Τρίτη, 19 Μαρτίου 2024

Απίστευτη ιστορία: Ξεπέρασε το όριο του αλκοτέστ λόγω παγωτού!

Και όμως!

18 Αυγούστου 2019 14:16
Απίστευτη ιστορία: Ξεπέρασε το όριο του αλκοτέστ λόγω παγωτού!

Ένα παγωτό είναι ικανό να ανεβάσει το επίπεδο αλκοόλ στο αίμα! Και όμως είναι αλήθεια! Παγωτό με χοιρινό είναι η νέα μόδα!

Ακόμα και οι δικαστές του Πρωτοδικείου Μελβούρνης δεν μπορούσαν να το πιστέψουν, γι’ αυτό «κέρασαν» παγωτό τον «παράνομο», για να διαπιστώσουν του λόγου το αληθές.

Ο κύριος αποφάσισε να δροσιστεί μ’ ένα παγωτό, χωρίς, όμως, να γνωρίζει ότι την δροσιά θα την πλήρωνε κάπως, «τσουχτερά». Έτσι, μετά το παγωτό έβαλε μπροστά το αυτοκίνητο και ξεκίνησε κανονικά τον δρόμο του. Όταν τον σταμάτησε η αστυνομία λίγα μέτρα παρακάτω και τον υπέβαλε σε αλκοτέστ, το αποτέλεσμα του οποίου «τον έστειλε» στην κυριολεξία, αφού ήταν το ίδιο με το αποτέλεσμα που θα έδινε το αλκοτέστ για κάποιον που είχε καταναλώσει μερικά ποτηράκια.

Μάταια προσπαθούσε ο φτωχός να τους πει ότι δεν είχε πιει ούτε γουλιά, αλλά πώς να τον πιστέψουν οι αστυνομικοί όταν η ένδειξη στον μετρητή αλκοόλ έδειχνε μια πολύ διαφορετική ιστορία. Μετά από τις σχετικές νομικές διαδικασίες, η αστυνομία θεώρησε ότι εκείνο που θα ωφελήσει τον «παράνομο» οδηγό θα ήταν μία ειδική μηχανή που ακινητοποιεί το αυτοκίνητο αν ο οδηγός του έχει καταναλώσει οποιαδήποτε ποσότητα αλκοόλ.

Ο «παράνομος» οδηγός, όμως, επέμεινε και πήγε την υπόθεση στο δικαστήριο, ζητώντας να αφαιρεθεί η συγκεκριμένη συσκευή από το αυτοκίνητό του.

Στο δικαστήριο επανέλαβε ότι δεν είχε πιεί γουλιά εκείνη τη «δύσκολη» μέρα και οι δικαστές αποφάσισαν να κάνουν επιτόπια εξακρίβωση. Αφού πρώτα του έκαναν αλκοτέστ το οποίο έδειξε μηδενικό αποτέλεσμα, μετά του αγόρασαν το ένοχο παγωτό. Μετά από μια-δυό «μπουκιές», επανέλαβαν το αλκοτέστ και, ναι, ο «παράνομος» οδηγός είχε δίκιο, η μέτρηση του αλκοτέστ ήταν 0,018.

Η συσκευή ακινητοποίησης θα αφαιρεθεί με δικαστική απόφαση από το αυτοκίνητο του οδηγού και η αστυνομία έσπευσε να υπερασπιστεί τις συσκευές ακινητοποίησης, λέγοντας ότι μπορεί σ’ αυτή την περίπτωση να ήταν άδικη η τοποθέτησή της, αλλά αυτές οι μηχανές έχουν σώσει πολλές ζωές.

Έρχεται το παγωτό που… δεν λιώνει

Μια φυσική πρωτεΐνη που κάνει το παγωτό να μην λιώνει, ανακάλυψαν οι επιστήμονες. Τα 10 πιο περίεργα παγωτά που έχουμε δει ποτέ!

Η πρωτεΐνη κάνει το παγωτό πιο ανθεκτικό στην τήξη δεσμεύοντας τον αέρα, το λίπος και το νερό, και δημιουργώντας μια εξαιρετικά ομαλή συνοχή, που επιτρέπει στα παγωτά να παραμένουν παγωμένα για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα, ακόμη και σε ζεστές θερμοκρασίες.

Η πρωτεΐνη που ανακάλυψαν οι ερευνητές από τα Πανεπιστήμια του Εδιμβούργου και του Dundee, ονομάζεται BsIA και συνδέεται με το λίπος και τον αέρα για να σταματήσει το λιώσιμο (υγροποίηση) του παγωτού καθώς θα αυξάνεται η θερμοκρασία. Η BsIA είναι μια πρωτεΐνη υδατο-απώθησης, η οποία κρατά το παγωτό σαν ένα ωραίο παγωμένο κρεμώδες τζελ.

Οπως σημειώνουν, ένα σπιτικό παγωτό ή του εμπορίου περιέχει λίπος και νερό (σε κρέμα ή γάλα) ζάχαρη και ίσως μερικά αυγά. Η περιεκτικότητα σε νερό επηρεάζει τον ρυθμό της τήξης (περισσότερο νερό σημαίνει πιο αργή τήξη).

Οσο για τις θερμίδες, σύμφωνα με την ερευνητική ομάδα, το παγωτό θα μπορούσε να κατασκευάζεται με χαμηλότερα επίπεδα κορεσμένων λιπαρών και λιγότερες θερμίδες απ’ότι σήμερα. Τι θα σου συμβεί αν τρως καθημερινά παγωτό;

Μάλιστα, οι επιστήμονες εικάζουν ότι το παγωτό με αυτό το συστατικό θα μπορούσε να είναι διαθέσιμο στα επόμενα τρία με πέντε χρόνια.

Όπως σημειώνεται στο σχετικό δελτίο τύπου η εισηγητής της μελέτης, Cait MacPhee από το Πανεπιστήμιο του Εδιμβούργου (Σχολή Φυσικής και Αστρονομίας) δηλώνει: «Είμαστε ενθουσιασμένοι με τις δυνατότητες του νέου συστατικού για τη βελτίωση του παγωτού, τόσο για τους καταναλωτές, όσο και για τους κατασκευαστές».

Ο Dr Nicola Stanley-Wall από το Πανεπιστήμιο του Dundee δήλωσε με τη σειρά του: «Ήταν διασκεδαστικό που εργαζόμασταν για την εφαρμοσμένη χρήση μιας πρωτεΐνης που εντοπίστηκε αρχικά για πρακτικούς σκοπούς σε βακτήρια».

Funny-Περίεργα