Τετάρτη, 19 Φεβρουαρίου 2020

Η WhatsApp αποκλείει λογαριασμούς από 1η Φεβρουαρίου!

Τι συνέβη;

29 Ιανουαρίου 2020 12:12
Η WhatsApp αποκλείει λογαριασμούς από 1η Φεβρουαρίου!

Σε τρεις ημέρες η WhatsApp αρχίζει να αποκλείει χρήστες της. Από 1η Φεβρουαρίου χιλιάδες χρήστες δεν θα έχουν πρόσβαση στη διάσημη εφαρμογή. Ωστόσο, σοβαρό πρόβλημα αντιμετώπισαν εχθές οι χρήστες του Facebook!

Η WhatsApp που ανήκει στη Facebook ανακοίνωσε ότι θα σταματήσει να υποστηρίζεται από συγκεκριμένες εκδόσεις λειτουργικών Windows, Android και iOS από την 1η Φεβρουαρίου. Σύμφωνα με την εταιρεία οι συσκευές που δεν θα υποστηρίζουν πλέον το WhatsApp είναι τα iphones με IOS 8 και τα Android με έκδοση 2.3.7. Για να μπορέσουν να το αποφύγουν οι χρήστες θα πρέπει να κάνουν αναβάθμιση στα λειτουργικά των κινητών τους τηλεφώνων.

Σοκ στους χρήστες του Instagram: Σάλος από τη νέα αλλαγή!

Σοκ επικρατεί στους χρήστες του Instagram καθώς μία ακόμη αλλαγή έρχεται στο διάσημο μέσο κοινωνικής δικτύωσης. Επίσης, μια ακόμα αλλαγή είχε έρθει το προηγούμενο διάστημα στο δημοφιλές social media.

Πριν από λίγο καιρό, οι συντελεστές της θέλησαν να βάλουν βίντεο, με αποτέλεσμα να δημιουργηθεί το IGTV. Όμως, αυτό αναμένεται να αποτελέσει άμεσα παρελθόν, έπειτα από περίπου δύο χρόνια λειτουργίας. Ο λόγος; Σχεδόν κανείς δεν το χρησιμοποιεί, άρα δεν υπάρχει λόγος να υπάρχει.

10+1 τρόποι για να εκτοξευθεί η δημοτικότητά σας στο Instagram στα ύψη!

undefined

Οι λογαριασμοί στο Instagram είτε προσωπικοί είτε επαγγελματικοί δεν είναι εύκολο να φτάσουν και ύστερα να κρατηθούν στην κορυφή, όπως εξίσου δύσκολο είναι να αποκτήσεις αρκετούς followers αλλά και να τους αυξήσεις! Και μιας και το Instagram ανακοίνωσε πως θα μπλοκάρει τις φωτογραφίες που έχουν υποστεί photoshop σαν να δυσκολεύουν λίγο παραπάνω τα πράγματα ειδικά για τις influencers που προτιμούν τις "πειραγμένες" φωτογραφίες.

Επειδή όμως τίποτα δεν είναι ακατόρθωτο, το Athensmagazine.gr έχει για εσένα 10+1 τρόπους για να εκτοξεύσεις τη δημοτικότητα σου στα ύψη αλλά και τον αριθμό των followers σου.

Δημιούργησε IGTV

Το IGTV είχε την τιμητική μου την προηγούμενη δεκαετία και για το 2020 περιμένουμε να δούμε πολλά περισσότερα brands να γίνονται δημιουργικά με το βίντεο τους στο Instagram. Ο Jon Youshaei, που ασχολείται με το marketing και το instagram, δήλωσε ότι η συγκεκριμένη πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης, προσπαθεί να βοηθήσει μικρές ή μεγάλες επιχειρήσεις ν’ αυξήσουν το πελατολόγιό τους.

Η κορυφαία πρόβλεψή μας για το IGTV το 2020 είναι ότι όλο και περισσότερα brands θ’ αρχίσουν να το χρησιμοποιούν, για να προμοτάρουν το περιεχόμενό τους και οι θεατές θα μετατραπούν σε followers καθώς συντονίζονται για κάθε νέο επεισόδιο. Για να εκμεταλλευτείς αυτή την τάση, ο Jon προτείνει να έχεις ένα “επαναλαμβανόμενο θέμα και στυλ που μπορεί να περιμένει το ακροατήριό σου σε κάθε επεισόδιο”.

