Τι αγόρασαν οι Έλληνες το Πάσχα του 2025 – Ραγδαία άνοδος στις ηλεκτρονικές παραγγελίες, ποια προϊόντα προτιμήθηκαν

Τι προτίμησαν οι καταναλωτές
Αισθητή αύξηση παρουσίασε η online καταναλωτική δραστηριότητα των Ελλήνων κατά την περίοδο του Πάσχα, σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία από την πλατφόρμα Skroutz, που κατέγραψε την κινητικότητα στο διάστημα 7 έως 20 Απριλίου, σε σύγκριση με το αντίστοιχο περσινό.
Το μέσο ποσό που ξόδεψε φέτος κάθε αγοραστής έφτασε τα 66€, καταγράφοντας άνοδο 6,53% σε σχέση με το 2024, ενώ τα συνολικά έσοδα των συνεργαζόμενων καταστημάτων αυξήθηκαν σημαντικά – 22,8% από σταθερές παραγγελίες και 34% μέσω της εφαρμογής του Skroutz. Επίσης, ο αριθμός των παραγγελιών ενισχύθηκε κατά 15,3%, ενώ η χρήση του app κατέγραψε εντυπωσιακή αύξηση 25,8%, ενισχύοντας την τάση για αγορές από κινητές συσκευές.
Η κορύφωση των αγορών και οι τρόποι πληρωμής
Αξιοσημείωτο είναι πως φέτος οι καταναλωτές επέλεξαν να οργανώσουν νωρίτερα τις πασχαλινές τους αγορές, με την Τετάρτη πριν από τη Μεγάλη Εβδομάδα να σημειώνει τον μεγαλύτερο αριθμό παραγγελιών (53% των συνολικών). Την ίδια περίοδο πέρυσι, το μεγαλύτερο ποσοστό αγορών (56%) είχε πραγματοποιηθεί τη Μεγάλη Δευτέρα, δείχνοντας προτίμηση σε αγορές της τελευταίας στιγμής. Παρόλα αυτά, και φέτος αρκετοί κατέφυγαν στην Express Παράδοση, με σχετική αύξηση 2% συγκριτικά με πέρυσι.
Οι χρήστες προτίμησαν σε μεγάλο βαθμό το πρόγραμμα άτοκων δόσεων “Δόσεις για Όλους”, για αγορές άνω των 165€. Επίσης, παρατηρήθηκε αυξανόμενη χρήση ψηφιακών πορτοφολιών, με το Google Pay να καταγράφει μέσο ποσό αγοράς 51€ και το Apple Pay 54€, αναδεικνύοντας την ευελιξία στις πληρωμές ως καθοριστικό παράγοντα στην επιλογή ηλεκτρονικής αγοράς.
Το 2025, η παράδοση μέσω Skroutz Point έφτασε το 42% των συνολικών παραγγελιών, υπερδιπλασιάζοντας το αντίστοιχο ποσοστό του 2023. Παράλληλα, η υπηρεσία Skroutz Last Mile χρησιμοποιήθηκε για το 55% των αποστολών, παρουσιάζοντας άνοδο 30% σε σχέση με πέρυσι. Αντίστοιχα, παραγγελίες που διακινήθηκαν απευθείας από τις αποθήκες της πλατφόρμας αυξήθηκαν κατά 62%, δείχνοντας την ενίσχυση της εφοδιαστικής υποδομής του marketplace.
Ποια προϊόντα είχαν την τιμητική τους
Στην κορυφή των προτιμήσεων των καταναλωτών βρέθηκαν:
- Συμπληρώματα διατροφής ειδικής χρήσης
- Sneakers (με αύξηση 33,82%)
- Θήκες κινητών
- Βιταμίνες
- Ανδρικά T-shirts
- Κινητά τηλέφωνα
- Κρέμες προσώπου
- Πασχαλινές λαμπάδες (αύξηση πωλήσεων 26%)
- Αντηλιακά
- Σαμπουάν