Πέμπτη, 22 Οκτωβρίου 2020

Προσοχή: Ποτέ να μην αναμείξετε αυτά τα φρούτα μαζί… Δείτε γιατί…

Τεράστια προσοχή!

23 Σεπτεμβρίου 2020 09:19
Προσοχή: Ποτέ να μην αναμείξετε αυτά τα φρούτα μαζί… Δείτε γιατί…
Από ATHENSMAGAZINE TEAM

Η κατανάλωση φρούτων και λαχανικών σε καθημερινή βάση είναι εξαιρετικά σημαντική για τη συνολική υγεία μας.

Ωστόσο, υπάρχουν κάποια πράγματα με τα οποία δεν πρέπει να πειραματιζόμαστε, όπως είναι η ανάμειξη δύο φρούτων ή λαχανικών ή να τα καταναλώνουμε όλα αυτά ταυτόχρονα. Δεν είναι μόνο οτι η ανάμειξη δύο τύπωνς φρούτων και λαχανικών μπορεί να είναι ανθυγιεινή, αλλά μπορεί επίσης να είναι και μοιραία.

Αυτά είναι τα φρούτα που δεν πρέπει να αναμείξετε

Μπανάνα και πουτίγκα

Ο συνδυασμός μπανάνας και πουτίγκας είναι δύσκολο να αφομοιωθεί και θα επιβραδύνει το μυαλό σας. Θα προωθήσει επίσης την παραγωγική τοξίνη, η οποία μπορεί να αποβεί μοιραία για τα βρέφη.

Καρότα και πορτοκάλια

Ο χυμός καρότων και ο χυμός πορτοκαλιού είναι ένας δημοφιλής συνδυασμός, ωστόσο θα πρέπει να σημειωθεί ότι μπορεί να οδηγήσει σε καούρα, καθώς και σε περίσσεια παλινδρόμηση της χολής. Σε ορισμένες περιπτώσεις, έχει ακόμα αναφερθεί ότι προκαλεί νεφρική βλάβη, καθώς και άλλα προβλήματα που μπορεί να είναι θανατηφόρα.

Ποτέ να μην αναμείξετε αυτά τα φρούτα μαζί

Γάλα και ανανάς

Ο ανανάς είναι πλούσιος σε βρομελίνη η οποία είναι ο λόγος που ποτέ δεν πρέπει να αναμειγνύεται με το γάλα. Αν συνδυαστούν, ο συνδυασμός μπορεί να προκαλέσει πονοκεφάλους, πόνο στο στομάχι , ναυτία, λοιμώξεις, διάρροια και άλλα προβλήματα , το οποίο το καθιστούν ιδιαίτερα επικίνδυνο για τα μωρά.

Λεμόνι και παπάγια

Η κατανάλωση αυτού του μείγματος μπορεί να οδηγήσει σε αναιμία, καθώς και σε προβλήματα των επιπέδωντης αιμοσφαιρίνης σας. Αποφύγετε την κατανάλωση αυτού του μείγματος σε εσάς αλλά και στα παιδιά σας.

Μπανάνα και γουάβα

Η ανάμειξη και η καταναλώση γκουάβας και μπανάνας μπορεί να προκαλέσει οξέωση και αέρια, με αποτέλεσμα να έχετε ένα αίσθημα ναυτίας και πονοκεφάλου.

Ποτέ μην καταναλώνετε φρούτα και λαχανικά μαζί. Τα φρούτα είναι πλούσια σε ζάχαρη και είναι δύσκολο να χωνευτούν, και έτσι μπορούν να μείνουν στο στομάχι σας για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα.

Γάλα και πορτοκάλι

Αν είστε ένας από εκείνους τους ανθρώπους που προσθέτουν χυμό πορτοκαλιού στα δημητριακά, σταματήστε το τώρα. Καθώς αυτός ο συνδυασμός κάνει το στομάχι σας να μην μπορεί να επεξεργαστεί το άμυλο από το δημητριακά και μόλις το αναμείξετε με το γάλα, είναι πολύ δύσκολο να αφομοιωθεί και έτσι μπορεί να οδηγήσει σε θέματα υγείας.

Φρούτα και λαχανικά

Ποτέ μην καταναλώνετε φρούτα και λαχανικά μαζί. Τα φρούτα είναι πλούσια σε ζάχαρη και είναι δύσκολο να χωνευτούν, και έτσι μπορούν να μείνουν στο στομάχι σας για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα. Έτσι αρχίζουν την ζύμωση η οποία απελευθερώνει τοξίνες και προκαλούν πονοκεφάλους, διάρροια, λοιμώξεις και πόνους στο στομάχι.

Επίσης τρώτε γιαούρτι με φρούτα; Σταματήστε το αμέσως!

Μπορείτε μόνο να αναμείξετε φρούτα με άλλα φρούτα. Δείτε μερικές προτάσεις

1. Γλυκά-μην συνδυάσετε τα γλυκά φρούτα που δεν περιέχουν οξύ, όπως μπανάνες, μήλα, δαμάσκηνα , πεπόνι και καρπούζι .

2. Όξινα – αυτοί οι καρποί συσκευάζονται με κιτρικό οξύ και μπορούν να αναμιχθεί με ασφάλεια. Μερικά παραδείγματα είναι το λεμόνι, το πορτοκάλι,τα βατόμουρα , τα σταφύλια, τα ακτινίδια και το γκρέιπφρουτ.

3. Μισό-όξινα – αυτά τα φρούτα είναι χαμηλά σε οξύ. Μπορείτε να αναμείξετε με ασφάλεια αυτά τα φρούτα. Μερικά παραδείγματα είναι το βατόμουρο, το μάνγκο, τα μήλα και οι φράουλες.

4. Ουδέτερα – είναι φρούτα που περιέχουν περισσότερες βιταμίνες, έλαια, άλατα και πρωτεΐνες όπως το αβοκάντο, τα αμύγδαλα, τα φιστίκια, τα καρύδια και η καρύδα.

 

Ομορφιά & Υγεία

Ροή ειδήσεων

Share