Παρασκευή, 29 Μαρτίου 2024

OnZoom: Η νέα συνδρομητική πλατφόρμα για συναυλίες και παραστάσεις

Εισιτήρια θα μπορούν να διατίθενται για έως 1.000 άτομα

15 Οκτωβρίου 2020 11:21
OnZoom: Η νέα συνδρομητική πλατφόρμα για συναυλίες και παραστάσεις
Από ATHENSMAGAZINE TEAM

Μια νέα πλατφόρμα που θα επιτρέπει σε μεγάλο αριθμό ανθρώπων να παρακολουθούν διαδικτυακά με εισιτήριο μουσικές και άλλες καλλιτεχνικές εκδηλώσεις δημιουργεί η δημοφιλής πλέον παγκοσμίως (και στην Ελλάδα) εταιρεία Zoom.

Να αναφέρουμε ότι εισιτήρια θα μπορούν να διατίθενται για έως 1.000 άτομα που θα θέλουν να παρακολουθήσουν online μία συναυλία, μία παράσταση ή κάποια άλλη εκδήλωση. Διαβάστε στο Athensmagazine.gr για τη νέα παράσταση που θα κάνει πρεμιέρα στις 16 Οκτωβρίου στο Παλλάς.

Το OnZoom θα δοκιμαστεί αρχικά (σε έκδοση beta) στις ΗΠΑ, με τιμές εισιτηρίου έως 50 δολάρια, ανάλογα με την εκδήλωση. Τη νέα πλατφόρμα ήδη στηρίζουν εταιρείες που θέλουν να παρέχουν μέσω αυτής εργαστήρια και σεμινάρια σε πελάτες τους.

Από κει και πέρα να τονίσουμε ότι παρά τη θεαματική μεγέθυνση των χρηστών του, ένα μεγάλο μέρος των χρηστών του Zoom χρησιμοποιεί μέχρι στιγμής δωρεάν την πλατφόρμα του.

Το Zoom, σύμφωνα με τους αναλυτές, διαβλέπει ότι εξαιτίας του κορωνοϊού έχει δημιουργηθεί -λόγω του φόβου των ανθρώπων και του περιορισμού των συναθροίσεων- ένα εμπορικό κενό στην αγορά του πολιτισμού και προσπαθεί να το καλύψει διαδικτυακά, αποκομίζοντας κέρδος.

«Οι άνθρωποι ήδη κάνουν επί πληρωμή online μαθήματα γιόγκα και ρέικι ή παίρνουν ιατρικές συμβουλές μέσω βιντεοδιασκέψεων. Πολλοί ενθουσιάζονται με την ιδέα να μπορούν να κάνουν κάτι ανάλογο σε μεγαλύτερη κλίμακα, θεωρώντας ότι η αγορά για κάτι τέτοιο μπορεί να είναι πολύ μεγαλύτερη», δήλωσε στο BBC ο Τζόζεφ Έβανς, επικεφαλής τεχνολογίας της εταιρείας αναλύσεων Enders Analysis.

«Ένα μεγάλο ερωτηματικό είναι βέβαια τι θα συμβεί όταν τα πράγματα επιστρέψουν στην κανονικότητα σε βάθος χρόνου. Θα υπάρχει ακόμη ζήτηση για όλες αυτές τις κάθε είδους βιντεοδιασκέψεις και online εκδηλώσεις; Πάντως, ακόμη κι αν υπάρχει μία μικρή πιθανότητα να βρεθεί μία μεγάλη αγορά εκεί έξω, μπορεί να αξίζει τον κόπο», πρόσθεσε.

Τέλος ο δωρεάν δοκιμαστικός μήνας στο Netflix

Το Netflix free trial ετοιμάζεται να ανακοινώσει τα οικονομικά αποτελέσματα και τους συνδρομητές του για το τρίτο τρίμηνο του 2020, με τις προβλέψεις να λένε ότι για πρώτη φορά θα ξεπεράσει τα 200 εκατομμύρια λογαριασμών παγκοσμίως.

Παράλληλα όπως έγινε γνωστό η πλατφόρμα δεν προσφέρει πλέον το free trial τους ενός μήνα στους νέους χρήστες, όπως έκανε παραδοσιακά από την αρχή της λειτουργίας της.

«Οι δωρεάν δοκιμές δεν είναι διαθέσιμες. Μπορείτε να εγγραφείτε και να εκμεταλλευτείτε όλα όλα όσα έχει να σας προσφέρει το Netflix. Δεν υπάρχουν συμβόλαια, χρεώσεις ακύρωσης και δεσμεύσεις. Έχετε την ελευθερία να αλλάξετε πλάνο και να να ακυρώσετε τη συνδρομή σας οποιαδήποτε στιγμή το αποφασίσετε», αναφέρει πλέον η επίσημη ιστοσελίδα.

Πίσω στον Αύγουστο το Netflix προσέφερε κάποιους από τους τίτλους του δωρεάν ακόμα και σε αυτούς που δεν ήταν συνδρομητές της υπηρεσίας. Ανάμεσα σε αυτό το περιεχόμενο ήταν το Bird Box αλλά και επεισόδια του Stranger Things.

Στο πεδίο του streaming με τον τεράστιο ανταγωνισμό αυτή την εποχή, το Disney Plus προσέφερε αρχικά μία δωρεάν δοκιμαστική περίοδο επτά ημερών, αλλά τη σταμάτησε τον Αύγουστο, ενώ το HBO Max διατηρεί τη μία εβδομάδα δωρεάν. To Prime Video της Amazon που είναι διαθέσιμο εδώ και καιρό στην Ελλάδα διατηρεί προς το παρόν το free trial για ένα μήνα.

 

Τεχνολογία

Ροή ειδήσεων

Share