Πίνω και λίγη χλωρίνη να ξεπλύνω καμία αμαρτία, γιατί με την νηστεία δεν τα πήγα και πολύ καλά! UNCATEGORIZED
1.59 η άλλη και λέει θα ανάψω μια λαμπάδα ίσα με το μπόι μου! Κοπελιά ρεσώ το λένε ρεσώ! UNCATEGORIZED
Την Ροδάνθη την ψήφισαν οι φαν της Δαλάκα για να εχει μια αντάξια της να παιζει #survivorGR UNCATEGORIZED