Τρίτη, 18 Ιουνίου 2019

Τα σημάδια που θα σας δείξουν ότι κάτι δεν πάει καλά με την καρδιά σας!

Μεγάλη προσοχή!

14 Απριλίου 2019 12:59
Τα σημάδια που θα σας δείξουν ότι κάτι δεν πάει καλά με την καρδιά σας!

Τι είναι πιο σημαντικό από την υγεία; Όλοι πρέπει να γνωρίζουμε πώς μπορούμε να προστατευτούμε και να θωρακίσουμε τον οργανισμό μας! Το πιο σημαντικό από όλα είναι όμως να αναγνωρίζουμε ποια είναι τα σημάδια για την σωστή λειτουργία της καρδιάς!

Η ομάδα του Athensmagazine.gr θα σας παρουσιάσει τα σημάδια που θα σας δείξουν ότι κάτι δεν πάει καλά με την καρδιά σας! Να σας θυμίσουμε: Οι καθημερινές συνήθειες που κάνουν κακό στην καρδιά!

Δείτε τα 8 πιο συνηθισμένα προειδοποιητικά σημάδια του καρδιακού που δεν θα πρέπει να αγνοήσετε.

καρδιά

Πόνος που εξαπλώνεται προς το χέρι!

Καρδιά

Πολλοί άντρες βιώνουν αυτό το σύμπτωμα στο αριστερό χέρι ενώ οι γυναίκες και στα δύο χέρια. Κάποιες γυναίκες βιώνουν και ασυνήθιστο πόνο στον αγκώνα πριν πάθουν καρδιακό.

Αυτό συμβαίνει γιατί ο πόνος από την καρδιά μεταφέρεται προς την σπονδυλική όπου συνδέονται πολλά νεύρα και ο εγκέφαλος μπερδεύεται με αποτέλεσμα να νομίζει πως πονάει το χέρι.

2. Βήχας που δεν σταματάει

Ο επίμονος βήχας που παράγει ένα ροζ υγρό που περιέχει αίμα είναι πολύ συχνό σύμπτωμα καρδιακού.

Καρδιά

3. Πρησμένα πόδια

Όταν η καρδιά δεν λειτουργεί σωστά, υγρά από τα αγγεία διαρρέουν στους γύρω ιστούς και τα πόδια πρήζονται περισσότερο λόγω της βαρύτητας.

4. Έλλειψη όρεξης και αίσθημα ναυτίας

Ο λόγος είναι γιατί συσσωρεύονται υγρά γύρω από το συκώτι και τα έντερα με αποτέλεσμα να εμποδίζουν το πεπτικό σύστημα. Συνήθως αυτό το σύμπτωμα ακολουθείται από πόνο στην κοιλιά.

Καρδιά

5. Ακραία επίπεδα άγχους

Έρευνες δείχνουν πως όσοι βιώνουν έντονο άγχος για πολλά χρόνια είναι πιο επιρρεπείς σε καρδιακά.

Καρδιά

Να σας θυμίσουμε: Τα 10 σημάδια που φανερώνουν οτι υποφέρετε απο υπερβολικό άγχος!

6. Λιποθυμία

Όταν η καρδιά δεν στέλνει αρκετό αίμα, είναι πιθανό να πάθετε δύσπνοια ή να λιποθυμήστε για λίγο.

Δείτε ακόμα: Λιποθυμία: Δείτε τι πρέπει να κάνετε εκείνη τη στιγμή!

7. Το δέρμα γίνεται πιο χλωμό ή μελανιάζει

Αυτό συμβαίνει λόγω της μειωμένης ροής αίματος και είναι σημάδι πως η καρδιά δεν λειτουργεί σωστά.

8. Εξανθήματα

Έρευνες δείχνουν πως τα εκζέματα και τα εξανθήματα δείχνουν υψηλό κίνδυνο για καρδιακό.

Αυτές οι τροφές συμβάλλουν στην καλή λειτουργία της καρδιάς και ''καθαρίζουν'' τις αρτηρίες!

