Τετάρτη, 15 Ιουλίου 2020

Μέσα σε ψωμί του τοστ έβαλε μπέικον και αυγό - Το αποτέλεσμα θα σας ξετρελάνει

Δοκιμάστε το

30 Μαΐου 2020 19:55
Μέσα σε ψωμί του τοστ έβαλε μπέικον και αυγό - Το αποτέλεσμα θα σας ξετρελάνει
Αρθρογράφος: Δανάη Πάλμου
ΔΑΝΑΗ ΠΑΛΜΟΥ

ΣΥΝΤΑΚΤΡΙΑ ATHENSMAGAZINE.GR

Follow us on Google News

Σε ποιον δεν αρέσουν τα αυγά και το μπέικον; Αν είστε λάτρεις αυτών έχουμε μια πολύ εύκολη και απλή συνταγή που θα λατρέψετε, και πρέπει να την δοκιμάσετε!

Αν έχετε βαρεθεί να τρώτε κάθε μέρα δημητριακά για το πρωινό σας, η αναζήτησή σας για την τέλεια συνταγή μόλις τελείωσε. Με αυγά και μπέικον μπορείτε να φτιάξετε μέχρι και μακαρόνια, αν και αυτή η συνταγή παρακάτω είναι το ίδιο ιδιαίτερη.

Στο παρακάτω βίντεο, ο αγαπημένος μας YouTuber YoYoMax12 δημιουργεί «φωλιές» με μπέικον και αυγό που δε θα αφήσουν κανέναν ασυγκίνητο.

Περιμένετε να "κάψει" το τηγάνι για να ρίξετε μέσα το αυγό σας; Μην το ξανακάνετε ποτέ!

Τα τηγανητά αυγά είναι ένα πιάτο αγαπημένο μικρών και μεγάλων, είναι έτοιμο στο λεπτό και είναι η πιο σωτήρια λύση όταν δεν έχεις προλάβει να μαγειρέψεις. Τι λάθος μπορεί να κάνεις σε ένα φαγητό που χρειάζεται το πολύ πέντε λεπτά για να ετοιμαστεί; Κι όμως, ακόμη και σε αυτό μπορείς να κάνεις λάθος. Ωστόσο, λάθος σχετικά με τα αυγά μπορούμε να κάνουμε ακόμη και στην αποθήκευσή τους, δείτε εδώ για ποιο λόγο δεν πρέπει να τα βάζετε στη θήκη του ψυγείου.

αυγά

Όλοι έχουμε συνηθίσει να ρίχνουμε ελαιόλαδο στο τηγάνι να περιμένουμε να κάψει και μετά να ρίχνουμε τα αυγά μας. Λάθος! Το τηγάνι θα πρέπει να είναι κρύο και το αυγό να σπάσει πολύ κοντά στην επιφάνεια του για να αποφευχθεί το σπάσιμο του κρόκου. Την επόμενη φορά λοιπόν που θα θέλετε να φάτε ένα πλούσιο English breakfast με τηγανητά αυγά ξέρετε τι πρέπει να προσέξετε.

Αν τρώτε τα βραστά αυγά σας σφιχτά, τότε σταματήστε το αμέσως!

Τα αυγά είναι από τις πιο θρεπτικές τροφές και πλούσιες σε πρωτεΐνη και αποτελεί ένα από τα βασικότερα στοιχεία μιας ισορροπημένης διατροφής. Όλα αυτά βέβαια αν καταναλωθούν με το σωστό τρόπο. Γιατί δεν παίζει ρόλο μόνο η προτίμηση μας στο πως θα καταναλωθεί ένα αυγό. Ποια η διαφορά όμως ανάμεσα σε ένα σφιχτό ή σε ένα μελάτο αυγό;

Τελικά τα αυγά και το μαγείρεμα τους δεν είναι τόσο απλό υλικό όσο νομίζαμε καθώς είναι πολλά αυτά που πρέπει να προσέξουμε, δείτε εδώ τι σημαίνει το διαφορετικό χρώμα στον κρόκο. Για ποιο λόγο όμως όλοι οι διατροφολόγοι προτείνουν να τρώμε τα αυγά μας όσο το δυνατόν λιγότερα σφιχτά;

Μια μελέτη έδειξε ότι το μαγείρεμα του αυγού μειώνει την περιεκτικτότητά του σε βιταμίνες Α κατά περίπου 17-20%. Το μαγείρεμα μπορεί επίσης να μειώσει σημαντικά την ποσότητα των αντιοξειδωτικών στα αβγά ακόμα και 6-18%.

αυγά

Όσο μικρότερος είναι ο χρόνος μαγειρέματος τόσο περισσότερο διατηρούνται τα θρεπτικά συστατικά
Συγκεκριμένα, έρευνες δείχνουν ότι όταν τα αυγά μαγειρεύονται για 40 λεπτά, μπορεί να χάσουν έως και το 61% της βιταμίνης D, σε σύγκριση με το 18% όταν γίνονται τηγανητά, ή βραστά για μικρότερο χρονικό διάστημα.

 

Γεύση & Συνταγές

Ροή ειδήσεων

Share