Πέμπτη, 12 Δεκεμβρίου 2019

Tips για όλες τις νοικοκυρές: Πως να μην μαυρίζουν τα κομμένα φρούτα!

Για να μην πετάξεις τίποτα!

4 Σεπτεμβρίου 2019 12:26
Tips για όλες τις νοικοκυρές: Πως να μην μαυρίζουν τα κομμένα φρούτα!

Σας έχει τύχει να φτιάχνεται μια φρουτοσαλάτα και τα φρούτα σας να έχουν μαυρίσει πριν καν την ετοιμάσετε; Το μαύρισμα των φρούτων μπορεί να καταστρέψει την παρουσίαση του πιάτου αλλά και τη γεύση του! Κόλπο για να μη χαλάνε γρήγορα τα φρούτα και τα λαχανικά στο ψυγείο!

Πολλοί χρησιμοποιούν λεμόνι για να κρατήσουν τα φρούτα τους μακριά από το μαύρισμα αλλά και για να τα κρατήσουν φρέσκα και τραγανά για περισσότερο.

Το κακό με αυτό το κόλπο είναι πως το λεμόνι αλλοιώνει τη γεύση των φρούτων. Δείτε το παρακάτω βίντεο για να μάθετε ένα νέο κόλπο, με το οποίο θα κρατήσετε τα φρούτα σας φρέσκα για περισσότερο, χωρίς μαύρισμα και αλλοίωση της γεύσης τους!

Ποιο είναι το μυστικό; Ένα από τα πιο μαγικά προϊόντα της φύσης, το μέλι! Το μέλι ως γνωστόν χάρη στις χημικές του ιδιότητες, έχει την ικανότητα να διατηρείτε για απίστευτα μεγάλο χρονικό διάστημα χωρίς να χαλάσει, αν αποθηκευτεί κατάλληλα.

Το μαύρισμα στα φρούτα και τα λαχανικά συμβαίνει εξαιτίας των πολυφαινολών οξείδασης, και το μέλι περιλαμβάνει μια ένωση που εξουδετερώνει το ένζυμο αυτό και σταματάει το μαύρισμα.

Τα πιο κοινά φρούτα στο μαύρισμα είναι τα μήλα και τα αχλάδια, όμως δεν είναι και τα μοναδικά. Στα λαχανικά, οι πατάτες είναι ιδιαίτερα ευαίσθητες στο μαύρισμα, και το κόλπο αυτό δουλεύει και σε αυτές επίσης! Δείτε το χρήσιμο αυτό κόλπο παρακάτω. Και μην ξεχνάτε να κοινοποιείτε ό,τι σας αρέσει!

Δώστε προσοχή! Αυτές είναι οι τροφές που έχουν τα περισσότερα φυτοφάρμακα!

Ο σύγχρονος τρόπος καλλιέργειας, αποφέρει μεγαλύτερες ποσότητες φρούτων και λαχανικών, όμως με μεγάλο κόστος από την χρήση φυτοφαρμάκων την υγεία μας, με τα “βιολογικά προϊόντα” να αποτελούν, φυσικά, εξαίρεση σε αυτό τον κανόνα. Τα πιο μολυσμένα φρούτα και λαχανικά το 2019!

Τα φυτοφάρμακα μπορεί να αποδειχθούν βλαβερά για την υγεία, αν δεν πλένουμε καλά τα φρούτα και τα λαχανικά που αγοράζουμε, προτού τα καταναλώσουμε.

Ο μη-κερδοσκοπικός οργανισμός “Environmental Working Group”, πραγματοποίησε μεγάλη έρευνα σχετικά με το ποια προϊόντα έχουν περισσότερες τέτοιες επικίνδυνες ουσίες.

Φρούτα και λαχανικά που έχουν τα περισσότερα φυτοφάρμακα:

Μήλα
Ροδάκινα
Νεκταρίνια
Φράουλες
Σταφύλια
Σέλερι
Σπανάκι
Κόκκινες πιπεριές
Αγγούρια
Ντομάτες τύπου “cherry” (ντοματίνια)

Φρούτα και λαχανικά που έχουν τα λιγότερα φυτοφάρμακα:

Αβοκάντο
Καλαμπόκι
Ανανάς
Λάχανο
Αρακάς κατεψυγμένος
Κρεμμύδια
Σπαράγγια
Μάνγκο
Παπάγια
Ακτινίδια
Μελιτζάνες
Γκρέιπφρουτ
Πεπόνι
Κουνουπίδι
Γλυκοπατάτες

 

Σπίτι

Ροή ειδήσεων

Share