδώνα. Επιπλέον, για τους περίπου 25.000 υπαλλήλους που εργάζονται στα περίπου 500 καταστήματα του δικτύου της, έχει εξασφαλίσει υγρά αντισηπτικά και γάντια για όλους τους εργαζομένους της, ώστε να μπορούν κάθε στιγμή να χρησιμοποιούν τον ενδεδειγμένο τρόπο απολύμανσης.

Νωρίτερα, την απόφαση να χορηγήσουν έκτακτα bonus στους εργαζομένους τους, σε αναγνώριση της υπερπροσπάθειας που καταβάλλουν κάτω από αντίξοες συνθήκες για να εξυπηρετήσουν τους καταναλωτές λαμβάνουν οι αλυσίδες σούπερ μάρκετ.

Κίνηση-ματ από τον Σκλαβενίτη: Η απόφαση που «τάραξε τα νερά» στα ελληνικά σούπερ μάρκετ

Σε μία κίνηση-ματ προχώρησε η αλυσίδα σούπερ μάρκετ Σκλαβενίτη, με την απόφαση αυτή να «ταράζει τα νερά». Ενώ, παράλληλα καθημερινώς σας προσφέρει τεράστιες οικονομικές ευκαιρίες με πολλά προϊόντα σε χαμηλές τιμές.

Συγκεκριμένα, σε προσλήψεις που θα ξεπεράσουν τα 1.000 άτομα προχωρά η αλυσίδα Σκλαβενίτης, αναφέρουν πηγές με γνώση. Ήδη η αλυσίδα, η οποία διαθέτει το μεγαλύτερο δίκτυο φυσικών καταστημάτων σούπερ μάρκετ στη χώρα, έχει ενισχύσει τις τελευταίες ημέρες το ανθρώπινο δυναμικό της με 600 άτομα.

Οι προσλήψεις πραγματοποιούνται για να αντιμετωπιστεί η αυξημένη κίνηση, η διεύρυνση του ωραρίου λειτουργίας των καταστημάτων, το “κενό” που δημιουργείται από τις άδειες ειδικού σκοπού αλλά και να αποσυμπιεστεί το υπάρχον προσωπικό το οποίο από τα τέλη Φεβρουαρίου έχει κουβαλήσει το βάρος της κατακόρυφης αύξησης της κατανάλωσης.

Την ίδια στιγμή η αλυσίδα “τρέχει”, σε συνεργασία με την e-food, πιλοτικό πρόγραμμα στην περιοχή του Περιστερίου, για να εξυπηρετήσει τους καταναλωτές με άμεσες παραδόσεις των παραγγελιών. Στόχος της αλυσίδας Σκλαβενίτης, όπως ανέφεραν στο Capital.gr πηγές με γνώση, είναι από την επόμενη εβδομάδα να παραδίδει στην Αττική αυθημερόν τις παραγγελίες που “πέφτουν” στο ηλεκτρονικό κατάστημα Caremarket.gr το οποίο έχει εξαγοράσει, τις τηλεφωνικές παραγγελίες που δέχονται τα καταστήματά της αλλά και τις παραγγελίες που θα δέχεται πλέον και το e-food.

Στον σχεδιασμό, περιλαμβάνεται και η δυνατότητα οι καταναλωτές που θα κάνουν τις παραγγελίες τους ηλεκτρονικά ή τηλεφωνικά, να παραλαμβάνουν οι ίδιοι από το φυσικό κατάστημα έτοιμες τις παραγγελίες που έχουν κάνει και να φεύγουν χωρίς να χρειάζεται οι ίδιοι να κάνουν τις αγορές τους εντός του καταστήματος. Δηλαδή τα φυσικά καταστήματα της Σκλαβενίτης θα λειτουργήσουν και ως κέντρα διανομών ή αλλιώς pick-up points για να καλυφθούν οι αυξημένες ανάγκες των καταναλωτών.

Για τη συνεργασία με την πλατφόρμα e-food, η οποία τέθηκε σε πιλοτική εφαρμογή χθες Δευτέρα στην περιοχή του Περιστερίου για την πώληση συγκεκριμένων κωδικών προϊόντων, οι ίδιες πηγές ανέφεραν πως βασικό μέλημα είναι η ασφαλέστερη και καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση του καταναλωτικού κοινού. “Στόχος μας” ανέφεραν οι ίδιες πηγές “είναι να δράσουμε ακόμη πιο ουσιαστικά στην κατεύθυνση της απομακρυσμένης εξυπηρέτησης των καταναλωτών, μέσω μιας πλατφόρμας που τους είναι ήδη γνώριμη”.

 

Ειδήσεις

Ροή ειδήσεων

Share