Κρητικός: Σου περισσεύει λίγο αντηλιακό; Ροδάνθη: Mε τι δείκτη θέλεις 50 ή 20; #survivorGR UNCATEGORIZED
Αν είναι να στέλνουμε καλημέρα και να απαντάτε μετά από επτά ώρες να σας στέλνουμε κατευθείαν καληνύχτα! UNCATEGORIZED
Το καλύτερο Πάσχα το πέρασα μια χρονιά που έσκασε κροτίδα δίπλα μου και κουφάθηκα τελείως και τρεις ημέρες έτρωγα χωρίς να ακούω τις μ@@ιες που λέγανε στα οικογενειακά τραπέζια! UNCATEGORIZED