Τρίτη, 29 Σεπτεμβρίου 2020

2+1 τρόποι για να εξαφανίσεις τα σπυράκια μετά το ξύρισμα! (Video)

Tips!

15 Ιανουαρίου 2020 16:45
2+1 τρόποι για να εξαφανίσεις τα σπυράκια μετά το ξύρισμα! (Video)

Νιώθεις έντονο ερεθισμό κάθε φορά που ξυρίζεις τα πόδια σου; Σου έχουμε 2+1 τρόπους για να γλιτώσεις μια και καλή από τα ανεπιθύμητα σπυράκια! Επίσης, αν έχετε σπυράκια στους γλουτούς αυτοί είναι οι τρόποι για να τα αντιμετωπίσετε!

  1. Καλό είναι να έχεις στο νεσεσέρ σου aloe vera gel. Αυτό το gel έχει την ικανότητα να επουλώνει εγκαύματα και ερεθισμούς του δέρματος. Μετά από 15-20 λεπτά εφαρμογής, ξέπλυνε τα πόδια σου με κρύο νερό και θα δεις ότι δεν θα υπάρχει πλέον ερεθισμός.
  2. Πάρε πάγο από την κατάψυξη, τύλιξέ τον με μία πετσέτα και ακούμπησέ τον στην περιοχή με τα σπυράκια. Σιγά σιγά θα νιώσεις να ηρεμεί η επιδερμίδα σου και τα σπυράκια δε θα είναι πλέον ορατά.
  3. Βάλε ενυδατική κρέμα. Μια ανακουφιστική κρέμα σώματος θα μειώσει την κοκκινίλα και τον πόνο από τα σπυράκια. Μετά το ξύρισμα φρόντισε να ταμπονάρεις τα πόδια με μία πετσέτα και όχι να τα σκουπίζεις δυνατά. Επίσης, πρόσεχε η ενυδατική κρέμα σου να μην περιέχει αλκοόλ στα συστατικά της.

6+1 φαγητά που θα σας βοηθήσουν να χάσετε κιλά!

Οι γιορτές πέρασαν και τα κιλά από τα γλυκίσματα έχουν κάνει την εμφάνισή τους. Τα παρακάτω 6+1 φαγητά θα σας βοηθούν να τα χάσετε! Ακόμη υπάρχει και ένα φρούτο που σε κάνει να χάνεις βάρος!

Γκρέιπφρουτ:

Μισό γκρέιπφρουτ πριν το γεύμα μπορεί να ενισχύσει την ικανότητα του οργανισμού μας να καίει θερμίδες. Αυτή η εκπληκτική ιδιότητά του οφείλεται στα φυτοχημικά που περιέχει. Προσοχή σε όσους λαμβάνουν χρόνια φαρμακευτική αγωγή, καθώς το γκρέιπφρουτ αλληλεπιδρά αρνητικά με ορισμένα φάρμακα.

Φιστίκια:

Βοηθούν να μειώσετε το Δείκτη Μάζας Σώματος σε 12 εβδομάδες (ποσότητα που αντιστοιχεί σε 240 θερμίδες ημερησίως), ενώ παράλληλα συμβάλλουν στη ρύθμιση της χοληστερίνης και των τριγλυκεριδίων.

undefined

Αβοκάντο:

Τα έλαια του αβοκάντο διευκολύνουν την καύση του λίπους, ιδιαίτερα στην περιοχή της κοιλιάς.

Όσπρια:

Παρέχουν πολύτιμο σίδηρο και φυτικές ίνες, ενώ παράλληλα μειώνουν τα επίπεδα της «κακής χοληστερόλης» (LDL) και της αρτηριακής πίεσης. Οι φυτικές ίνες «συνεργάζονται» με τα βακτήρια του γαστρεντερικού ώστε να απενεργοποιήσουν τα γονίδια που ευθύνονται για το διαβήτη.

Γιαούρτι εμπλουτισμένο με βιταμίνη D:

Ο συνδυασμός ασβεστίου και βιταμίνης D διευκολύνει τη διαδικασία απώλειας βάρους.

Πράσινο τσάι:

Συνδυάζοντας το πράσινο τσάι (4-5 φλιτζάνια την ημέρα) με τη γυμναστική θα δείτε πιο γρήγορα αποτέλεσμα, κυρίως στην περιοχή της κοιλιάς. Το πράσινο τσάι είναι πλούσιο σε κατεχίνες, αντιοξειδωτικές ουσίες που εμποδίζουν τη συσσώρευση λίπους στην κοιλιά και επιταχύνουν τη διαδικασία απώλειας βάρους.

Αμύγδαλα:

Είναι το ιδανικό σνακ για κάθε στιγμή της ημέρας. Για καλύτερα αποτελέσματα, καταναλώστε την ημερήσια ποσότητα αμυγδάλων (μία γεμάτη χούφτα) πριν τη γυμναστική, καθώς έχει διαπιστωθεί πως το αμινοξύ L-αργινίνη που περιέχει το αμύγδαλο ενισχύει τη διαδικασία καύσης του λίπους και των υδατανθράκων κατά τη διάρκεια της γυμναστικής.

 

Ομορφιά & Υγεία

Ροή ειδήσεων

Share