Τρίτη, 12 Νοεμβρίου 2019

Αυτό είναι το φρούτο που αδυνατίζει!

Θα σας σώσει!

18 Οκτωβρίου 2019 12:36
Αυτό είναι το φρούτο που αδυνατίζει!

Αυτό είναι το φρούτο που αδυνατίζει! Ένα ρόδι (των 280 γραμμαρίων περίπου) καλύπτει σχεδόν το 50% των ημερήσιων αναγκών μας σε βιταμίνη C, ενώ παράλληλα είναι πολύ πλούσιο σε βιταμίνη K, σε φυλλικό οξύ, την αγαπημένη βιταμίνη των εγκύων, και βέβαια σε κάλιο. Αυτό το φρούτο περιέχει ίδια ποσότητα ζάχαρης με μια σοκολάτα (Video)

Όμως οι μοναδικές ιδιότητες του αγαπημένου φρούτου των Ολύμπιων θεών, και συμβόλου γονιμότητας και τύχης, δεν οφείλονται σε αυτές τις ουσίες. Μόλις μάθεις πόσο καλό κάνει στο σώμα σου το κουνουπίδι θα το τρως πιο συχνά!

Το ρόδι εμπεριέχει φαινολικές ουσίες με ισχυρότατη αντιοξειδωτική δράση, μερικές από τις οποίες δεν βρίσκονται πουθενά αλλού στη φύση, όπως για παράδειγμα οι πουνικαλαγίνες (υπάρχουν σε δύο μορφές, α και β).

undefined

Οι πουνικαλαγίνες φαίνεται να αποτελούν το «πρώτο βιολί» στην ευεργετική «συγχορδία» των ουσιών του ροδιού για την ανθρώπινη υγεία.

Παρ’όλα αυτά, δεν πρέπει ποτέ να ξεχνάμε πως η μέγιστη βιολογική δράση μιας τροφής προέρχεται από τη «συνέργεια» των συστατικών της και όχι απλώς από ένα συγκεκριμένο στοιχείο, όσο σημαντικό κι αν είναι αυτό. Έτσι, όπως τονίζει και ο κορυφαίος επιστήμονας Δρ. Ephaim Lansky, ο οποίος ασχολείται χρόνια με τις επιδράσεις του ροδιού στην ανθρώπινη υγεία, είναι μεγάλη αδικία να προσπαθεί κάποιος να εξισώσει τις αξίες του ροδιού με ένα συμπλήρωμα διατροφής που απλώς εμπεριέχει ελλαγικό οξύ, ένα μόλις από τα δεκάδες ευεργετικά συστατικά του ροδιού. 10+1 Σπιτικά γιατροσόφια που χρησιμοποιούσαν οι γιαγιάδες μας στο παρελθόν και κάνουν θαύματα μέχρι και σήμερα!

Το ρόδι, σύμμαχος κατά της παχυσαρκίας

Αρκετές μελέτες σε πειραματόζωα και σε κυτταρικές σειρές αποδεικνύουν την ευεργετική δράση συστατικών του ροδιού σε παραμέτρους που σχετίζονται άμεσα με την παχυσαρκία και είτε έχουν να κάνουν με το μεταβολισμό των λιποκυττάρων είτε με το φαινόμενο της ινσουλινοαντίστασης και της υπερινσουλιναιμίας, ένας φαύλος κύκλος που συχνά προβληματίζει πολλά παχύσαρκα άτομα.

undefined

Επιστημονική έρευνα σε παχύσαρκα άτομα έδειξε πως ο χυμός του ροδιού (120 ml καθημερινά για ένα μήνα) συνέβαλε στην αναστολή της περαιτέρω αύξησης βάρους, κάτι που δεν παρατηρήθηκε στα άτομα που κατανάλωναν εικονικό φάρμακο.

Οι μηχανισμοί, μέσω των οποίων τα συστατικά του ροδιού ενδέχεται να διαδραματίζουν θετικό ρόλο στην αντιμετώπιση της παχυσαρκίας, φαίνεται να αφορούν τρεις άξονες:

  • Την ανασταλτική δράση που έχουν σε ένα ένζυμο του παγκρέατος, την παγκρεατική λιπάση, με αποτέλεσμα την αυξημένη αποβολή λίπους μέσω των εκκρίσεων.
  • Την ανορεξιογόνο τους δράση (που δεν έχει ακόμα ερμηνευτεί απολύτως).
  • Τη θετική τους δράση στη χλωρίδα του εντέρου (δεκάδες μελέτες συνδέουν πλέον την κατάσταση της χλωρίδας του εντέρου και της ισορροπίας μεταξύ παθογόνων και ευεργετικών βακτηρίων του εντέρου με την παχυσαρκία).

Αυτό είναι το "βασιλικό" φρούτο που ρίχνει αμέσως την αρτηριακή πίεση!

Αυτό είναι το

Ταλαιπωρείστε από αρτηριακή πίεση και δεν ξέρετε τι άλλο να κάνετε; Μην απελπίζεστε! Βρήκαμε το το "βασιλικό" φρούτο που ρίχνει αμέσως την αρτηριακή πίεση!

Τα σύκα περιέχουν μεγάλες ποσότητες καλίου, το οποίο βοηθάει στη ρύθμιση της αρτηριακής πίεσης. Μελέτες έχουν δείξει ότι όσοι καταναλώνουν περισσότερο κάλιο, έχουν χαμηλότερη πίεση σε σχέση με τους υπόλοιπους. Τα λάθη που κάνουμε και αυξάνουμε την αρτηριακή μας πίεση!

Σήμερα δυστυχώς η πλειονότητα δεν καταναλώνει αρκετά φρούτα και λαχανικά, αλλά αντιθέτως καταναλώνει τρόφιμα με υψηλά ποσοστά νατρίου, όπως τα επεξεργασμένα τρόφιμα. Ο συνδυασμός χαμηλής κατανάλωσης τροφών πλούσιων σε κάλιο με την παράλληλη υψηλή πρόσληψη νατρίου μπορεί να οδηγήσει σε υπέρταση.

Αρτηριακή πίεση φρούτο

Ο καρπός του σύκου είναι σφαιρικός ή αχλαδόμορφος, ενώ ο φλοιός του έχει διάφορες αποχρώσεις (κίτρινο, πράσινο, σκούρο μοβ). Η σάρκα τους είναι μαλακή και γλυκιά ενώ το χρώμα της μπορεί να είναι από ανοιχτό ροζ έως σκούρο κόκκινο. Από τις γνωστότερες ποικιλίες σύκων είναι τα λεγόμενα «βασιλικά». Είναι μεγαλύτερα σε μέγεθος από τις υπόλοιπες ποικιλίες, ο φλοιός τους είναι πράσινος με μοβ ραβδώσεις, η σάρκα τους είναι κόκκινη και ωριμάζουν τον Αύγουστο. Γενικότερα, τα σύκα είναι ώριμα όταν ο φλοιός τους αποκτήσει το χαρακτηριστικό χρώμα της ποικιλίας στην οποία ανήκουν.

Αρτηριακή πίεση φρούτο

Βοηθούν στον έλεγχο του βάρους

Τα σύκα είναι πλούσια σε φυτικές ίνες, οι οποίες συμβάλλουν στην διατήρηση και τον έλεγχο του σωματικού βάρους. Ο λόγος είναι ότι επιβραδύνουν την πέψη και καθυστερούν την αποβολή των τροφών από το στομάχι μας, διατηρώντας για περισσότερη ώρα το αίσθημα του κορεσμού.

 

Ομορφιά & Υγεία

Ροή ειδήσεων

Share