Καρδιά τροφές

Εάν ο στόχος σας είναι να αποκαταστήσετε ή να διατηρήσετε την υγεία της καρδιάς σας, τότε πρέπει να ξέρετε ότι υπάρχει μια ποικιλία τροφών που μπορεί να σας βοηθήσει να μειώσετε τη συσσώρευση πλάκας στις αρτηρίες, την αρτηριακή σας πίεση και τη φλεγμονή, δηλαδή τους κύριους “ενόχους” της καρδιαγγειακής νόσου. Αυτές οι τροφές θα σου ρίξουν την χοληστερίνη!

Όσον αφορά, λοιπόν, το πώς μπορείτε να καθαρίσετε τις αρτηρίες σας, πολλές από τις τροφές σε αυτήν τη λίστα περιέχουν καλά λιπαρά, αντιοξειδωτικά και διαλυτές φυτικές ίνες, που όχι μόνο κάνουν πολύ καλό στην καρδιά σας, αλλά συμβάλλουν και σε υγιές δέρμα, μαλλιά, στην παραγωγή καλών ορμονών, αλλά και στην καλύτερη απορρόφηση των θρεπτικών συστατικών από άλλες τροφές.

Η υψηλή χοληστερόλη τύπου LDL, η οποία είναι γνωστή και ως “κακή χοληστερόλη”, είναι μία από τις πιο βασικές αιτίες της αθηροσκλήρωσης, δηλαδή της συσσώρευσης σκληρής πλάκας στις αρτηρίες σας, η οποία οδηγεί σε στένωσή τους, εμποδίζει την ομαλή ροή του αίματος και καταλήγει συνήθως σε έμφραγμα του μυοκαρδίου, ή άλλη σοβαρή καρδιακή νόσο, ή εγκεφαλικό επεισόδιο.
Γι' αυτό είναι σημαντικό να γνωρίζετε εκείνες τις τροφές που θα σας βοηθήσουν να καθαρίσετε τις αρτηρίες σας και να προστατευθείτε από καρδιακές επιπλοκές.

Δείτε τις 10 κορυφαίες εξ' αυτών:
1. Δημητριακά ολικής αλέσεως
Η American Heart Association συνιστά την κατανάλωση τουλάχιστον έξι μερίδων δημητριακών ολικής αλέσεως την ημέρα. Το πλιγούρι βρώμης, το πίτουρο βρώμης, το κριθάρι και το πίτουρο ρυζιού είναι δημητριακά ολικής αλέσεως που περιέχουν μεγάλες ποσότητες διαλυτών φυτικών ινών, οι οποίες δεσμέυουν την περιττή χοληστερόλη στον οργανισμό σας και του επιτρέπει να την αποβάλλει από το σώμα σας. Τα δημητριακά ολικής αλέσεως θα σας δώσουν επίσης μαγνήσιο, το οποίο διαστέλλει τα αιμοφόρα αγγεία, διατηρώντας την πίεση του αίματος σας σε υγιή επίπεδα.

2. Φρούτα
Μερικά φρούτα περιέχουν επίσης διαλυτές φυτικές ίνες. Προσθέστε 4-5 μερίδες ημερησίως από μήλα, αχλάδια, μπανάνες, δαμάσκηνα ή πορτοκάλια στην διατροφή σας για να μειώσετε ακόμα περισσότερο την LDL χοληστερόλη στο αίμα σας. Αυτά τα φρούτα παρέχουν επίσης αρκετό κάλιο, το οποίο μπορεί να μειώσει τις επιπτώσεις του διαιτητικού νατρίου στην αρτηριακή πίεση.

Καρδιά τροφές

3. Λαχανικά
Τα λαχανικά περιέχουν ενώσεις που ονομάζεται φυτικές στερόλες, οι οποίες λειτουργούν με τον ίδιο τρόπο με τις διαλυτές φυτικές ίνες. Επιλέξτε 3-5 ημερήσιες μερίδες από έντονα χρωματισμένα λαχανικά (γλυκοπατάτες, μπρόκολο, καρότα κλπ). Τα λαχανικά περιέχουν κάλιο, αντισταθμίζει την αρνητική δράση του αλατιού στην υπέρταση. Επίσης, τα σκούρα πράσινα φυλλώδη λαχανικά, όπως το σπανάκι και το κατσαρό λάχανο, παρέχουν μαγνήσιο, το οποίο είναι σημαντικό για τη ρύθμιση της αρτηριακής πίεσης.

