Δευτέρα, 26 Οκτωβρίου 2020

Είστε άνω των 50; Αυτές τις 7 τροφές δεν πρέπει να τρώτε

Δώστε τεράστια προσοχή!

18 Οκτωβρίου 2020 11:40
Είστε άνω των 50; Αυτές τις 7 τροφές δεν πρέπει να τρώτε
Από Σοφία Φυρογένη

Ξέρετε ποιες είναι οι τροφές που δεν πρέπει να τρώτε αν είστε άνω των 50 ετών; Το Athensmagazine.gr τις βρήκε και σας τις παρουσιάζει παρακάτω, όπως έκανε και με τα τρόφιμα που καταπολεμούν την κατάθλιψη.

Όλοι πρέπει να προσέχουμε την υγεία μας ειδικά αν έχουμε περάσει τα 50. Εκτός από το πρόγραμμα γυμναστικής που πρέπει να ακολουθούμε, θα πρέπει να κάνουμε και σωστή διατροφή. Αν λοιπόν έχετε μπει στα πρώτα ήντα, καλό θα είναι να βγάλετε από τη διατροφή σας κάποια φαγητά.

Δείτε αναλυτικά παρακάτω

Γλυκά

Όσο κι αν σας αρέσουν τα γλυκά καλό θα είναι αν δεν μπορείτε να τα κόψετε, έστω να τα μειώσετε. Εκτός από περιττές θερμίδες ανεβάζουν και το ζάχαρο.

Λιπαρά μεσημεριανά φαγητά

Μπορεί τα σαλάμια, οι τηγανιτές πατάτες και τα λιπαρά φαγητά να είναι εύγευστα, ωστόσο θα πρέπει όσο γίνεται να τα καταναλώνουμε με ρέγουλα. Αντίθετα μπορείτε να τρώτε κοτόπουλο, όσπρια και σαλάτες.

Λευκή σοκολάτα

Η μαύρη σοκολάτα, όπως όλοι ξέρουμε είναι ευεργετική για τον οργανισμό, δεν συμβαίνει όμως το ίδιο και για την λευκή καθώς περιέχει μεγάλη ποσότητα ζάχαρης αλλά και βούτυρο κακάο.

Χοιρινή μπριζόλα

τρόφιμα που δεν πρέπει να τρώνε οι άνω των 50

Αν είστε λάτρεις του κρέατος αντί για χοιρινή επιλέξτε μοσχαρίσια μπριζόλα που περιέχει λιγότερα λιπαρά.

Μπάρες πρωτεΐνης

Κάποιοι θεωρούν πως οι μπάρες πρωτεΐνης είναι διαιτητικές με αποτέλεσμα να τις καταναλώνουν αρκετά συχνά. Αυτό είναι μεγάλο λάθος καθώς περιέχουν πρόσθετη ζάχαρη.

Τουρσί

Εσφαλμένα πολλοί νομίζουμε πως το τουρσί δεν παχαίνει. Κι όμως περιέχει μεγάλη ποσότητα αλατιού με αποτέλεσμα να ανεβάζει την πίεση στα ύψη.

Κονσέρβες σούπας

Όπως το τουρσί έτσι και οι έτοιμες σούπες περιέχουν αλάτι αλλά και συντηρητικά γι’ αυτό καλό θα είναι και αυτές να τις αποφεύγετε.

Προσοχή: 10+1 συνδυασμοί τροφών σκέτος θάνατος για την υγεία

Ορισμένα τρόφιμα αλληλοσυμπληρώνονται και συμβάλλουν στην εξισορρόπηση των γεύσεων, ενώ άλλα θεωρούνται ως επικίνδυνοι συνδυασμοί που καλύτερα να αποφεύγονται. Όπως το γνωστό προς αποφυγή παράδειγμα του συνδυασμού γαλακτοκομικών προϊόντων μαζί με ψάρια, υπάρχουν πολλοί άλλοι λιγότερο γνωστοί διατροφικοί συνδυασμοί που πρέπει, σύμφωνα με κάποιους ειδικούς, να αποφεύγονται, επίσης εδώ μπορείτε να δείτε ποιες τροφές απαγορεύεται να ξαναζεστάνετε.

Τσάι με γάλα

Το μαύρο τσάι είναι πλούσιο σε ευεργετικά αντιοξειδωτικά. Ωστόσο, ακόμη και ελάχιστο γάλα (αγελάδας ή σόγιας) «βραχυκυκλώνει» αυτή τους τη δράση. Επιπλέον, με αυτό τον τρόπο το γάλα δεν προσφέρει ενίσχυση του ασβεστίου. Εάν θέλετε πραγματικά να προσθέσετε κάτι καλό στο τσάι σας, ρίξτε λίγο λεμόνι για να αυξήσετε την ποσότητα των αντιοξειδωτικών που απορροφά το σώμα σας.

