Στο βιβλίο Guinness η Σητεία: Έφτιαξαν τη μεγαλύτερη κακαβιά στον κόσμο και έσπασαν το ρεκόρ της Ισπανίας
Μοιράστηκαν 1.500 μερίδες

Στο βιβλίο ρεκόρ Γκίνες μπήκε η Σητεία, καθώς έφτιαξαν τη μεγαλύτερη κακαβιά του κόσμου, ξεπερνώντας το ρεκόρ που κατείχε η Ισπανία. Πρόκειται για κακαβιά (είδος ψαρόσουπας) που παρασκευάστηκε στην Κρήτη και ζύγισε περίπου 650 κιλά. Με την ευκαιρία, δείτε το μικρότερο σκυλί που γεννήθηκε ποτέ.
Μοιράστηκαν 1.500 μερίδες
Σύμφωνα με το cretapost, πλήθος κόσμου βρέθηκε στην κεντρική πλατεία της Σητείας για να παρακολουθήσει από κοντά την προετοιμασία της κακαβιάς, αλλά και για να δοκιμάσει την ψαρόσουπα που σερβιρίστηκε σε εκατοντάδες πήλινα δοχεία.
Μάλιστα, την επιμέλεια και την εκτέλεση της κακαβιάς επιμελήθηκε η γνωστή σεφ Ντίνα Νικολάου μαζί με ομάδα μαγείρων.
Ο δήμαρχος Σητείας, Γιώργος Ζερβάκης, μιλώντας στο cretapost, είχε δηλώσει πως «η προσπάθεια να ενταχθούμε στο παγκόσμιο ρεκόρ Γκίνες -σερβίροντας τη μεγαλύτερη κακαβιά στη Σητεία- συμβάλλει στην ανάδειξη των τοπικών ποιοτικών παραδοσιακών προϊόντων, στην τουριστική προβολή και την προώθηση της περιοχής σαν γαστρονομικού προορισμού»
Έσπασε όλα τα Ρεκόρ Γκίνες η Ελβετία: Το μεγαλύτερο επιβατικό τρένο μέχρι σήμερα (video)
Με αφορμή την 175η επέτειο του πρώτου σιδηροδρόμου της Ελβετίας που ήταν στις 29 Οκτωβρίου, 150 άνθρωποι επιβιβάστηκαν στο μεγαλύτερου μήκους τρένο στον κόσμο, ταξιδεύοντας σε απόσταση 25 χιλιομέτρων γύρω από τις ελβετικές Άλπεις από την Πρέντα στο Αλβανό, στη νοτιοανατολική Ελβετία.
Μάθε τα καινούργια νέα για το Survivor πρώτος
Οι κατασκευαστές ένωσαν όλους του σιδηροδρομικούς σταθμούς της χώρας για να μπορέσουν να δημιουργήσουν το νέο τρένο 100 βαγόνια. Το βάρος του τρένου αγγίζει τους 2.990 τόνους ενώ το μήκος του φτάνειστα 1,91 km. Φυσικά και τα ρεκόρ Γκίνες ήταν εκεί για να το καταγράψουν.
Διαδρομή
Για το ταξίδι το τρένο περνάει από τη γραμμή Άλμπουλα που έχει ανακηρυχθεί μνημείο παγκόσμιας πολιτιστικής κληρονομιάς της UNESCO και είναι γνωστή για τις πολλές στροφές καμπύλες και τις απότομες κατηφόρες της.
Με επτά οδηγούς, το τρένο ξεκίνησε από τα 1.788 μέτρα πάνω από την επιφάνεια της θάλασσας και κατέβηκε στα 999 μέτρα ενώ κατέγραφε τελικές ταχύτητες 35 km/h. Η προσπάθεια οργανώθηκε από τον οργανισμό σιδηροδρόμων Rhaetian Railway (RhB) με την υποστήριξη του κατασκευαστή τρένων Stadler.