Σάββατο, 20 Απριλίου 2024

Ανακάλυψη σοκ από τη NASA: Εντοπίστηκε ηλιακό σύστημα με πλανήτες σαν τη Γη!

Τελικά δεν είμαστε μόνοι!

1 Σεπτεμβρίου 2019 10:16
Ανακάλυψη σοκ από τη NASA: Εντοπίστηκε ηλιακό σύστημα με πλανήτες σαν τη Γη!

H NASA προχώρησε σε μία απίστευτη αποκάλυψη αναζωπυρώνοντας τις ελπίδες για εξωγήινη ζωή – Το τηλεσκόπιο Κέπλερ με την βοήθεια της Google εντόπισε ένα νέα ηλιακό σύστημα το οποίο μοιάζει με το δικό μας.Η NASA προειδοποιεί: Τεράστιος αστεροειδής θα περάσει κοντά από την Γη! (Video)

H ανακάλυψη δύο νέων πλανητών γύρω από τον Kepler-90, ένα αστέρι σαν το δικό μας Ήλιο, 2.545 έτη φωτός μακριά από τη γη, δείχνει ότι υπάρχει ένα ηλιακό σύστημα που έχει έχει ακριβώς όσους πλανήτες έχει το δικό μας.

Απίστευτες ανακαλύψεις από την NASA! Η NASA σε συνέντευξη Τύπου αποκάλυψε ότι ανακαλύφθηκε ένα νέο ηλιακό σύστημα με τόσους πλανήτες όσους διαθέτει και το δικό μας.

Ειδικότερα, η ανακάλυψη δύο νέων πλανητών γύρω από τον Kepler-90 – ένα αστέρι σαν το δικό μας Ήλιο που είναι γνωστός – 2.545 έτη φωτός μακριά από τη Γη, σημαίνει ότι εκεί υπάρχει ένα ηλιακό σύστημα παρόμοιο με το δικό μας με πλανήτες σαν την Γη.

Το αστέρι και το ηλιακό του σύστημα ήταν ήδη γνωστά. Η σπουδαία ανακάλυψη ήρθε όταν οι αστρονόμοι βρήκαν τους δύο νέους κόσμους, με τη χρήση της τεχνολογίας τεχνητής νοημοσύνης της Google. Το κύριο επιστημονικό εργαλείο του τηλεσκοπίου είναι ένα φωτόμετρο καταγράφει διαρκώς τη φωτεινότητα 145.000 άστρων του Γαλαξία.

Μάλιστα, ο Πολ Χερτζ, διευθυντής του Τμήματος Αστροφυσικής της NASA στην Ουάσινγκτον, παραδέχθηκε ότι οι επιστήμονες δεν είχαν μέχρι σήμερα τα κατάλληλα «εργαλεία» για μια τέτοια ανακάλυψη.

Το ηλιακό σύστημα απέχει 2.500 έτη φωτός από τη Γη, γεγονός που αποκλείει το ταξίδι εκεί στο εγγύς μέλλον. Ωστόσο, στη NASA συνεχίζουν να μελετούν για ύπαρξη πιθανής εξωγήινης ζωής στους οκτώ πλανήτες του Kepler-90. Ωστόσο, ακόμα και αυτό φαντάζει απίθανο, καθώς οι πλανήτες είναι σε πολύ κοντινή απόσταση από τον ήλιο τους, με τη θερμοκρασία να ξεπερνά τους 800 βαθμούς Φάρεναϊτ, που σημαίνει ότι δεν μπορεί να υπάρχει ζωή εκεί με τη μορφή που ξέρουμε.

Η NASA κάλεσε σε έκτακτη συνέντευξη Τύπου σήμερα (14.12.2017) τονίζοντας ότι θα κάνει μία μεγάλη αποκάλυψη, διεγείροντας με αυτόν τον τρόπο την περιέργεια όλων.

Η διαστημική υπηρεσία τόνισε ότι θα ανακοινώσει μια «σημαντική ανακάλυψη» που έκανε το τηλεσκόπιο Κέπλερ, χωρίς ωστόσο να κάνει κάτι παραπάνω γνωστό.. Πρόκειται για το τηλεσκόπιο, το οποίο είναι αναζητά εξωπλανήτες που είναι πιθανό να φιλοξενούν οποιαδήποτε μορφή ζωής, ενδεχομένως και ειδών εξελιγμένων εξίσου ή και περισσότερο από τον άνθρωπο.

