ΑΡΧΙΚΗ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Τάσος Δούσης: Βαθύ κράτος είναι να κονομάνε τα λαμόγια σε βάρος των κορόιδων!

Τάσος Δούσης
Athensmagazine Ορίστε μας ως προτεινόμενη πηγή ειδήσεων στο Google

Για την κατάσταση που επικρατεί στη χώρα χρόνια τώρα και για το γεγονός πως οι ίδιοι οι πολίτες της Ελλάδας είμαστε το βαθύ κράτος μίλησε ο Τάσος Δούσης, μέσα από ανάρτησή του στα μέσα κοινωνικός δικτύωσης.

Ο γνωστός εκδότης και δημοσιογράφος αναφέρθηκε στα σκάνδαλα που έχουμε δεχτεί και συναινούμε με τον τρόπο μας όλοι όλα αυτά χρόνια.

Δείτε αναλυτικά την ανάρτηση του Τάσου Δούση στην προσωπική του σελίδα στο Facebook:

«Βαθύ κράτος είναι να κονομάνε τα λαμόγια σε βάρος των κορόιδων!
Βαθύ κράτος είναι ο ΟΣΕ που έχει κοστίσει στον Έλληνα πολίτη 27 δις ευρώ! Κονομάνε οι εταιρείες των συμβάσεων πχ 717,οι υπάλληλοι (60.000 ευρω φτάνουν οι αμοιβές) οι Ρομά που κλέβουν τον χαλκό και η Hellenic train οι Ιταλοί που πλήρωσαν 40 εκ ευρώ να αγοράσουν την ΤΡΑΙΝΟΣΕ και τους επιδοτούμε με 50 εκ ευρώ τον χρόνο!
Βαθύ κράτος είναι όταν διορίζεις άχρηστους και ηλίθιους υπουργούς επειδή θα φέρουν ψήφους από το πολιτικό τζάκι.
Βαθύ κράτος είναι ένας πελατειακός μηχανισμός κομματόσκυλων(ΝΔ ΠΑΣΟΚ ΣΥΡΙΖΑ κλπ)που κάνει νταραβέρια στο δημόσιο.
Βαθύ κράτος είναι όταν έναν αχθοφόρο των κάνεις σταθμάρχη στα 58 του για να πάρει καλή σύνταξη
Βαθύ κράτος είναι όταν μετά απ όλα αυτά ο νέος υπουργός μεταφορών διορίζει σταθμάρχες από την περιφέρεια του λες και δεν έμαθε ΤΙΠΟΤΑ
Βαθύ κράτος είναι να μην ενοχλείς τους βενζινάδες(1 στους 4 κλέβει στην αντλία ή βάζει νοθευμένα καύσιμα) γιατί μετράς ψήφους και οικογένειες
Βαθύ κράτος είναι στο σκάνδαλο του ΟΠΕΚΕΠΕ να διώκει ο υπουργός την υπάλληλο που αποκάλυψε το σκάνδαλο επειδή οι απατεώνες είναι από την Κρήτη
Βαθύ Κράτος είναι να είσαι αγκαζέ με τους εργατοπατέρες – συνδικαλιστές του Δημοσίου, διαβεβαιώνοντάς τους ότι δεν θα απολυθεί κανένας προστατευόμενός τους, όσο ακατάλληλος ή αδιάφορος κι αν είναι, υποχρεώνοντας τον φορολογούμενο να τους σιτίζει
Βαθύ κράτος είναι να φτιάχνεις υπουργικό με αποτυχημένους για τις ισορροπίες του κόμματος
Βαθύ κράτος είναι να διορίζουν στην βουλή ΟΛΑ τα κόμματα υπαλλήλους με βάση τα ποσοστά τους και να μην μιλάει κανένας. Μια από τα ίδια στην ΕΡΤ και το κανάλι της βουλής
Βαθύ κράτος είναι ο διορισμός αποτυχημένων βουλευτών στις διοικήσεις οργανισμών
Βαθύ κράτος είναι η συγκάλυψη παρανομιών στον ΟΣΕ και σε άλλους δημόσιους οργανισμούς για να τρώνε οι Γκρουεζες συνδικαλιστές διοικήσεις και οι υπάλληλοι σε βάρος μας
Βαθύ κράτος είναι να μην μάθουμε τους δολοφόνους της Μαρφίν
Βαθύ κράτος είναι μια ολόκληρη αντιπολίτευση να μην λέει κουβέντα για τα παραπάνω.
Βαθύ κράτος είναι να κάνουμε νόμους αλλά να μην τους εφαρμόζουμε επειδή θα «ενοχλήσουμε»,αξιολόγηση,πανεπιστημιακή αστυνομία,νομος μολοτωφ κλπ κλπ
Βαθύ κράτος είναι να μην εφαρμόζουμε τον ΚΟΚ και να έχουμε 600 νεκρούς τον χρόνο στους δρόμους και χιλιάδες ανάπηρους,επειδή ο υπουργός φοβάται πως θα βγάλει κακό όνομα αν κόβει κλήσεις η αστυνομία
Ας κοιταχτούμε όλοι στον καθρέφτη! Εμείς είμαστε το βαθύ κράτος οι πολίτες του. Δεν έχει σημασία αν είμαστε πολλοί οι λίγοι. Σημασία έχει πως όσοι και αν είναι,αυτοί κάνουν κουμάντο στις ζωές μας μας αρέσει δεν μας αρέσει. Γι αυτό να συμβιβαστούμε. ΚΑΝΕΝΑΣ ΤΟΥΣ ΔΕΝ ΘΑ ΤΑ ΒΑΛΕΙ ΜΕ ΤΟ ΒΑΘΥ ΚΡΑΤΟΣ. ΟΛΟΙ ΤΟΥΣ ΕΙΝΑΙ(ΕΙΜΑΣΤΕ)ΤΟ ΒΑΘΥ ΚΡΑΤΟΣ!»

0 ΣΧΟΛΙΑ

Προσθήκη Σχόλιου