Σάββατο, 20 Απριλίου 2024

Θέλετε να επιβιβαστείτε γρήγορα στο αεροπλάνο; Σας έχουμε την λύση!

Δείτε εδώ τι πρέπει να κάνετε!

6 Νοεμβρίου 2019 20:30
Θέλετε να επιβιβαστείτε γρήγορα στο αεροπλάνο; Σας έχουμε την λύση!

Είστε από εκείνους που βαριέστε να περιμένετε στις ουρές για να μπείτε στο αεροπλάνο; Σας βρήκαμε έναν περίεργο αλλά χρήσιμο τρόπο για να επιβιβάζεστε πιο γρήγορα στο αεροπλάνο! Μάθαμε τι θα συμβεί αν δεν κλείσουμε το κινητό μας ενώ πετάμε με αεροπλάνο και μείναμε άφωνοι! Δεν πάει το μυαλό σας!

Το αεροδρόμιο Γκάτγουικ του Λονδίνου, που είναι το δεύτερο πιο πολυσύχναστο της χώρας, σε συνεργασία με γνωστή εταιρεία εφαρμόζουν δοκιμαστικά μια σειρά από πρακτικές που ενδέχεται να καταστήσουν τη διαδικασία επιβίβασης ταχύτερη.

Η αεροπορική εταιρεία και οι υπεύθυνοι του αεροδρομίου προτείνουν να παραχωρείται προτεραιότητα σε όσους κάθονται στις πίσω σειρές και στη συνέχεια να επιβιβάζονται όσοι βρίσκονται στις μπροστινές. Παράλληλα, εξετάζεται η επιβίβαση πρώτα όσων κάθονται στα παράθυρα, μετά εκείνων στη μέση και στην άκρη του διαδρόμου. Εφαρμόζοντας αυτές τις μεθόδους επιβίβασης εκτιμάται ότι θα μειωθεί ο χρόνος που χρειάζεται κανείς για να ανέβει στο αεροπλάνο. Ο μέσος χρόνος σε μια τυπική πτήση είναι περίπου 14 λεπτά!

Η δοκιμή θα διεξαχθεί τους επόμενους δύο μήνες στο Βόρειο Τερματικό στα αεροσκάφη Airbus A320. Οι επιβάτες με προτεραιότητα ή εκείνοι που χρειάζονται ειδική βοήθεια θα συνεχίσουν να επιβιβάζονται πρώτοι στα αεροπλάνα.

Για την περσινή χρονιά ο αερολιμένας Γκάτγουικ ήταν το χειρότερο ανάμεσα στα μεγάλα αεροδρόμια του Ηνωμένου Βασιλείου, καθώς οι αναχωρήσεις πτήσεων καθυστερούσαν κατά μέσο όρο 18 λεπτά, σύμφωνα με ανάλυση των δεδομένων της Αρχής Πολιτικής Αεροπορίας.

Αυτές είναι οι θέσεις που μπορείς να σωθείς αν πέσει το αεροπλάνο! (photos)

Η θυγατρική της KLM στην Ινδία tweetαρε για τις αεροπορικές θέσεις με το μικρότερο ποσοστό θνησιμότητας κι έγινε χαμός στα social media. Τρόμος: Διαλύθηκε αεροπλάνο κατά την προσγείωση λόγω ισχυρών ανέμων!

Σάλος στα social media προκλήθηκε όταν η θυγατρική της αεροπορικής εταιρείας KLM στην Ινδία ανέβασε στο λογαριασμό της στο twitter έρευνα σύμφωνα με την οποία τα ποσοστά θνησιμότητας σε περίπτωση αεροπορικής συντριβής είναι χαμηλότερα για τους επιβάτες που κάθονται στο πίσω μέρος του αεροπλάνου. Πτήση «θρίλερ» για αεροπλάνο στο βόρειο Αιγαίο: Αναγκαστική προσγείωση στο αεροδρόμιο της Μυτιλήνης!

«To ποσοστό θνησιμότητας των επιβατών που κάθονται στη μέση του αεροπλάνου κατά τη διάρκεια συντριβής είναι το υψηλότερο, σύμφωνα με μελέτες δεδομένων του περιοδικού «Time», έγραφε η KLM India στο twitter. Δες τι σημαίνει το μικρό τριγωνάκι πάνω από τις θέσεις στο αεροπλάνο!