Και η Google «έβαλε το χεράκι της»

Σύμφωνα με την ενημέρωση από τη Nasa, η μεγάλη ανακάλυψη επιτεύχθηκε με τη βοήθεια του προγράμματος τεχνητής νοημοσύνης της Google, η οποία ανέλυσε τα δεδομένα που συνέλεξε το Κέπλερ και παρουσίασε τα απρόσμενα αποτελέσματα. Στο πρόγραμμα συνεργασίας μετέχουν τέσσερις κορυφαίοι επιστήμονες της NASA και ο στόχος είναι να επιτυγχάνεται η ανάλυση των «πληροφοριών» στο συντομότερο δυνατό χρόνο, ώστε να επισπευστεί η αποστολή.

Το μέγεθος μερικών εκ των πλανητών που μοιάζουν με τη Γη και ανακαλύφθηκαν από το τηλεσκόπιο Κέπλερ

Η αρχή του «ταξιδιού»

Το Κέπλερ άρχισε την αναζήτηση πιθανών «κατοικήσιμων πλανητών» το 2009. Τότε οι επιστήμονες δεν είχαν την παραμικρή ιδέα για το πλήθος των εξωπλανητών που μπορεί να μοιάζουν με τη Γη. Το πρώτο σκέλος της αποστολής του ολοκληρώθηκε το 2012.

Ωστόσο, τα αποτελέσματα ήταν τόσο εντυπωσιακά, που το 2014 χρηματοδοτήθηκε νέα, πολύ μεγαλύτερη αποστολή.

Βρέθηκε υπερ-Γη που πιθανώς είναι φιλόξενη για ζωή! (Video)

Το τηλεσκόπιο της NASA έκανε μια τρομερή ανακάλυψη αφού βρήκε μια υπερ-Γη που πιθανώς είναι φιλόξενη για ζωή! Μάλιστα, ο εξωπλανήτης GJ357d, στην κατεύθυνση του αστερισμού της Ύδρας!

Έχει μέγεθος περίπου διπλάσιο του δικού μας πλανήτη και εξαπλάσια μάζα, είναι πιθανό να διαθέτει συνθήκες φιλόξενες για ζωή, ακόμη και νερό στην επιφάνεια του, κάτι που πάντως θα πρέπει να επιβεβαιωθεί στο μέλλον. Είναι ο πρώτος πιθανώς κατοικήσιμος εξωπλανήτης που ανακαλύπτεται από το TESS.

Η διεθνής ομάδα επιστημόνων, που έκανε τη σχετική δημοσίευση στο περιοδικό αστρονομίας και αστροφυσικής "Astronomy & Astrophysics", βρήκε ότι ο GJ357d χρειάζεται σχεδόν 56 μέρες για μια πλήρη περιφορά γύρω από το άστρο του (αυτή είναι η διάρκεια του έτους του), κινούμενος περίπου στο ένα πέμπτο της απόστασης της Γης από τον Ήλιο. Η σύνθεση του είναι προς το παρόν άγνωστη.

Η Ντιάνα Κοσακόφσκι του γερμανικού Ινστιτούτου Αστρονομίας Μαξ Πλανκ στη Χαϊδελβέργη δήλωσε ότι «ο GJ357d δέχεται περίπου την ίδια ποσότητα αστρικής ενέργειας από το άστρο του, με αυτή που δέχεται ο 'Αρης από τον Ήλιο. Αν αυτός ο πλανήτης έχει πυκνή ατμόσφαιρα, κάτι που θα χρειασθεί περαιτέρω μελέτες για να προσδιορισθεί, θα μπορεί να παγιδέψει αρκετή θερμότητα για να ζεστάνει τον πλανήτη και παράλληλα να επιτρέψει την ύπαρξη νερού στην επιφάνεια του».

Μαζί με τον εν λόγω εξωπλανήτη, βρέθηκαν άλλοι δύο, ο GJ357b, ένας πλανήτης περίπου 22% μεγαλύτερος από τη Γη, ο οποίος κινείται υπερβολικά κοντά στο μητρικό άστρο του, έχοντας θερμοκρασία περίπου 254 βαθμών Κελσίου στην επιφάνεια του (γι' αυτό χαρακτηρίσθηκε «καυτή Γη»), καθώς και ο GJ357c, τουλάχιστον τρεισήμισι φορές μεγαλύτερος από τη Γη και με πιθανή θερμοκρασία 127 βαθμών, σύμφωνα με τη NASA.

Οι τρεις εξωπλανήτες κινούνται γύρω από το άστρο GJ357, ένα νάνο που έχει το ένα τρίτο του μεγέθους και της μάζας του Ήλιου μας, ενώ είναι κατά 40% ψυχρότερος.

Τεχνολογία