Πέμπτη, 17 Οκτωβρίου 2019

Σας γονατίζουν οι αλλεργίες της άνοιξης; Βρήκαμε 10 τροφές για να τις νικήσετε!

30 Απριλίου 2017 10:03
Σας γονατίζουν οι αλλεργίες της άνοιξης; Βρήκαμε 10 τροφές για να τις νικήσετε!

Διαβάστε στο AthensMagazine.gr 10 τροφές για να καταπολεμήσετε τις αλλεργίες της άνοιξης

ΚΟΥΝΟΥΠΙΔΙ

Το κουνουπίδι ανακουφίζει από τα συμπτώματα της αλλεργίας επειδή περιέχει κερκετίνη, ένα φυσικό αντισταμινικό. Η κερκετίνη εμποδίζει την έκλυση ισταμίνης από το ανοσοποιητικό σύστημα που προκαλεί τα συμπτώματα της αλλεργίας. Είναι πολύ εύκολο να συμπεριλάβετε το κουνουπίδι στη διατροφή σας, τρώγοντάς το ως σαλάτα, ω-γκρατέν ακόμη και ωμό με διάφορα ντιπ που θα επιλέξετε.

ΛΙΠΑΡΑ ΨΑΡΙΑ
Τα DHA και EPA είναι δύο από τα ωμέγα-3 λιπαρά οξέα τα οποία έχει παρατηρηθεί ότι μειώνουν τις αλλεργικές αντιδράσεις. Τα ψάρια όπως οι σαρδέλες, ο σολομός και ο τόνος αποτελούν άριστες πηγές ωμέγα-3 λιπαρών τα οποία είναι πιο αποτελεσματικά εάν καταναλώνονται μέσω της διατροφής παρά σε μορφή συμπληρωμάτων.

ΛΑΧΑΝΙΔΕΣ
Οι λαχανίδες είναι πλούσιες σε καροτοειδή τα οποία επίσης έχει αποδειχθεί ότι αναστέλλουν την αύξηση της ισταμίνης. Πείραμα που πραγματοποιήθηκε με ποντίκια έδειξε ότι η μεγαλύτερη κατανάλωση καροτοειδών μπορεί να εμποδίσει την ανάπτυξη ορισμένων τροφικών αλλεργιών και να μειώσει την ένταση άλλων εποχιακών αλλεργιών. Δοκιμάστε τις λαχανίδες με όποιο τρόπο προτιμάτε καθώς πρόκειται για μια τροφή με υψηλή διατροφική αξία.

ΦΡΕΣΚΟ ΣΚΟΡΔΟ
Το φρέσκο σκόρδο, κι όχι βεβαίως αυτό σε σκόνη, έχει αποδειχθεί ότι ενδυναμώνει το ανοσοποιητικό σύστημα και καθιστά τον οργανισμό ισχυρότερο προκειμένου να αντιμετωπίσει τις διάφορες αλλεργικές αντιδράσεις. Προσθέστε φρέσκο σκόρδο σε σούπες και στα μακαρόνια για να αυξήσετε τα οφέλη στην υγεία σας. Μπορείτε επίσης να τα ψήσετε στο φούρνο και να τα αλείψετε στο ψωμί προσθέτοντας ρίγανη, φρέσκια ντομάτα κι ότι άλλο σας αρέσει.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Survivor: Αποκαλύπτουμε τι έκαναν οι γυναίκες και τρέλαναν τον Χρανιώτη. Τι θα δούμε σήμερα στο παιχνίδι...

ΠΡΑΣΙΝΟ ΤΣΑΙ
Όταν το πράσινο τσάι ετοιμάζεται με τον σωστό τρόπο, ανακουφίζει τον λαιμό. Τα αντισταμινικά που περιέχει μειώνουν τα συμπτώματα της αλλεργίας. Πιείτε ένα φλιτζάνι το πρωί για να αποφύγετε το ενοχλητικό φτάρνισμα ή προσθέστε το στο σπιτικό παγωτό και σε άλλα ροφήματα.

ΚΕΦΙΡ
Πρόκειται για ένα ρόφημα με βάση το γιαούρτι το οποίο περιέχει προβιοτικά τα οποία βοηθούν στην υγεία του εντέρου. Τα προβιοτικά του κεφίρ επίσης είναι χρήσιμα για την αντιμετώπιση της αλλεργίας στη γύρη καθώς τα καλά βακτήρια μειώνουν την αντίδραση του οργανισμού στους παράγοντες που προκαλούν φλεγμονές.

ΑΝΑΝΑΣ
Το τροπικό αυτό φρούτο τρώγεται με πολλούς τρόπους, ακόμη και με μπέικον στην πίτσα. Περιέχει βρομελίνη, ένα ένζυμο που μειώνει τις φλεγμονές σε κάποιες αλλεργίες και μειώνει τη φλεγμονή στη μύτη και στα ιγμόρεια.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Ειρήνη Κολιδά: Αποκαλύπτει τα μυστικά για να διατηρεί το κορμί της αλλά και το ποιος άντρας την ιντριγκάρει!

ΠΟΡΤΟΚΑΛΙΑ
Η βιταμίνη C είναι ένα ακόμη ισχυρό αντισταμινικό το οποίο απορροφάται καλύτερα μέσω της τροφής. Προσπαθήστε να τρώτε ένα μεγάλο πορτοκάλι την ημέρα τουλάχιστον την άνοιξη επειδή οι βιταμίνες και τα ιχνοστοιχεία απορροφώνται καλύτερα από τις φυσικές πηγές τους.

ΣΠΟΡΟΙ ΚΟΛΟΚΥΘΑΣ
Οι σπόροι κολοκύθας περιέχουν σημαντικές ποσότητες μαγνήσιου, πάνω από το 100% της ημερήσιας προτεινόμενης δόσης, και ανακουφίζει τους (βρόγχους) αεραγωγούς των πνευμόνων. Σύμφωνα με μια μελέτη, τα ζώα που είχαν χαμηλά ποσοστά μαγνησίου παρήγαγαν μεγαλύτερο ποσοστό των συμπτωμάτων που προκαλεί η ισταμίνη. Τους σπόρους κολοκύθας μπορείτε να τους προσθέσετε στο γιαούρτι, στα δημητριακά ή σε σαλάτες.

ΚΑΡΥΔΙΑ
Εάν είστε χορτοφάγος ή δεν σας αρέσει το ψάρι μπορείτε να προσθέσετε στη διατροφή σας τα καρύδια. Μια χούφτα καρύδια περιέχει τόσα ω-3 λιπαρά όσο και μια μερίδα σολομού.

Πηγή: Msn

 

Ομορφιά & Υγεία

Ροή ειδήσεων

Share