Σαλάτα με μη λιπαρά dressings

Όταν αποφεύγετε το λίπος στη σαλάτα σας, βάζετε ένα εμπόδιο στην απορρόφηση των θρεπτικών ουσιών, λένε οι ειδικοί. Τα καροτενοειδή που συνδέονται με μειωμένο κίνδυνο καρκίνου, καρδιαγγειακών παθήσεων και εκφυλισμού της ωχράς κηλίδας-απορροφώνται πιο εύκολα όταν συνδυάζονται με πλήρες λίπος, σε αντίθεση με τα χαμηλής περιεκτικότητας λιπαρά ή τις απόλυτα μη λιπαρές εκδοχές τους. Απλά δεν χρειάζεται να προσθέσετε μια μεγάλη ποσότητα για να καρπωθείτε τα οφέλη, λίγες σταγόνες παρθένου ελαιόλαδου και ξυδιού αρκούν.

Γιαούρτι με φρούτα

Το γιαούρτι περιέχει πολλά βακτήρια που θα δρουν με τη ζάχαρη που υπάρχει στα φρούτα. Αυτό έχει δημιουργεί συχνά τοξίνες και αλλεργίες. Προτιμήστε να προσθέσετε στο γιαούρτι σας μέλι, κανέλα ή σταφίδες αντί για φρέσκα φρούτα.

Δημητριακά με γάλα και χυμό πορτοκαλιού

Το γάλα περιέχει καζεΐνη και ο χυμός πορτοκαλιού οξύ. Μαζί, πήζουν το γάλα και καταστρέφουν επίσης το ένζυμο που υπάρχει στα αμυλώδη δημητριακά. Για να το αποφύγετε αυτό, πίνετε χυμό φρούτων τουλάχιστον μία ώρα πριν ή μετά τα δημητριακά.

Μπανάνα και γάλα:

Σε ελάχιστους από εμάς δεν αρέσει το μιλκσέικ μπανάνας. Αλλά και αυτός είναι ένα κακός συνδυασμός καθώς πέφτει βαρύς στο στομάχι μας. Αν δεν μπορείτε να αντισταθείτε, προσθέστε μια πρέζα μοσχοκάρυδο ή κανέλα για να τονώσει το πεπτικό σύστημα.

Φασόλια με τυρί

Ένας πολύ κοινός συνδυασμός σε διάφορες κουζίνες. Είναι μια σίγουρη συνταγή για φούσκωμα, αέρια και άλλα προβλήματα που σχετίζονται με την πέψη. Ωστόσο, σε αντίθεση με ό,τι πιστεύεται, τα φασόλια από μόνα τους δεν προκαλούν αέρια.

τσάι με γάλα

Αμυλούχοι υδατάνθρακες με ντομάτες

Οι ντομάτες είναι όξινα φρούτα και μπορούν να προκαλέσουν προβλήματα όταν τρώγονται ταυτόχρονα με ρύζι, ζυμαρικά ή γλυκοπατάτες. Ο συνδυασμός μπορεί να προκαλέσει δυσπεψία και κόπωση.

Τυριά με κρέας

Μπιφτέκια γεμιστά με τυρί, κρέας σε fondue τυριού, ομελέτα με κρέας και τυριά - όλα αυτά έχουν πολύ υψηλή περιεκτικότητα σε πρωτεΐνες και είναι πολύ δυσκολοχώνευτα.

Γάλα με σοκολάτα

Ναι είναι αλήθεια! Το γάλα και η σοκολάτα δεν ταιριάζουν. Η σοκολάτα περιέχει οξαλικό οξύ και το γάλα είναι πλούσια πηγή πρωτεΐνης και ασβεστίου. Όταν τρώγονται μαζί, το ασβέστιο στο γάλα αντιδρά με το οξαλικό οξύ για να σχηματίσει ένα αδιάλυτο οξαλικό ασβέστιο. Αυτό δεν είναι εύκολα εύπεπτο και μπορεί να προκαλέσει διάρροια όταν καταναλώνεται σε μεγάλες ποσότητες.

Ποτά με τα γεύματα

Π.χ. νερό ή χυμός κατά τη διάρκεια του γεύματος ή τσάι αμέσως μετά. Το νερό περνά μέσα από το στομάχι σε περίπου 10 λεπτά, ενώ ο χυμός διαρκεί 15 έως 30 λεπτά. Κάθε υγρό στο στομάχι αραιώνει τα ένζυμα που χρειάζεται το σώμα για να αφομοιώσει τις πρωτεΐνες, τους υδατάνθρακες και τα λίπη.

Αλκοόλ με καφεΐνη

Πίνετε κρασί στο δείπνο, αρχίζετε να χασμουριέστε μετά από μερικά ποτήρια και προσπαθείτε να βρείτε τη χαμένη σας ενέργεια παραγγέλνοντας έναν καφέ αμέσως μετά το γεύμα. Κακή ιδέα. Η ενεργειακή ώθηση που παίρνετε από την καφεΐνη μπορεί να καλύψει την τοξικότητα του αλκοόλ και έτσι υποτιμάτε το πόσο μπορεί να έχετε πιει. Το ίδιο ισχύει και για την απευθείας ανάμιξη της καφεΐνης με αλκοολούχο ποτό (π.χ. βότκα και ενεργειακό ποτό ή καφές με Kahlua).

 

Ομορφιά & Υγεία

Ροή ειδήσεων

Share