ΑΡΧΙΚΗ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗ

«Αν πάθεις ποτέ τίποτα, θα σε φροντίσουμε μην ανησυχείς»: Επικό τηλεοπτικό τετ α τετ σε live μετάδοση Γεωργιάδη με Κασσελάκη

«Αν πάθεις ποτέ τίποτα, θα σε φροντίσουμε μην ανησυχείς»: Επικό τηλεοπτικό τετ α τετ σε live μετάδοση Γεωργιάδη με Κασσελάκη
Athensmagazine Ορίστε μας ως προτεινόμενη πηγή ειδήσεων στο Google

Μια ανατρεπτική, live διαδικτυακή συζήτηση γεμάτη υψηλούς τόνους και έντονο πολιτικό ενδιαφέρον εκτυλίχθηκε το βράδυ της Δευτέρας 22 Ιουνίου. Ο υπουργός Υγείας, Άδωνις Γεωργιάδης, και ο πρόεδρος του κόμματος «Δημοκράτες», Στέφανος Κασσελάκης, διασταύρωσαν τα ξίφη τους σε μια «αδιαμεσολάβητη αναμέτρηση», έναν face-to-face δημοκρατικό διάλογο με την ενεργό συμμετοχή των ίδιων των πολιτών.

Το κλίμα φορτίστηκε από τα πρώτα κιόλας λεπτά, με τον υπουργό Υγείας να απευθύνεται προσωπικά στον αρχηγό των «Δημοκρατών»: «Αν χρειαστείς το ΕΣΥ, το ΕΣΥ θα είναι δίπλα σου. Σου εύχομαι να μην πάθεις ποτέ τίποτα αλλά αν πάθεις θα σε φροντίσουμε, μην ανησυχείς», ανέφερε χαρακτηριστικά ο Άδωνις Γεωργιάδης, δίνοντας το στίγμα της συζήτησης που θα ακολουθούσε.

«Μην πυροβολείτε το ΕΣΥ – Διαχειρίζεται 85.000 περιστατικά την ημέρα»

Κατά τη διάρκεια της ζωντανής μετάδοσης, ο Άδωνις Γεωργιάδης υπεραμύνθηκε του έργου που επιτελείται στη δημόσια υγεία, παρουσιάζοντας συγκεκριμένα αριθμητικά δεδομένα και ζητώντας από την αντιπολίτευση να σταματήσει την ισοπεδωτική κριτική.

«Το ΕΣΥ διαχειρίζεται την ημέρα 85.000 περιστατικά και όλα αυτά δωρεάν. Για αυτό σας λέω μην πυροβολείτε το ΕΣΥ», τόνισε ο υπουργός. Παράλληλα, δεν δίστασε να παραδεχθεί τα δομικά προβλήματα του συστήματος, προσδιορίζοντας με σαφήνεια τις προτεραιότητες των ελλείψεων: «Το βασικό μας πρόβλημα είναι η έλλειψη νοσηλευτών, δευτερευόντως η έλλειψη γιατρών».

Όσον αφορά την εξυπηρέτηση των πολιτών και τη διαδικασία για το κλείσιμο των ιατρικών επισκέψεων, ο κ. Γεωργιάδης επεσήμανε τις ψηφιακές και τηλεφωνικές λύσεις που είναι πλέον διαθέσιμες. «Για τα μεγάλα αστικά κέντρα, μπαίνετε στην εφαρμογή που λέει “νέο ραντεβού” και μπορείτε να βρείτε ραντεβού σε μέρες. Έχουμε και το 1566 που κλείνουμε το μήνα 400.000 ραντεβού», υπογράμμισε.

Ο πόλεμος με το «φακελάκι»: «Το σιχαίνομαι, τους ξηλώνω αμέσως!»

Ένα από τα πιο καυτά σημεία της διαδικτυακής αναμέτρησης αφορούσε το διαχρονικό αγκάθι της διαφθοράς στα δημόσια νοσοκομεία. Απαντώντας σε ευθεία ερώτηση για το «φακελάκι», ο υπουργός Υγείας εξέφρασε την έντονη αποστροφή του, τονίζοντας ωστόσο ότι δεν πρόκειται για αποκλειστικά ελληνικό φαινόμενο.

«Το φακελάκι υπάρχει, αλλά όχι μόνο στην Ελλάδα. Εγώ το σιχαίνομαι. Πιστεύω ότι ο τρόπος να το αντιμετωπίσουμε, είναι αυτά που κάνουμε», δήλωσε ο Άδωνις Γεωργιάδης, εξηγώντας ότι το Υπουργείο Υγείας επιστρατεύει δύο βασικά «όπλα» για την πάταξή του:

Μείωση της αναμονής στα χειρουργεία: «Έχουμε μειώσει πολύ την αναμονή για χειρουργεία. Τώρα η μέση αναμονή για ψυχρό χειρουργείο έχει πέσει κατά 92%, οπότε τώρα δεν έχεις λόγο να δώσεις φακελάκι».

Ιδιωτικό έργο στους γιατρούς: «Ο δεύτερος τρόπος είναι που επιτρέψαμε στους γιατρούς του ΕΣΥ να κάνουν και ιδιωτικό έργο για να μπορούν να κερδίζουν χρήματα νόμιμα».

Κλείνοντας το συγκεκριμένο θέμα, ο υπουργός έστειλε ένα αυστηρό, προειδοποιητικό μήνυμα προς πάσα κατεύθυνση, ξεκαθαρίζοντας ότι η στάση του είναι μηδενικής ανοχής: «Για το φακελάκι, εγώ όπου γίνεται καταγγελία τους ξηλώνω αμέσως!».

Διαβάστε ακόμη

0 ΣΧΟΛΙΑ

Προσθήκη Σχόλιου