Κυριακή, 29 Μαΐου 2022

Χώρισες; Έτσι θα τον ξεπεράσεις! 3 + 1 πολύτιμες συμβουλές

Κουράγιο...

27 Δεκεμβρίου 2021 15:32
Χώρισες; Έτσι θα τον ξεπεράσεις! 3 + 1 πολύτιμες συμβουλές
Από ATHENSMAGAZINE TEAM

Χώρισες μετά από μία μακροχρόνια σχέση και βρίσκεσαι σε μία δύσκολη περίοδο της ζωής σου; Ο χωρισμός σε έχει συνεπάρει και σε έχει καταρρακώσει; Μπορεί τώρα να περνάς δύσκολα, αλλά θυμήσου... δεν θα κρατήσει για πάντα αυτό το αίσθημα λύπης.

Μάλιστα, υπάρχουν κάποιες συμβουλές που θα σε βοηθήσουν να ξεπεράσεις τον χωρισμό. Με την ευκαιρία δες εδώ τα 4 σημάδια που αποδεικνύουν ότι βρίσκεσαι σε μία "προβληματική" σχέση.

Βαθιές αναπνοές

Αν και ακούγεται σαν μια υπερβολικά απλή κλισέ συμβουλή, η αλήθεια είναι πως βοηθάει. Αν κάποιος πιάνει τον εαυτό του να τρέμει στη θέα ενός ερωτευμένου ζευγαριού στο τρένο, στις ενημερώσεις του πρώην του στο Facebook ή σε ρομαντικές ταινίες, μπορεί να δοκιμάσει αυτό: Να εισπνεύσει αργά και να μετρήσει μέχρι το επτά στο μυαλό του.

Στη συνέχεια, να εκνπεύσει ακόμα πιο αργά μετρώντας μέχρι το 11. Αυτό απενεργοποιεί την παρόρμηση του κλάματος και δίνει χρόνο σε κάποιον να συνέλθει πριν ξεσπάσει σε λυγμούς.

 Χώρισες; Έτσι θα τον ξεπεράσεις! 4 + 1 πολύτιμες συμβουλές

Καταγραφή σκέψεων

Η καταγραφή σκέψεων και συναισθημάτων σε ένα ημερολόγιο, μπορεί να είναι μια διαδικασία δύσκολη, αλλά προσφέρει και "κάθαρση". Η εκφραστική γραφή μπορεί να ωφελήσει την κοινωνική, συναισθηματική και σωματική υγεία κάποιου όταν αντιμετωπίζει συναισθηματικό στρες και συνεχιζόμενες παρεμβατικές σκέψεις.

15 λεπτά ελεύθερης γραφής (με αυθόρμητη καταγραφή κάθε παρεκκλίνουσας σκέψης) κάθε μέρα για μια εβδομάδα μπορούν να βοηθήσουν.

Άσκηση

Παρόλο που αυτό που συνήθως θέλει κανείς μετά από πρόσφατο χωρισμό είναι να καταναλώσει γλυκά και junk food βρισκόμενος σε ακινησία, ακόμη και 20 λεπτά καρδιοαναπνευστικής άσκησης θα μπορούσαν να βοηθήσουν στην τόνωση της διάθεσής του.

Όταν κάποιος είναι πληγωμένος, τα επινεφρίδιά του μπαίνουν σε υπερδιέγερση, πλημμυρίζοντας το σώμα του με κορτιζόλη και τοξικά επίπεδα νοραδρεναλίνης. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα να προκαλείται ανησυχία, στέρηση ύπνου και δημιουργία εμμονικών σκέψεων. Η άσκηση παράγει μια αντι-ορμονική αντίδραση, ενώ οι ενδορφίνες που παράγονται βοηθούν στην εξισορρόπηση των επιπέδων κορτιζόλης. Η σωματική δραστηριότητα μπορεί να διοχετεύσει όλη αυτή την πλεονάζουσα αδρεναλίνη σε καλή χρήση.

 Χώρισες; Έτσι θα τον ξεπεράσεις! 4 + 1 πολύτιμες συμβουλές

Αποφυγή social media

Παρόλο που είναι εύκολο να το λέει κανείς και δύσκολο να το κάνει, η αλήθεια είναι πως ποτέ δεν βγήκε κάτι καλό από το να ψάχνει κάποιος στα social media μετά από πρόσφατο χωρισμό του. Στην πραγματικότητα, ο Sir Nigel Shadbolt, καθηγητής Τεχνητής Νοημοσύνης στο Πανεπιστήμιο του Southampton, έχει διατυπώσει την άποψη ότι τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης μπορούν να βοηθήσουν στην παρεμπόδιση της διαδικασίας του πένθους.

Επιπλέον, ο Viktor Mayer-Schönberger, καθηγητής Διακυβέρνησης του Διαδικτύου στο Πανεπιστήμιο της Οξφόρδης, υποστηρίζει ότι η δυνατότητα να πρόσβασης στο προφίλ του πρώην συντρόφου, θα μπορούσε να εμποδίσει την ικανότητα συγχώρεσης.

Χωρίς να προτείνεται στον πρόσφατα χωρισμένο να διαγράψει το προφίλ του, μπορεί τουλάχιστον να πατήσει "σίγαση ειδοποιήσεων" και να μην βλέπει το προφίλ του πρώην του στο feed του ή -αν είναι αρκετά γενναίος- να τους διαγράψει εντελώς και να κάνει μια συνειδητή προσπάθεια να μην τους αναζητήσει, μιας και κανένα καλό δεν μπορεί να προκύψει από αυτό- απολύτως κανένα.

Πηγή: shape.gr

 

Σχέσεις

Ροή ειδήσεων

Share