«Το ποσοστό θνησιμότητας των επιβατών που κάθονται στις μπροστινές θέσεις είναι οριακά μικρότερο, ωστόσο είναι αρκετά μικρότερο για τα καθίσματα που βρίσκονται πίσω-πίσω», κατέληγε η συγκεκριμένη ανάρτηση.

Όπως ήταν φυσικό, προκλήθηκε σωρεία αντιδράσεων από τους χρήστες του δημοφιλούς μέσου κοινωνικής δικτύωσης, με την αεροπορική εταιρεία να εξαναγκάζεται να «κατεβάσει» το συγκεκριμένο «τιτίβισμα» και με νέο «tweet» αρκετές ώρες αργότερα να ζητήσει συγγνώμη από τους χρήστες των social media.

Αεροπλάνα: Γιατί δεν υπάρχουν αλεξίπτωτα για τους επιβάτες

Παρά το γεγονός ότι το αεροπλάνο θεωρείται το πιο ασφαλές μέσον, σε περίπτωση αεροπορικού ατυχήματος οι πιθανότητες να επιβιώσει κανείς δεν είναι και πάρα πολλές… Όταν το αλεξίπτωτο δεν ανοίγει! Οι συγκλονιστικές προσπάθειες ενός base jumper να σώσει τη ζωή του όταν δεν άνοιξε το αλεξίπωτο!

Οι έξοδοι κινδύνου, οι μάσκες οξυγόνου και τα σωσίβια είναι άχρηστα όταν πέφτει κανείς από τόσο μεγάλο υψόμετρο. Έτσι είναι εύλογο να αναρωτηθεί κανείς για ποιο λόγο οι αεροπορικές εταιρείες δεν φροντίζουν να έχουν αλεξίπτωτα στις πτήσεις, ώστε σε περίπτωση που το αεροπλάνο αρχίζει να πέφτει, να πηδήξουν όλοι οι επιβάτες έξω.

Όπως αναφέρει το Condé Nast Traveler, η πιο προφανής απάντηση είναι ότι οι επιβάτες δεν είναι εκπαιδευμένοι για να χρησιμοποιήσουν αλεξίπτωτο ή να προσγειωθούν με αυτό. Ακόμα και οι έμπειροι αλεξιπτωτιστές χρειάζονται μία προετοιμασία προκειμένου να προσγειωθούν. Ακόμα κι αν κάποιος είναι εκπαιδευμένος οι συνθήκες της πτήσης και το υψόμετρο δεν είναι ιδανικά για πτώση με αλεξίπτωτο.

Συγκεκριμένα τα 35.000 πόδια που είναι το υψόμετρο που πετούν τα αεροπλάνα είναι τριπλάσιο από το υψόμετρο από το οποίο πέφτουν συνήθως οι αλεξιπτωτιστές. Στο ύψος εκείνο η θερμοκρασία είναι 34 βαθμοί υπό το μηδέν και όποιος εκτεθεί σε τόσο χαμηλή θερμοκρασία θα παγώσουν απευθείας τα μάτια, το στόμα και η μύτη, ενώ οι πνεύμονες θα πάθουν απευθείας ζημιά.

Ακόμα κι αν το κρύο σε εκείνο το υψόμετρο δεν ήταν θανατηφόρο, η ταχύτητα με την οποία πηγαίνει το αεροπλάνο δεν θα επέτρεπε σε κανέναν να πέσει με αλεξίπτωτο.

Τέλος, υπάρχει και το πρακτικό κομμάτι, αφού όλα αυτά τα αλεξίπτωτα θα έδιναν επιπλέον βάρος στο αεροπλάνο.

Δείτε επίσης στο Athensmagazine.gr:

Σοκ: Αεροπλάνο έπεσε στην θάλασσα! (Video)

Που πάνε οι ακαθαρσίες από την τουαλέτα του αεροπλάνου;

Διαβάστε περισσότερα περίεργα θέματα στο AthensMagazine.gr

 

Funny-Περίεργα

Ροή ειδήσεων

Share