Εργασία με micro – influencers

Εάν επιθυμείς να προσεγγίσεις νέο ακροατήριο, οι συνεργασίες σου στο Instagram με influencers πρέπει να είναι συχνές και επιλεκτικές. Με μέσο ποσοστό συμμετοχής 3,21% σε σχέση με το 1,5% σε όλα τα κοινωνικά δίκτυα, η συνεργασία με influencers είναι ένα πραγματικό πλεονέκτημα για τα brands που επιθυμούν να αναπτυχθούν στο Instagram.

Γράψε πιο μεγαλες λεζάντες στις αναρτήσεις σου

Εάν θέλεις να αποκτήσεις περισσότερους followers στο Instagram, ήρθε η ώρα να γίνει πιο εκτενής ο λόγος σου. Η μεγαλύτερη τάση για το 2020 είναι η αυθεντικότητα, με μακροσκελείς λεζάντες που επιτρέπουν στο ακροατήριό σου να μάθει περισσότερα για εσένα και το brand σου.

Προσοχή ποιους (παρ)ακολουθείς

Αυτό είναι ένα μείζον Instagram hack για ν’ αυξήσεις τους followers σου. Το Instagram σού προτείνει εταιρείες με βάση τα ενδιαφέροντά σου και αντίστοιχα κάνει και για το δικό σου λογαριασμό. Με αυτή τη διαδικασία, ο αλγόριθμος του Instagram μπορεί να φιλτράρει τα άτομα που θα τα ενδιέφεραν να σε ακολουθήσουν. Επιπλεόν, μπορείς να εντοπίσεις μερικούς από τους ανταγωνιστές της εταιρείας σου.

Αντιμετώπισε το προφίλ σου στο Instagram σαν να είναι η αρχική σου σελίδα

Το feed σου είναι το πρώτο πράγμα που πρέπει να προσέχεις για να προσελκύσεις τους ανθρώπους να πατήσουν το κουμπί “Follow”. Όταν κάποιος επισκέπτεται το προφίλ σου στο Instagram, θα αποφασίσει σε δευτερόλεπτα εάν θα ακολουθήσει ή όχι την επιχείρησή σου. Πώς παίρνουν αυτή την απόφαση; Με γρήγορo scroll στο feed σου, διαβάζοντας το bio σου, ή κάνοντας κλικ στις ιστορίες σου.

Προσπάθησε να χρησιμοποιείς ομοιόμορφα φίλτρα, Instagram stories templates και ωραίες ποιοτικά εικόνες για να κάνεις το κοντέρ των ακολούθων σου να πάρει φωτιά.

Instagram

Δημοσίευσε περισσότερα βίντεο στο feed σoυ

Το βίντεο είναι το μέλλον του Instagram. Το IGTV είναι εξαιρετικά συναρπαστικό και, χάρη σε μερικές πρόσφατες αλλαγές, συνδέεται στενότερα με το Instagram, οπότε είναι εύκολο να “κολλήσει” το κοινό του Instagram με το περιεχόμενο του IGTV. Επιπλέον, το περιεχόμενο βίντεο τείνει να τραβήξει περισσότερους ανθρώπους στο feed σου. Χάρη στη νέα λειτουργία προεπισκόπησης του IGTV , είναι ακόμη πιο εύκολο να διπλασιάσεις τις προσπάθειές σου και ν’ αξιοποιήσεις στο έπακρο το περιεχόμενο του βίντεο.

Μοιράσου περισσότερες selfies με το κοινό σου

Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι το Instagram εξακολουθεί να είναι μία κοινωνική πλατφόρμα. Και οι άνθρωποι θέλουν να ακολουθήσουν λογαριασμούς με τους οποίους μπορούν να σχετίζονται, ανεξάρτητα από το αν πρόκειται για brands ή influencers.

Επομένως, θα ήταν καλό να ανανεώνεις πιο συχνά το περιεχόμενό σου και να ανεβάζεις πράγματα που το κοινό σου θα αισθάνεται οικία και θα μπορούσε να ταυτιστεί, αν θέλεις να αποκτήσεις περισσότερους ακόλουθους στο Instagram.