4. Όσπρια
Σημαντικές ποσότητες διαλυτών ινών θα βρείτε επίσης στα όσπρια. Προσπαθήστε να συμπεριλάβετε 3-4 μερίδες όσπρια την εβδομάδα. Συμπεριλάβετε φακές, φασόλια και ρεβίθια στη διατροφή σας για να μειώσετε την LDL χοληστερόλη. Οι 30 πιο υγιεινές τροφές που πρέπει να βάλεις γρήγορα στη διατροφή σου

5. Ψάρια
Τα λιπαρά ψάρια περιέχουν Ω-3 λιπαρά οξέα, τα οποία μπορούν να βοηθήσουν στη μείωση της φλεγμονής στις αρτηρίες σας. Η φλεγμονή είναι ένας από τους βασικούς αιτιολογικούς παράγοντες σχηματισμού πλάκας στις αρτηρίες σας. Προγραμματίστε τουλάχιστον 2 μερίδες από λιπαρά ψάρια (σολομός, ιππόγλωσσα, σκουμπρί, τόνος, πέστροφα κλπ) εβδομαδιαία στο διαιτητικό σας πλάνο.

6. Άπαχο κρέας
Χρειάζεστε 85-170 γραμμάρια πρωτεΐνης κάθε μέρα. Αποφύγετε το τηγάνισμα του κρέατος ή το υπερβολικό “καψάλισμά” του στα κάρβουνα. Περιορίστε όσο μπορείτε την κατανάλωση κόκκινου κρέατος, επειδή είναι πλούσιο σε κορεσμένα λιπαρά, τα οποία συμβάλλουν στον σχηματισμό πλάκας στις αρτηρίες σας.

7. Χαμηλής περιεκτικότητας σε λιπαρά (ή και και χωρίς λιπαρά) γαλακτοκομικά προϊόντα
Επιλέξτε τέτοιου τύπου γαλακτοκομικά προϊόντα επειδή περιέχουν ελάχιστα κορεσμένα λίπη. Τα γαλακτοκομικά προϊόντα παρέχουν επίσης ασβέστιο, το οποίο βοηθά στη ρύθμιση της πίεσης του αίματος και συμβάλλει στην καλύτερη λειτουργία του μυικού συστήματος. Δεν χρειάζεστε πάνω από 2-3 μερίδες γαλακτοκομικών προϊόντων την ημέρα.

8. Ξηροί καρποί
Οι ξηροί καρποί περιέχουν Ω-3 και Ω-6 λιπαρά οξέα, τα οποία βοηθούν στον καθαρισμό των αρτηριών, ενώ περιέχουν και αρκετό μαγνήσιο. Χρειάζεστε μόνο μια χούφτα την ημέρα, επειδή οι ξηροί καρποί είναι ταυτόχρονα πολύ πλούσια σε θερμίδες.

9. Έλαια
Τα καλά έλαια περιέχουν επίσης Ω-3 κ αι Ω-6 λιπαρά οξέα, τα οποία βοηθούν την πρόληψη του σχηματισμού πλάκας στις αρτηρίες. Τα υγιή έλαια περιλαμβάνουν το ελαιόλαδο, το ηλιέλαιο και το έλαιο από canola. Το ελαιόλαδο ενισχύει επίσης τα επίπεδα της HDL (καλής χοληστερόλης), η οποία βοηθά στη μείωση του σχηματισμού πλάκας στις αρτηρίες σας. Προτιμήστε αυτού του τύπου τα έλαια αντί για βούτυρο στο μαγείρεμα για να πάρετε τις απαραίτητες 2-3 μερίδες που χρειάζεστε κάθε μέρα.

10. Ροφήματα
Το νερό είναι πολύ βασικό και πρέπει κάθε μέρα να πίνετε τουλάχιστον 6-8 ποτήρια. Αποφύγετε, ωστόσο, χυμούς και επεξεργασμένα ποτά που περιέχουν πολύ ζάχαρη. Το μαύρο τσάι και το κόκκινο κρασί περιέχουν μεγάλες ποσότητες φλαβονοειδών, δηλαδή φυτοχημικών συστατικών που προστατεύουν τις αρτηρίες σας.

 

Ομορφιά & Υγεία

Ροή ειδήσεων

Share