Το παρκάρισμα έγινε παγίδα στην Σαντορίνη : Ήθελε θέση πάνω στο κύμα – Κόλλησε με το αυτοκίνητο στην άμμο (viral βίντεο)

Viral βίντεο από την Σαντορίνη ο ορισμός του «αυτό δεν πήγε καλά». Όλοι έχουμε ζήσει εκείνη τη δύσκολη στιγμή του καλοκαιριού, όπου φτάνεις στην παραλία, η ζέστη «χτυπάει κόκκινο», η θάλασσα σε καλεί σαν άλλη Σειρήνα, αλλά η εύρεση μιας θέσης στάθμευσης θυμίζει κάτι ανάμεσα σε σενάριο επιστημονικής φαντασίας και σύγχρονο άθλο. Η κατάσταση γίνεται ακόμη πιο περίπλοκη κατά τη διάρκεια των Σαββατοκύριακων, όταν η προσέλευση του κόσμου κορυφώνεται και οι ελεύθεροι χώροι γύρω από τις ακτές εξαφανίζονται πιο γρήγορα και από το παγωτό που λιώνει κάτω από τον καυτό ήλιο.
Σε μια τέτοια ακριβώς φάση απόλυτης απόγνωσης, ή ίσως υπερβολικής αυτοπεποίθησης, βρέθηκε ένας οδηγός ο οποίος αποφάσισε να πάει την έννοια του παρκαρίσματος «πρώτο τραπέζι πίστα» σε ένα εντελώς νέο επίπεδο. Αντί να χάσει χρόνο κάνοντας άσκοπους κύκλους στο λιόπυρι, επέλεξε να παρακάμψει κάθε γραπτό και άγραφο κανόνα οδικής συμπεριφοράς και κοινής λογικής.
Χωρίς να το πολυσκεφτεί, έστρεψε το τιμόνι του οχήματός του κατευθείαν προς την παραλία, οδηγώντας το με αυτοπεποίθηση πάνω στην αμμουδιά, σε απόσταση αναπνοής από τους έκπληκτους λουόμενους που εκείνη την ώρα απολάμβαναν τις βουτιές τους και την ηλιοθεραπεία τους.
Η κίνηση αυτή, αν και σίγουρα του εξασφάλισε μηδενικό περπάτημα μέχρι την ψάθα, δεν έμεινε απαρατήρητη από τους υπόλοιπους θαμώνες της παραλίας, οι οποίοι παρακολουθούσαν με κομμένη την ανάσα και αρκετή δόση χιούμορ το απίστευτο σκηνικό. Ένας από τους παρευρισκόμενους, μάλιστα, αποφάσισε να λειτουργήσει ως ο ανεπίσημος ρεπόρτερ της ημέρας. Έβγαλε το κινητό του τηλέφωνο και κατέγραψε σε βίντεο όλη την πορεία του αυτοκινήτου, ανεβάζοντας στη συνέχεια το στιγμιότυπο στους προσωπικούς του λογαριασμούς στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Δείτε επίσης:Τι ακριβώς συμβαίνει στη Σαντορίνη για μια φωτογραφία
Όπως συμβαίνει σχεδόν πάντα σε αυτές τις περιπτώσεις, η φύση είχε τα δικά της σχέδια και η «θεία δίκη» της παραλίας δεν άργησε να εμφανιστεί. Η τιμωρία για την παράνομη και άκρως εγωιστική στάθμευση ήρθε άμεσα και ήταν άκρως απολαυστική για τους θεατές. Όπως φαίνεται ξεκάθαρα στο βίντεο που έγινε γρήγορα viral, οι βαριοί τροχοί του αυτοκινήτου δεν κατάφεραν να δαμάσουν το μαλακό τερέν της ακτής, με αποτέλεσμα το όχημα να κολλήσει για τα καλά μέσα στην άμμο.
Η προσπάθεια του οδηγού να ξεφύγει από την παγίδα που ο ίδιος δημιούργησε, πρόσφερε ένα μοναδικό και δωρεάν θέαμα σε όσους βρίσκονταν εκεί, αποδεικνύοντας ότι το παρκάρισμα στην αμμουδιά είναι τελικά μια πολύ κακή ιδέα που πληρώνεται ακριβά, αν μη τι άλλο, σε επίπεδο κοινωνικής κατακραυγής και τρολαρίσματος.
Το πάθημα αυτού του οδηγού έγινε το απόλυτο μάθημα για όλους τους επίδοξους εξερευνητές των ακτών που βαριούνται να περπατήσουν. Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης πήραν «φωτιά» με χιλιάδες χρήστες να σχολιάζουν το βίντεο με άφθονο σαρκασμό και χιούμορ, υπενθυμίζοντας ότι η παραλία ανήκει στις πετσέτες, στις ξαπλώστρες και στα κάστρα στην άμμο, και σίγουρα όχι στα τετράτροχα οχήματα.






0 ΣΧΟΛΙΑ