Προώθησε το περιεχόμενό σου στο Instagram σε άλλες πλατφόρμες

Αν θέλεις να αποκτήσεις περισσότερους ακόλουθους στο Instagram, ήρθε η ώρα να σκεφτείς τη στρατηγική ως μέρος του μάρκετινγκ σου και να εξετάσεις πώς μπορείς να εξελιχθείς εκτός της εφαρμογής Instagram. Σκέψου πώς τα άλλα “κανάλια” μάρκετινγκ – όπως ο ιστότοπός σου, το Twitter, το Facebook, το YouTube και το Pinterest – μπορούν να οδηγήσουν το κοινό σου στη σελίδα σου στο Instagram.

Κάποιες ιδέες θα μπορούσαν να είναι να “καλείς” άλλο κόσμο να κάνει like στο λογαριασμό σου, να προσθέσεις Email Marketing Campaigns ή να προσθέσεις στο site σου – εάν έχεις εννοείται – το plugin του Instagram.

Δημιούργησε ένα φίλτρο Instagram Stories για το brand σου

Η “Augmented Reality,”, ή το AR είναι πολύ σημαντικό στο χώρο του Instagram γιατί βοηθάει να αυξηθούν οι ακόλουθοί σου γρήγορα.

Τα φίλτρα με τα χαριτωμένα αυτιά κουταβιών ή φίλτρα καρδιάς στις ιστορίες Instagram, έχουν πλέον εξελιχθεί σε μια ολόκληρη βιβλιοθήκη χιλιάδων φίλτρων που ευθυγραμμίζουν το περιεχόμενο των ιστοριών σας. Έχουμε δει τα δημιουργικά φίλτρα AR Instagram Stories από μάρκες όπως Kylie Cosmetics, Rihanna, Gucci Beauty, Adidas και Vogue. Το φίλτρο πρέπει να είναι κοινόχρηστο, διασκεδαστικό, να συμπεριλαμβάνει την επωνυμία σας.

Συνεργάσου με φοβερά brands

Η δύναμη μιας συνεργασίας ή μιας καμπάνιας για την επιχείρησή σου είναι τεράστια! Όταν ένας χρήστης του Instagram ανακαλύψει το προφίλ σου μέσω μιας προσπάθειας συν-μάρκετινγκ, είναι πιθανό να χτυπήσει το κουμπί Follow, αν έχει παρόμοια ενδιαφέροντα.

Επιπλέον, οι καμπάνιες συν-μάρκετινγκ δεν χρειάζονται να είναι περίπλοκες ή δαπανηρές! Αυτό που είναι πιο σημαντικό είναι με ποιον συνεργάζεσαι. Θέλεις να βεβαιωθείς ότι θα έχεις μια αμοιβαία επωφελή συνεργασία και ότι και τα δύο ακροατήρια θα επωφεληθούν το ίδιο από τις προσπάθειες συνεργασίας σου.

Χρησιμοποιήσε ένα hashtag για να δημιουργήσεις μια κοινότητα στο Instagram

Τα επώνυμα hashtags του Instagram είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να διευρύνεις το όνομα της επιχείρησής σου, να βρεις περιεχόμενο που δημιουργήθηκε για εσένα από τους ακόλουθούς σου, να δημιουργήσεις μια κοινότητα γύρω από την επιχείρησή σου και να προσελκύσεις νέους πελάτες.

Το hashtag πρέπει να είναι μοναδικό στην επιχείρησή μοναδικό. Μπορεί να είναι τόσο απλό όσο το όνομα της εταιρείας σου ή το όνομα ενός από τα προϊόντα σου. Ακόμα, μπορεί να είναι ένα hashtag που δεν έχει καμία σχέση με το brand σoυ, αλλά να έχει να κάνει με την ταυτότητα της επωνυμίας σου. Ένα καλό παράδειγμα είναι το #WellTravelled hashtag της Herschel, το οποίο χρησιμοποιεί το παγκόσμια brand αξεσουάρ για να ενθαρρύνει τους followers να ανεβάσουν φωτογραφίες των περιπέτειών τους σε όλο τον κόσμο.

TAGS
 

TECH

Ροή ειδήσεων

Share